AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er van de framboos nog samples?

Laatst bewerkt:
:D Mensen zullen er blij mee zijn. Waarschijnlijk ook geldig t/m 31 december.

Een tipje van de sluier:

Result!
Whey Perfection
Lean Gain
Pre-Workout Power

De echte toppers in het assortiment!:)

****, ik heb vandaag mijn bestelling met Whey Perfection binnen gekregen :(

Leon/Ilco, hoelang is die Whey Perfection houdbaar? Anders doe ik meteen paar potten binnen :D.

Same story over here!
Hopelijk zijn de prijzen niet extreem laag, anders word het toch erg verleidelijk om toch nog een extra pot aan te schaffen!

Lol precies, heb nu al drie potten Whey Perfection in de kast staan. Mijn ouders verklaren me nu al voor gek. :p

In de Whey Perfection zit niet veel prijsverschil. Daar zijn de marges te klein voor.

Geld dat ook voor de 20 Single Serving Variety Pack of alleen de potten?

Alleen de potten zitten erbij in de weekaanbieding. Het prijsverschil zal niet heel groot worden. Wij rekenen eigenlijk altijd al de scherpst mogelijke prijs.:cool: Dat maakt het onmogelijk om echt grote verschillen te maken in de aanbiedingen. We willen toch nog even iets extra's doen voor de kerst.:)

Alleen de potten zitten erbij in de weekaanbieding. Het prijsverschil zal niet heel groot worden. Wij rekenen eigenlijk altijd al de scherpst mogelijke prijs.:cool: Dat maakt het onmogelijk om echt grote verschillen te maken in de aanbiedingen. We willen toch nog even iets extra's doen voor de kerst.:)
Dat de prijzen bij jullie erg scherp zijn dat is zeker!
We houden gewoon de weekaanbiedingen in de gaten mocht er nog iets leuks tussen zitten.. :thumbs:

We willen toch nog even iets extra's doen voor de kerst.
Jullie zullen het wel volop druk gaan krijgen, allerlei mensen die misschien als kerst kado supplementen bestellen!

Dat de prijzen bij jullie erg scherp zijn dat is zeker!
We houden gewoon de weekaanbiedingen in de gaten mocht er nog iets leuks tussen zitten.. :thumbs:

Jullie zullen het wel volop druk gaan krijgen, allerlei mensen die misschien als kerst kado supplementen bestellen!

Dank je, daar hebben we eigenlijk geen aanbiedingen voor nodig:D! Toch nog even wat extra leuke kerstknallers morgen:cool:

Dank je, daar hebben we eigenlijk geen aanbiedingen voor nodig:D! Toch nog even wat extra leuke kerstknallers morgen:cool:

Ik denk dat we als klant(en) bij B&F het hele jaar door goeie prijzen hebben.
De kerstknallers zijn nog een leuke extra bonus voor de mensen die nog net op zoek zijn naar die producten.

:thumbs:

Ik denk dat we als klant(en) bij B&F het hele jaar door goeie prijzen hebben.
De kerstknallers zijn nog een leuke extra bonus voor de mensen die nog net op zoek zijn naar die producten.

:thumbs:

Dank je:) En we hebben voor het nieuwe jaar ook nog heel wat in petto.:D

Bestelling geplaatst Isolaat, beta alanine en nog wat dingetjes waren bijna op (+ nog een voorraadje andere spullen).
ref 161023
zoals bij opmerkingen gezegd: extra samples altijd welkom ;)

Bij mijn pakje staat al sinds vanochtend "De bezorger is onderweg."
Werken die gasten ook nog na 5uur?

Bestelling geplaatst Isolaat, beta alanine en nog wat dingetjes waren bijna op (+ nog een voorraadje andere spullen).
ref 161023
zoals bij opmerkingen gezegd: extra samples altijd welkom ;)

Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

Bij mijn pakje staat al sinds vanochtend "De bezorger is onderweg."
Werken die gasten ook nog na 5uur?

Ja, afhankelijk van de plaats geloof ik.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

De muscle stack van WMS en whey perfection voor €49,90 is weer binnen neem ik aan leon?

(http://www.bodyenfitshop.nl/combi-voordeel/body-fit-sportsnutrition/guaranteed-muscle-stack) onderaan bij de prijs is: uitverkocht! weggehaald.

Weer ruim op voorraad!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven