Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je gewoon bij zoeken 'power' had ingevuld, dan hadden in dat resultaten lijstje de Power Straps gestaan. ;)
En als je op '[Link niet meer beschikbaar]' of 'straps' had gezocht, was het helemaal duidelijk geweest.

Daar hebben ze de zoekfunctie voor uitgevonden, en anders kun je het ook altijd even vragen in dit B&F topic. :)

Kind kan de was doen.

Met de zoekfunctie heb ik het ook niet gevonden, en zelfs mn maatje die ze er zelf al gekocht heeft kon ze zonder de zoekfunctie en wetende waar ie naar moest zoeken niet vinden.

Mijn punt is: ze zitten goed verstopt, en als je niet weet dat ze in het assortiment zitten en met welke zoeknaam je moet zoeken dan vind je ze niet zomaar. Dat is voor een webwinkel niet handig.

Het is heel eenvoudig: Body & Fitshop heeft dit topic gestart met de vraag om feedback van klanten ter verbetering, bij deze.
Afwikkeling was zoals gezegd uitstekend.

Met de zoekfunctie heb ik het ook niet gevonden, en zelfs mn maatje die ze er zelf al gekocht heeft kon ze zonder de zoekfunctie en wetende waar ie naar moest zoeken niet vinden.

Met de zoekfunctie krijg je 100% resultaat, klik maar eens op de zoekwoorden die ik je gaf in mijn vorige post. ;)

Het is heel eenvoudig: Body & Fitshop heeft dit topic gestart met de vraag om feedback van klanten ter verbetering, bij deze.

Heb je helemaal gelijk in. :thumb:

Laatst bewerkt:
eigenlijk is de isolaat dus gewoon beter? ondanks dat perfection meer aminozuren bezit?

:rolleyes:

aminozuren zijn eiwitten, er zijn 20 verschillende soorten aminozuren.
isolaat is zuiverder, dus per 100 gram van beide, krijg je bij de isolaat meer eiwit binnen en minder vet en kh dan bij perfection.
isolaat is daarom ook duurder.

:rolleyes:

aminozuren zijn eiwitten, er zijn 20 verschillende soorten aminozuren.
isolaat is zuiverder, dus per 100 gram van beide, krijg je bij de isolaat meer eiwit binnen en minder vet en kh dan bij perfection.
isolaat is daarom ook duurder.

Lijkt mij vreemd dat er meer aminozuren in perfection zitten. Isolaat is zoals gezegd zuiverder. Whey perfection is eigenlijk gewoon de shake voor degene die een smaakje willen en tegen een redelijk prijs een supplement willen. Zo is dit ook precies het verschil tussen whey delicious & whey isolaat van XXL.

aminozuren isolaat:

Aminozuurprofiel in mg. per 100 gram eiwit
Alanine 5000
Arginine 2100
Ac. Aspart.11000
Cysteine 2200
Glutamine 18100
Glycine 1400
Histidine 1700
Isoleucine 6400
Leucine 10600
Lysine 9600
Methionine 2200
Phénylalanine 3000
Proline 5500
Sérine 4600
Thréonine 6700
Tryptophane 1400
Tyrosinen 2600
Valine 5900

aminozuren perfection:
Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg

zoals jullie zien, aminozuren verschillen en perfection heeft bij sommige zelfs meer (proline) maar de concentraat heeft inderdaad het meest bij de meerderheid

ik zie zoveel verschillende wheys, welke is de beste keuze.. of bestaat die gewoon niet?

Laatst bewerkt:
Tja kijk gewoon naar een paar dingen.
Hoeveel geld je ervoor over ?
Is die 15gr per shake noodzakelijk, aangezien je voeding lijkt mij toch bron nummer 1 is voor eiwitten.
Wil je een shake met lekkere smaak of maakt de smaak niet zoveel uit ?
Welke shake iemand neemt is gewoon persoonlijke voorkeur volgens mij.

..

Laatst bewerkt:
Whey shakes neem je niet om aan te komen hoor.
Zijn bedoeld voor bijvoorbeeld in de ochtend te nemen om je lichaam snel te voorzien van eiwitten.
Rondom trainingen vanwege de snelle opname.
Aankomen doe je door goed en veel te eten.

Van beide shakes zijn de kwaliteit goed, isolaat is zuiverder, heeft hogere eiwitgehalte en minder KH/Vet al zijn die verschillen miniem.

Dus ja kies er 1 van zou ik zeggen.
Het is niet zo dat van isolaat meer gained dan van de perfection variant.

Avond heren en dames!

Na tijdje niks gebruikt te hebben ga ik weer beginnen met smullen. Met het doel vooral groter worden icm met krachttoename
Namelijk Whey Perfection :D

Paar kleine vragen, kan het zijn dat jullie tijdens de sample actie ook een smaak hadden richting aardbei?
Zo niet dan heb ik me vergist en zal het wel strawberry zijn. Edit: ff opgezocht was strawberry

Daarnaast zag ik dat het o.a. al 5gr BCAA bevat. Zag bij Xxl en ook bij jullie paar producten waarvan de dosering ook al 5gr was (Van de BCAA producten). Is het dan de moeite waard om dan nog naast whey perfection nog een BCAA product te gebruiken of dat te investeren in iets anders pre workout booster oid?

Creatine gebruik ik al standaard icm met het standaard liedje eet, slaap, train en herhaal.

Edit323 :trollface:
Na beetje inlezen gezien dat ik beter EAS kan gebruiken voor spieropbouw en herstel. Vraag me af of het een leuke toevoeging is op Whey perfection en creatine. Zal zo ongeveer eruit zien:
Trainingsdagen:
Ochtend: Creatine + Whey
Middag: -
Voor trainen: Creatine + EAS/BCAA
Na training: Creatine + EAS/BCAA, 15 min later Whey. Daarna rijst icm met melk

Rustdagen:
Avond: Creatine
Aanvullingen of opmerkingen zijn van harte welkom!

Bvd, Dennis

Laatst bewerkt:
Avond heren en dames!

Trainingsdagen:
Voor trainen: Creatine + EAS/BCAA
Na training: Creatine + EAS/BCAA, 15 min later Whey. Daarna rijst icm met melk

Rustdagen:
Avond: Creatine

Aanvullingen of opmerkingen zijn van harte welkom!

Bvd, Dennis
Volgens mij is op rustdagen 2x per dag creatine niet nodig. Als je alleen s' ochtends op de lege maag neemt, voldoet dat.
Verder is het goed. Qua dosering zou ik kiezen voor ongeveer 3 gr crea voor het trainen en 3gr erna.

Het voordeel van de EAA's voor- en na de training is vooral de snelle opname. (geen vertering nodig) bcaa's werken meer afbraak voorkomen - eaa's opbouwend.

Whey shakes neem je niet om aan te komen hoor.
Zijn bedoeld voor bijvoorbeeld in de ochtend te nemen om je lichaam snel te voorzien van eiwitten.
Rondom trainingen vanwege de snelle opname.
Aankomen doe je door goed en veel te eten.

Van beide shakes zijn de kwaliteit goed, isolaat is zuiverder, heeft hogere eiwitgehalte en minder KH/Vet al zijn die verschillen miniem.

Dus ja kies er 1 van zou ik zeggen.
Het is niet zo dat van isolaat meer gained dan van de perfection variant.

Ben ik het niet mee eens.

Zoveel verschil zit er niet tussen bij KH en vet hoor ?
1 a 2 gram vind ik nou wel meevallen.
Aangezien ik daar op doelde met al zijn die verschillen miniem.
Dus puur gericht op KH en vet.

Kan iemand even helpen, ik zoek een whey dat ik na het trainen kan in nemen en wat gewoon goed is.
iemand?

Kan iemand even helpen, ik zoek een whey dat ik na het trainen kan in nemen en wat gewoon goed is.
iemand?
Elke whey van deze boardsponsor is gewoon goed, anders zouden ze het niet verkopen. De ene misschien een beetje beter dan de ander maar te verwaarlozen, ZEKER op jouw leeftijd!

iemand?
whey perfection van B&F shop is een goede whey met een zeer goede prijs. Ik zou em halen.
Ik zou nog van andere sites kunnen zeggen, maar aangezien dit het bodyenfitshop topic is..

whey perfection van B&F shop is een goede whey met een zeer goede prijs. Ik zou em halen.
Ik zou nog van andere sites kunnen zeggen, maar aangezien dit het bodyenfitshop topic is..

Yup, prijs/kwaliteit goede keuze.., heb gisteren ook besteld. Smaak kan ik nog niets over zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven