Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Morgen gaat de Lean Gain in de aanbieding dus ik zou nog even wachten.
Zeker? Voor hoeveel dan?
Thanx dude !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zullen er blij mee zijn. Waarschijnlijk ook geldig t/m 31 december.
Een tipje van de sluier:
Result!
Whey Perfection
Lean Gain
Pre-Workout Power
De echte toppers in het assortiment!![]()

Voor een rijke romige shake meng je 3 scheppen Mass Fusion met 300-400ml water of melk. Afhankelijk van de gewenste dikte.
Gaat mij niet zozeer om wat, beetje links en rechts uitproberen!
Kijken hoe dit gaat, leek mij een leuk product met veel bijvoegingen!
http://www.bodyenfitshop.nl/aanbieding-van-de-week/body-fit-sportsnutrition/protein-revolution
Ja oke, maar dit is een totaal ander product dan wat je eerst aanhaalde. Dit is een proteïne shake, het ene was een weightgainer.. Waar ben je nu naar op zoek?
Jammer dat de Micellar Casein niet in de kerst/weekaanbieding erbij staat.
@Compleet123:
Proficiat![]()

Hoofd doel is eiwitten, en die gainer had ook redelijk wat eiwitjes...
Vandaar mijn vraag, maar goed! Vind 31 shakes voor 60 euro (is 15 dagen ofzo) Al te gek kwa prijs... Dan maar geen combi! ( om dan over de samen stelling verder maar te zwijgen!)
Wat betreft de gainer, dat op de zak staat 3 scheppen wil natuurlijk niet zeggen dat je niet ook 1 schep kunt nemen.. It's all up to you!
Dat is inderdaad niet erg snugger. Vind je het goed als ik dat goed maak bij een eventueel volgende bestelling?

thx ik zal het onthoudenIk zou in de ochtend eerder wat brinta, melk en WP in een shaker te gooien, shaken en opdrinken. Veel beter om de dag mee te beginnen en zo klaar en binnen.
Bedankt!

Heb het net allemaal binnen gekregen idd. Kan het zijn dat in beide dozen geen maatschep bij zat, of kan dat ding echt goed verstopt zitten in het midden?
Ik probeerde een beetje te graven met de shakebeker, maar dat was niet zo'n goed idee. Verstuift nogal. Anders is het ook geen probleem, heb er nog wel 1tje liggen.
Edit: En vanavond ga ik trainen, dus meteen ff zowel de whey als de casseine testen. (op smaak natuurlijk![]()
Laat maar weten!De Whey Prefection Cappuccino is weer een toppertje!!! Toch nog 'koffie' bij het ontbijt...

Net weer mooie bestelling gedaan ref nr 161108 , maken jullie er een mooi pakketje van? bovenstaande moest ik nog even laten weten
dankjewel![]()
Ik ga er nu direct achteraan!Jammer dat de Micellar Casein niet in de kerst/weekaanbieding erbij staat.
@Compleet123:
Proficiat![]()

Er zit altijd een scoop in de verpakkingLaat maar weten!
---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------
Dank je, dat is heel goed om te lezen!!
---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------
Dank je!Ik ga er nu direct achteraan!
---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------
Volgende keer
---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------
Kerstaanbiedingen!
Whey Perfection
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2270 Gram / 81 Shakes 29,90!
4540 Gram / 162 shakes 51,50!
Result!
1x 500 Gram / 100 Servings 15,90!
Pre-Workout Power
1x 900 Gram 30,90!
Lean Gain
1x 2500 Gram 27,90!
2x 2500 Gram 47,90!
Ultra Micronized BCAA Poeder
1x 500 Gram 19,90!
Natural Test!
1x 120 capsules 16,00!
Dit zijn pas echt kerstknallers!
Hebben jullie wel genoeg voorraad voor alle bestellingen die gaan komen![]()