Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben echt verliefd op body en fitshop

Oke, als jij persoonlijk een keuze zou moeten maken zou je dan kiezen voor 1) result 2) die nieuwe creatine 7 soorten 3) of een gewone creatine monohydraat

Nog even en het is weer Kerstmis. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En wanneer is de ultieme creatine er? :D

Staat binnenkort leverbaar achter.
Vorige pagina stond volgens mij begin of eind aankomende week :)

1x 500 Gram / 50 Doseringen Binnenkort Leverbaar

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:15 ----------

Ik meende ergens gelezen te hebben dat de Ultimate Creatine en de nieuwe Ultra Micronized BCAA poeder komende week in de officieel in de verkoop gaan komen.

Dus nog even een paar daagjes wachten. :)

Ok cool, wat is het voordeel van dat nieuwe BCAA poeder tov de normale?

Ok cool, wat is het voordeel van dat nieuwe BCAA poeder tov de normale?

-Ultra-Micronized BCAA's - extreem fijn poeder!
-Exceptioneel snelle en goede opname
-Exclusieve "Must Mix Clean" formule
-100% oplosbaarheid in elke vloeistof
-Veel beter opneembaar als andere merken
-Onovertroffen zuiverheid
-Minder vermoeidheid tijdens de training
-Direct opname in de spieren
-De drie meest spieropbouwende aminozuren
-Spierherstel - remt afbraak
-Spiergroei al tijdens de training
-100% natuurlijk product
-Exclusieve kwaliteit!

Powerstraps besteld, keurig op de hoogte gehouden via emal en de volgende dag geleverd. :thumbs:

Maar.....

Ik was al maanden naar die krengen op zoek, ze zijn niet te vinden op de site! Mijn trainingsmaatje had ze al eens besteld en heeft me daarbij geholpen. Kortom, zorg dat je bezoeker makkelijk kan vinden wat 'ie zoekt.

Powerstraps besteld, keurig op de hoogte gehouden via emal en de volgende dag geleverd. :thumbs:

Maar.....

Ik was al maanden naar die krengen op zoek, ze zijn niet te vinden op de site! Mijn trainingsmaatje had ze al eens besteld en heeft me daarbij geholpen. Kortom, zorg dat je bezoeker makkelijk kan vinden wat 'ie zoekt.

Als je gewoon bij zoeken 'power' had ingevuld, dan hadden in dat resultaten lijstje de Power Straps gestaan. ;)
En als je op '[Link niet meer beschikbaar]' of 'straps' had gezocht, was het helemaal duidelijk geweest.

Daar hebben ze de zoekfunctie voor uitgevonden, en anders kun je het ook altijd even vragen in dit B&F topic. :)

Kind kan de was doen.

Bestelling net binnen, voelt altijd alsof vroeger wanneer het 5 dec was en Sinterklaas kwam :D

Maar dikke duim voor bestelling & preworkout samples. Dat wordt weer gauw een bestelling nadat ik samples heb gebruikt en ervaren welke ik het hardste op ga.

Ga zo door!!!

ps. misschien tip cadeaubonnen, ik denk dat er genoeg leden hier op het forum zijn die zo'n cadeaubon aan iemand willen geven (temminste ik zou hem wel graag willen krijgen van iemand :)

Als je gewoon bij zoeken 'power' had ingevuld, dan hadden in dat resultaten lijstje de Power Straps gestaan. ;)
En als je op '[Link niet meer beschikbaar]' of 'straps' had gezocht, was het helemaal duidelijk geweest.

Daar hebben ze de zoekfunctie voor uitgevonden, en anders kun je het ook altijd even vragen in dit B&F topic. :)

Kind kan de was doen.

Als het goed is, is 1 van de verandering op de site dat er een sectie voor accessoires komen.
Voor de bidons, shakebekers, belts, straps enzovoorts.
Vanwege juist het probleem dat sommige lastig te vinden zijn.
Zoekfunctie werkt nieteens bij mij om 1 of andere reden :(
Vandaar een aparte sectie wat handiger is :)

Als het goed is, is 1 van de verandering op de site dat er een sectie voor accessoires komen.
Voor de bidons, shakebekers, belts, straps enzovoorts.
Vanwege juist het probleem dat sommige lastig te vinden zijn.
Zoekfunctie werkt nieteens bij mij om 1 of andere reden :(
Vandaar een aparte sectie wat handiger is :)

Als je op enter duwt werkt het niet nee. Je moet echt klikken op zoek.

Maar mss heb je dit ook al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven