AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
200 al? serieus? haha, kun je dat online ergens bekijken ofzo? best veel man, goed druk in de donkere dagen dus :D

nu dat de whey perfection goedkoper staat is het combi pack zoals protein stack ook goedkoper of niet

Niet lullig bedoel hoor en als het niet zo is mijn excuses.
Werk jij toevallig voor B&F?

:D Je bent al nummer 1000 die dat vraagt.

Maar goed, ik geef altijd netjes antwoord, en ik kan je vertellen dat ik niet bij/voor B&F werk.

Ben een tevreden klant die probeert te helpen waar het kan. ;)

zie het al heb juist berekeningske gedaan en tis zo al goedkoper

Laat maar zitten, alles is weer binnen ;)

Goeie service zoals altijd :)

Laatst bewerkt:
Wij zijn tegenwoordig zo strak met prijzen dat de kerstman himself zijn weightgainers bij ons haalt! :)

-Leon

:D Je bent al nummer 1000 die dat vraagt.

Maar goed, ik geef altijd netjes antwoord, en ik kan je vertellen dat ik niet bij/voor B&F werk.

Ben een tevreden klant die probeert te helpen waar het kan. ;)

In dat geval mijn excuses, goed dat je andere mensen helpt hier, scheelt Leon een hoop werk op een dag als deze:D.

In dat geval mijn excuses, goed dat je andere mensen helpt hier, scheelt Leon een hoop werk op een dag als deze:D.

Het is inderdaad een gekkenhuis! Misschien moeten we maar een soort McDrive principe maken hier in Frieland! Maar zonder de grapjes, we zijn er natuurlijk voor jullie deze dagen ! :thumbs:

En Ilco doet het meeste werk hoor! Zonder hem waren deze mooie acties en prijzen niet eens mogelijk! :eek: :D

Straks belt de politie nog of dit soort stunt prijzen wel legaal zijn! :cool:

-Leon

Het is inderdaad een gekkenhuis! Misschien moeten we maar een soort McDrive principe maken hier in Frieland! Maar zonder de grapjes, we zijn er natuurlijk voor jullie deze dagen ! :thumbs:

En Ilco doet het meeste werk hoor! Zonder hem waren deze mooie acties en prijzen niet eens mogelijk! :eek: :D

Straks belt de politie nog of dit soort stunt prijzen wel legaal zijn! :cool:

-Leon

Zal wel chill zijn, i.p.v. milkshake gewoon een perfectionshake.

Ben benieuwt hoe de casseine zal bevallen, schrijf wel effe een korte review morgen;).

Zal wel chill zijn, i.p.v. milkshake gewoon een perfectionshake.

Ben benieuwt hoe de casseine zal bevallen, schrijf wel effe een korte review morgen;).

Zolang we maar ook de McChicken aanbieden. :D

Okee, super! Hij zal iets dikker zijn dan Whey Perfection, maar lekker lekker lekker! :)

-Leon

ff een vraagje,

Welke creatine is nou beter?deze of deze??

heb mijn bestelling ook binnen samen met de gevraagde samples, danku.
goeie service.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven