Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zullen er blij mee zijn. Waarschijnlijk ook geldig t/m 31 december.
Een tipje van de sluier:
Result!
Whey Perfection
Lean Gain
Pre-Workout Power
De echte toppers in het assortiment!![]()

Dat weet ik nu al...Mensen zullen er blij mee zijn. Waarschijnlijk ook geldig t/m 31 december.
Een tipje van de sluier:
Result!
Whey Perfection
Lean Gain
Pre-Workout Power

Leon/Ilco, hoelang is die Whey Perfection houdbaar? Anders doe ik meteen paar potten binnen.
****, ik heb vandaag mijn bestelling met Whey Perfection binnen gekregen![]()
Same story over here!
Hopelijk zijn de prijzen niet extreem laag, anders word het toch erg verleidelijk om toch nog een extra pot aan te schaffen!

Mensen zullen er blij mee zijn. Waarschijnlijk ook geldig t/m 31 december.
Een tipje van de sluier:
Result!
Whey Perfection
Lean Gain
Pre-Workout Power
Geld dat ook voor de 20 Single Serving Variety Pack of alleen de potten?
Dat maakt het onmogelijk om echt grote verschillen te maken in de aanbiedingen. We willen toch nog even iets extra's doen voor de kerst.
Dat de prijzen bij jullie erg scherp zijn dat is zeker!Alleen de potten zitten erbij in de weekaanbieding. Het prijsverschil zal niet heel groot worden. Wij rekenen eigenlijk altijd al de scherpst mogelijke prijs.Dat maakt het onmogelijk om echt grote verschillen te maken in de aanbiedingen. We willen toch nog even iets extra's doen voor de kerst.
![]()
Jullie zullen het wel volop druk gaan krijgen, allerlei mensen die misschien als kerst kado supplementen bestellen!We willen toch nog even iets extra's doen voor de kerst.
Dat de prijzen bij jullie erg scherp zijn dat is zeker!
We houden gewoon de weekaanbiedingen in de gaten mocht er nog iets leuks tussen zitten..
Jullie zullen het wel volop druk gaan krijgen, allerlei mensen die misschien als kerst kado supplementen bestellen!
! Toch nog even wat extra leuke kerstknallers morgen
Dank je, daar hebben we eigenlijk geen aanbiedingen voor nodig! Toch nog even wat extra leuke kerstknallers morgen
![]()
Ik denk dat we als klant(en) bij B&F het hele jaar door goeie prijzen hebben.
De kerstknallers zijn nog een leuke extra bonus voor de mensen die nog net op zoek zijn naar die producten.
![]()
En we hebben voor het nieuwe jaar ook nog heel wat in petto.
Bestelling geplaatst Isolaat, beta alanine en nog wat dingetjes waren bijna op (+ nog een voorraadje andere spullen).
ref 161023
zoals bij opmerkingen gezegd: extra samples altijd welkom![]()

Bij mijn pakje staat al sinds vanochtend "De bezorger is onderweg."
Werken die gasten ook nog na 5uur?
De muscle stack van WMS en whey perfection voor €49,90 is weer binnen neem ik aan leon?
(http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/guaranteed-muscle-stack) onderaan bij de prijs is: uitverkocht! weggehaald.