Krimpie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 79
Bij mijn pakje staat al sinds vanochtend "De bezorger is onderweg."
Werken die gasten ook nog na 5uur?
Hier komen ze soms zelfs tegen 19:00 nog een pakketje afgooien.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij mijn pakje staat al sinds vanochtend "De bezorger is onderweg."
Werken die gasten ook nog na 5uur?

kan iemand me een advies geven welke creatine ik moet nemen van deze site? zie door de bomen het bos niet meer haha. ik zat zelf aan creapure te denken...
De nieuwe Ultimate Creatine is ook een aanrader
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/ultimate-creatine
Hier komen ze soms zelfs tegen 19:00 nog een pakketje afgooien.![]()

is deze goed te samen Anabolic WMS, Micellar Casein Superior en whey perfection natuurlijk
ik zou MCS ook smorgen nemen met WP want werkt in de ochtend soms en dan kan ik niet zo veel etenMCS: Voor slapen gaan.
WMS: Direct na het trainen
WP: Half uurtje na de WMS en 's morgens.
Niet trainingsdagen: Geen WMS en alleen WP in de ochtend.
ik zou MCS ook smorgen nemen met WP want werkt in de ochtend soms en dan kan ik niet zo veel eten
Ik heb een vraagje, ik zit te denken om Mass Fusion - Nutrabolics te bestellen link
Maar hoeveel shakes haal je uit die verpakking?
For a rich creamy shake, mix 3 scoops of MASS FUSION™ in 10 to 20 ounces
(depending on desired consistency) of ice cold water or milk.
For best results drink 2 servings daily;
1 serving for breakfast and another serving throughout the day.
Ligt inderdaad hoog in suikers ja, mmm heb het toch bij protein revolution gehouden (nog net einde van week aanbieding)Als ik jou was zou ik voor de Lean Gain gaan, zit naar mijn mening een stuk beter in elkaar.

Ligt inderdaad hoog in suikers ja, mmm heb het toch bij protein revolution gehouden (nog net einde van week aanbieding)
@ Krimpie tnx man, jammer dat ze het niet zelf op de site zetten..