XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan iemand me een advies geven welke creatine ik moet nemen van deze site? zie door de bomen het bos niet meer haha. ik zat zelf aan creapure te denken...

Hier komen ze soms zelfs tegen 19:00 nog een pakketje afgooien. :D

Heb het net allemaal binnen gekregen idd. Kan het zijn dat in beide dozen geen maatschep bij zat, of kan dat ding echt goed verstopt zitten in het midden?
Ik probeerde een beetje te graven met de shakebeker, maar dat was niet zo'n goed idee. Verstuift nogal. Anders is het ook geen probleem, heb er nog wel 1tje liggen.

Edit: En vanavond ga ik trainen, dus meteen ff zowel de whey als de casseine testen. (op smaak natuurlijk;)

Vork pakken ofzo :P
Of boterhamzakje om je hand en graven maar :P

Net een Berry Whey Perfection sample gehad na het trainen, damn wat is die lekker zeg!

Vraagje over de Magic EAA, deze kun je gewoon blijven nemen toch? Of raden jullie hier ook een pauze aan na verloop van tijd?

Net ultimate creatine 2 potten binnengekregen, 1 voor mn broer en 1 voor mij.
Spul ruikt best lekker!

Ben benieuwd naar het resultaat.

thanks body en fit

is deze goed te samen Anabolic WMS, Micellar Casein Superior en whey perfection natuurlijk

k*t TNT wanneer zijn ze klaar met die stakingen enzo?
al vanaf 13-12-2010 zendig voorgemeld :(

MCS: Voor slapen gaan.
WMS: Direct na het trainen
WP: Half uurtje na de WMS en 's morgens.

Niet trainingsdagen: Geen WMS en alleen WP in de ochtend.
ik zou MCS ook smorgen nemen met WP want werkt in de ochtend soms en dan kan ik niet zo veel eten

ik zou MCS ook smorgen nemen met WP want werkt in de ochtend soms en dan kan ik niet zo veel eten

Ik zou in de ochtend eerder wat brinta, melk en WP in een shaker te gooien, shaken en opdrinken. Veel beter om de dag mee te beginnen en zo klaar en binnen.

Ik heb een vraagje, ik zit te denken om Mass Fusion - Nutrabolics te bestellen link
Maar hoeveel shakes haal je uit die verpakking?

Naja zou wel graag antwoord weten voor een volgende bestelling!
Referentie:161097
Kan het wat ik in mijn opmerking heb gezet ? Zou super mooi zijn!

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje, ik zit te denken om Mass Fusion - Nutrabolics te bestellen link
Maar hoeveel shakes haal je uit die verpakking?

Volgens de Nutrabolics site, kun je hier 31 servings uit halen.
http://www.nutrabolics.com/products/mass-fusion.html

For a rich creamy shake, mix 3 scoops of MASS FUSION™ in 10 to 20 ounces
(depending on desired consistency) of ice cold water or milk.
For best results drink 2 servings daily;
1 serving for breakfast and another serving throughout the day.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als ik jou was zou ik voor de Lean Gain gaan, zit naar mijn mening een stuk beter in elkaar.

Als ik jou was zou ik voor de Lean Gain gaan, zit naar mijn mening een stuk beter in elkaar.
Ligt inderdaad hoog in suikers ja, mmm heb het toch bij protein revolution gehouden (nog net einde van week aanbieding):D

@ Krimpie tnx man, jammer dat ze het niet zelf op de site zetten..

7kg weigtgainer en dan 31 shakes...

Ligt inderdaad hoog in suikers ja, mmm heb het toch bij protein revolution gehouden (nog net einde van week aanbieding):D

@ Krimpie tnx man, jammer dat ze het niet zelf op de site zetten..

Morgen gaat de Lean Gain in de aanbieding dus ik zou nog even wachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven