XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal neem ik altijd eerst creatine+pure carbs, 15 minuten later whey isolaat en 45 minuten later pre workout meal.

Alleen de laatste tijd train ik iets later, waardoor ik gelijk moet eten. Dus dan wordt het zo iets: creatine+pure carbs, 5 minuten later whey isolaat en 10 minuten later pre workout meal.

Maakt dit iets uit?

Whuuuut?

2 uur voor training: pre wo meal, uurtje voor trainen whey isolaat, 30 minuten voor trainen je crea + carbs

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

beste B&F shop

zit helaas wat krap bij kas, maar heb wel behoefte aan een echte pre workout supp.
Wat is goedkoop, maar ook een hele goede pre workout supp?
En bestaat er ook iets als een Pre workout supp en een weight gainer in 1?

Mvg

Ik zou dan voor voor het huismerk kiezen :thumbs:

En nee, ik niet dat dat bestaat brah :D

Op de pagina van de B&F Special Stack staat een schema voor de moment van innamen van de producten.
In het schema staat;
Rustdagen
1 dosering Total Muscle Solution tussen de maaltijden of 's avonds
Nu staat er op de achterkant van de pot;
Rustdagen
1 dosering 's Ochtends
Welke kan ik nu het beste hanteren? :dunno:

TMS pak ik meestal op rustdagen gewoon in de ochtend. Bij het trainen pak ik 1 shake, en ook direct erna 1

TMS pak ik meestal op rustdagen gewoon in de ochtend. Bij het trainen pak ik 1 shake, en ook direct erna 1

Op rustdagen kan ik dus het beste gewoon 's Ochtends een TMS shake nemen en op trainingsdagen onder de training en erna als ik je goed begrijp?

ik heb even snel een bestelling geplaatst voor potje creatine. is het mogelijk dat ik een sample van whey perfection cookies smaak en een pre workout power sample erbij krijg? wil deze graag uitproberen voor mijn volgende bestelling

Referentie nummer: 160856

groetjes

ps. heb volgens mij bij opmerkingen iets gezegd over whey perfection chocola, dit moet zijn cookies. hoop dat het hier vermelden voldoende is.

Dank je:) Ik ga het nu direct doorgeven!

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Op rustdagen kan ik dus het beste gewoon 's Ochtends een TMS shake nemen en op trainingsdagen onder de training en erna als ik je goed begrijp?

Rustdagen
's Ochtends

Trainingsdagen
Voor de training (tijdens mag eventueel ook)
Na de training

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

+1
Mijn producten zijn ook net voor het avond eten binnen gekomen.
Super service!

1 kleine vraag, neem aan dat het geen kwaad kan dat er in de Citrulline Malaat veel harde klonten zitten?

Edit: Over inname van beta alanine heb ik ook zo me vragen. Dalijk even uitzoeken en kijken wat het beste is.

Citrulline is hier erg gevoelig voor, net als bijv CEE. Even losmaken. Het heeft geen invloed op de kwaliteit.

Beta-alanine
1500-2500 mg voor en na de training. Op rustdagen 1 maal 's ochtends.

Hehe, oke kerel. Bedankt.
Ik ga volgende week (eerst even salaris afwachten) mijn bestelling plaatsen, we houden contact.

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Whey Perfection is nu ook verkrijgbaar in de smaak:

Capuccinno :zuip:

11 heerlijke smaken alweer:D

Frambozen en neutraal komen eraan:cool:

En heb je de capuccinno al getest leon?
Miss bij de volgende bestelling maar een sample van vragen,lijkt me erg lekker.

B&F! Zoek een goede proteine shake voor tussen mijn maaltijden door, voor wat extra aanvoer van eiwitjes. Welke raden jullie me aan? Mij lijkt de Perfect Protein Matrix de beste keus maar ik zie dat deze uitverkocht is, komt deze binnenkort weer binnen? :)

Een idee? :)

Hoi,

Ik heb einde vorige week bij u een bestelling gedaan met nummer 159818. Vandaag aangekregen, maar twee producten ontbraken. Het betreft een potje Green Tea Extract van NOW Foods en een potje Liver detoxifier and regenerator, ook van NOW Foods. Het geheel was een grote bestelling, maar deze twee producten mis ik nog :(

Alle andere producten zijn echter wel goed en op tijd aangekomen. Maar zou toch wel graag deze beide producten nog ontvangen, het gaat namelijk om een goede 25 euro...

Hoi,

Ik heb einde vorige week bij u een bestelling gedaan met nummer 159818. Vandaag aangekregen, maar twee producten ontbraken. Het betreft een potje Green Tea Extract van NOW Foods en een potje Liver detoxifier and regenerator, ook van NOW Foods. Het geheel was een grote bestelling, maar deze twee producten mis ik nog :(

Alle andere producten zijn echter wel goed en op tijd aangekomen. Maar zou toch wel graag deze beide producten nog ontvangen, het gaat namelijk om een goede 25 euro...

Stond er niks bijzonders vermeld op het factuur?
Eventueel nalevering of elders...

Nope, spijtig genoeg niet. Voor wat die liver detox betreft, ik had er twee besteld, maar er stak er maar eentje in. Je kan op de site van B&F de optie (2x90 caps) nemen, maar er staat op de factuur dan wel: 1 Liver Detoxifier (Now Foods) 2x90 caps. Misschien is hier een vergissing gebeurd met het feit dat er "1" stond...het is maar een hypothese natuurlijk...

Maar goed, dat verklaard nog niet het ontbreken van de green tea extract.

Wanneer is er weer TMS?

En heb je de capuccinno al getest leon?
Miss bij de volgende bestelling maar een sample van vragen,lijkt me erg lekker.

We hebben geen samples van de Cappuccino. Ik ben zelf meer van de fruitsmaken:D

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Maandag-Dinsdag inderdaad:)

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

Deze heeft vertraging. Net voor de kerst of anders helaas 1e week Januari.

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

Hoi,

Excuses!! Regel ik direct:) Gaat nu weg...

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

Nope, spijtig genoeg niet. Voor wat die liver detox betreft, ik had er twee besteld, maar er stak er maar eentje in. Je kan op de site van B&F de optie (2x90 caps) nemen, maar er staat op de factuur dan wel: 1 Liver Detoxifier (Now Foods) 2x90 caps. Misschien is hier een vergissing gebeurd met het feit dat er "1" stond...het is maar een hypothese natuurlijk...

Maar goed, dat verklaard nog niet het ontbreken van de green tea extract.

Foutje van onze kant;)

Er schijnen morgen een paar leuke kerstknallers te komen:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven