MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joh dat is teveel moeite :(
Aparte sectie werkt in het voordeel van vele mensen.
Nu ik weet welk merk de straps en dergelijke zijn is het makkelijk te vinden.
Alleen niet iedereen weet dat natuurlijk.

Gewoon de site aanpassen met aparte sectie zodat ik krediet kan krijgen voor mijn fantastische idee :trollface:

Hehe :D
Nouja dat is niet de volledige reden, B&F helpen te verbeteren als dat mogelijk is, is een kleine moeite met hun geweldige service.
Voor wat hoort wat toch ?

Ik zou het ook handig vinden als er een review pagina kwam op de site. :D

Dan kan je ervaringen zien van de kopers.

Eens in de zoveel tijd is er een onderzoek naar.
Daarnaast reviews voor supplementen heb je hier op het forum al.
Denk ook dat grotendeels klanten via deze forum komen.

Ik zou het ook handig vinden als er een review pagina kwam op de site. :D

Dan kan je ervaringen zien van de kopers.

Had ik inderdaad ook al eens aangegeven.
Sommige andere webshops hebben dat ook, en het lijkt me inderdaad makkelijk voor klanten, zeker gezien het feit dat niet iedereen op DBB komt.

Binnenkort komen er volgens mij wat nieuwe dingen/functies bij op B&F.
Bij B&F werken ze er volgens mij continu aan om verbeteringen/extra's door te voeren cq. toe te voegen.
Maar ik denk dat ze het ook druk genoeg hebben met die grote hoeveelheden bestellingen die de deur uit moeten, en al die nieuwe supps die de mensen op de site willen zien. :)

Laatst bewerkt:
Wie weet, goed idee.
Weet niet elke aanpassing die ze gaan maken.
Weet wel dat B&F veel naar de ideeën luistert en in beraad neemt die hier gegeven word.
Dus we zullen zien wat er van de site gemaakt word :)

De ideeën die ik tot nu toe heb weten passeren. :D

- de sample pagina (waar je kan zien welke samples er zijn + de prijs van de samples als je ze bij wilt bestellen)
- maandelijkse prijsvraag / kortingsbonnen / wedstrijd voor een B&F product.
- aparte categorie voor accessoires
- review pagina

Vooral die van de samples vond ik geweldig en natuurlijk die wedstrijd of vraag voor een B&F product :D

De prijsvraag heb ik beetje dubbel gevoel bij.
Aan ene kant natuurlijk een leuk idee voor de vaste klanten.
Aan andere kant, we mogen al geprijsd zijn door de service, de vele samples die ze uitdelen en kassakortingen.
Bij eigen merk producten zijn stacks ook goed geprijsd.

Maar wie weet, moet natuurlijk voor B&F ook te doen blijven.

Had ik inderdaad ook al eens aangegeven.
Sommige andere webshops hebben dat ook, en het lijkt me inderdaad makkelijk voor klanten, zeker gezien het feit dat niet iedereen op DBB komt.

Bij B&F werken ze er volgens mij continu aan om verbeteringen/extra's door te voeren cq. toe te voegen.
Maar ik denk dat ze het ook druk genoeg hebben met die grote hoeveelheden bestellingen die de deur uit moeten, en al die nieuwe supps die de mensen op de site willen zien. :)

Inderdaad volgens mij moet het daar enorm druk zijn.

Als ik afga op mijn referentienummers (zit juist 1 maand tussen) scheelt het 6547 nummers. Dus dat is bijna 220 bestellingen / dag. :D

Maar kan me natuurlijk ook vergissen. :p

En ik wil me altijd wel kandidaat stellen voor wat aan de site te werken. :D :cool:

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

De prijsvraag heb ik beetje dubbel gevoel bij.
Aan ene kant natuurlijk een leuk idee voor de vaste klanten.
Aan andere kant, we mogen al geprijsd zijn door de service, de vele samples die ze uitdelen en kassakortingen.
Bij eigen merk producten zijn stacks ook goed geprijsd.

Maar wie weet, moet natuurlijk voor B&F ook te doen blijven.

Inderdaad dit vond ik ook. Daarom kwamen we op het idee van de kortingsbonnen. Omdat het natuurlijk ook eerlijk moet blijven voor B&F. :D

Krimpie, heb jij niks beters te doen in je leven? Je bent 24/7 in dit topic aan het posten en geeft mij zelfs karma omdat ik een keer wat heb gepost in dit topic?

..

Laatst bewerkt:

Ze? Werk je nu wel of niet voor B&F? ???

Krimpie, heb jij niks beters te doen in je leven? Je bent 24/7 in dit topic aan het posten en geeft mij zelfs karma omdat ik een keer wat heb gepost in dit topic?

Jij bent lekker bezig ja met je domme antwoord :) Hij bedoelt het goed en hij post tenminste geen onzin. :trollface:

Jij bent lekker bezig ja met je domme antwoord :) Hij bedoelt het goed en hij post tenminste geen onzin. :trollface:
Hij zal het zeker goed bedoelen ja, maar mij karma geven omdat ik hier heb gepost.. Dat is wel erg gay

Verder ook geen zin in zo'n ja/nee discussie, ik vind het kansloos. Klaar ;)

Laatst bewerkt:
Zo, vanmorgen de 4,5kg choco milkshake (whey perfection) besteld.
Ben benieuwd mbt leveren, ivm het weer :D

En ik wil me altijd wel kandidaat stellen voor wat aan de site te werken.

Had ik ook al aangeboden. ;)

Ik heb inderdaad niks beters te doen..... reden waarom hou ik wel voor mezelf...

Ze? Werk je nu wel of niet voor B&F? ???

100% niet, zou het wel willen overigens. :p
Altijd maar weer dit soort vragen omdat iemand wat meer als de rest in een bepaald topic aanwezig is....
Ik leg het nog éénmaal uit....ik ben een tevreden klant van B&F, vandaar dat ik ook in dit topic aanwezig ben, en ik ben nu eenmaal positief ingesteld.

Niet mee eens? Dan negeer je mijn posts toch gewoon. :thumb:

Jij bent lekker bezig ja met je domme antwoord :) Hij bedoelt het goed en hij post tenminste geen onzin.

:thumbs: (maar laten we het wel vriendelijk houden ;))

Hij zal het zeker goed bedoelen ja, maar mij karma geven omdat ik hier heb gepost.. Dat is wel erg gay

Verder ook geen zin in zo'n ja/nee discussie, ik vind het kansloos. Klaar ;)

Wat jij wil. Meeste mensen kunnen het overigens wel waarderen.
Ik gay? *proest* :grumble:

ben van plan om komende week whey te bestellen bij B&F
echter nog steeds enige twijfel tussen whey perfection en isolaat :o

Persoonlijk vind ik de Whey Perfection de lekkerste, maar goed, smaken verschillen. ;)
De Isolaat daarentegen heeft 93 gram eiwitten per 100 gram, en de 78 gram per 100 gram.
Ook het vet in grammen is bij de Isolaat lager dan bij de Whey Perfection.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven