bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

die is al verkrijgbaar!

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Ultimate Creatine en de nieuwe Ultra Micronized BCAA poeder komende week in de officieel in de verkoop gaan komen.
Dus nog even een paar daagjes wachten.![]()
Ok cool, wat is het voordeel van dat nieuwe BCAA poeder tov de normale?
Powerstraps besteld, keurig op de hoogte gehouden via emal en de volgende dag geleverd.
Maar.....
Ik was al maanden naar die krengen op zoek, ze zijn niet te vinden op de site! Mijn trainingsmaatje had ze al eens besteld en heeft me daarbij geholpen. Kortom, zorg dat je bezoeker makkelijk kan vinden wat 'ie zoekt.

Bestelling net binnen, voelt altijd alsof vroeger wanneer het 5 dec was en Sinterklaas kwam![]()

Als je gewoon bij zoeken 'power' had ingevuld, dan hadden in dat resultaten lijstje de Power Straps gestaan.
En als je op '[Link niet meer beschikbaar]' of 'straps' had gezocht, was het helemaal duidelijk geweest.
Daar hebben ze de zoekfunctie voor uitgevonden, en anders kun je het ook altijd even vragen in dit B&F topic.
Kind kan de was doen.

Als het goed is, is 1 van de verandering op de site dat er een sectie voor accessoires komen.
Voor de bidons, shakebekers, belts, straps enzovoorts.
Vanwege juist het probleem dat sommige lastig te vinden zijn.
Zoekfunctie werkt nieteens bij mij om 1 of andere reden
Vandaar een aparte sectie wat handiger is![]()