AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben zelf voorstander van de Result!.
Las ook dat je er weinig/geen vocht mee vast hield, altijd leuk :P

Smaak boeit me niet, mix het met de WMS en drinkt makkelijk weg :P

Het is inderdaad een gekkenhuis! Misschien moeten we maar een soort McDrive principe maken hier in Frieland! Maar zonder de grapjes, we zijn er natuurlijk voor jullie deze dagen ! :thumbs:

En Ilco doet het meeste werk hoor! Zonder hem waren deze mooie acties en prijzen niet eens mogelijk! :eek: :D

Straks belt de politie nog of dit soort stunt prijzen wel legaal zijn! :cool:

-Leon
:haha:

+1
Mijn producten zijn ook net voor het avond eten binnen gekomen.
Super service!

1 kleine vraag, neem aan dat het geen kwaad kan dat er in de Citrulline Malaat veel harde klonten zitten?

Bump :)

Had gister voor eerst geprobeerd de citrulline malaat, een pomp die ik nog nooit heb gehad. Damn wat zaten me schouders en tricpes vol, ongekend!

vandaag icm met beta alanine genomen. De tintelingen waren zeker aanwezig, voelde me net een junk :D Jammer genoeg niks ervan gemerkt, zelfs geen pomp als gister laat staan kracht toename. Ben benieuwd hoe het verder gaat, naarmate ik het langer neem.

Bump :)

Had gister voor eerst geprobeerd de citrulline malaat, een pomp die ik nog nooit heb gehad. Damn wat zaten me schouders en tricpes vol, ongekend!

vandaag icm met beta alanine genomen. De tintelingen waren zeker aanwezig, voelde me net een junk :D Jammer genoeg niks ervan gemerkt, zelfs geen pomp als gister laat staan kracht toename. Ben benieuwd hoe het verder gaat, naarmate ik het langer neem.

hhmmm, normaal gezien zou de beta-alanine lekker mee moeten werken voor je uithoudingsvermogen.:cool: Citrulline werkt voor veel mensen goed. We gaan het daarom begin volgend jaar ook onder eigen label brengen. Hou ons maar op de hoogte:)

hhmmm, normaal gezien zou de beta-alanine lekker mee moeten werken voor je uithoudingsvermogen.:cool: Citrulline werkt voor veel mensen goed. We gaan het daarom begin volgend jaar ook onder eigen label brengen. Hou ons maar op de hoogte:)

Had dat inderdaad ook verwacht, ook iets minder verzuring. Leek wel bijna meer te worden, enige wat er wel sterk aanwezig was waren de tintelingen. Voelde me net een junk :D

Maar er waren ook andere factoren die tegen zaten, weinig rust, slecht gegeten. Kan moeilijk een oordeel vellen over 1 dag.
Zal aan het eind van me stack wel me bevindingen hier schrijven of als er nog geen review topic is maak ik er eentje aan :)

Maar het maakt dus niet uit dat de citrulline malaat, veel harde klonten in zitten. En bij de beta alanine niet?

Laatst bewerkt:
net bestelling geplaatst 161419
zouden er misschien wat sample's bij kunnen van de whey perfection nieuwere smaken?
alvast bedankt! :kerst:

He jongens @ body en fitshop. Jullie handtekening klopt niet.
het is toch" merry " christmas . i.p.v marry ? :P

net het pakketje binnen

kwam net op tijd,de vorige pot was net op

maandag ff kijken wat de crack en aminocell doet

thanx voor de nette snelle service en voor de sample :thumbup:

:exactly:.......:thumbs:.............. NICE WEEKEND EVERYBODY!

:kerst:

jij ook! :)

net bestelling geplaatst 161419
zouden er misschien wat sample's bij kunnen van de whey perfection nieuwere smaken?
alvast bedankt! :kerst:

Ilco gaat even kijken voor je! :)

He jongens @ body en fitshop. Jullie handtekening klopt niet.
het is toch" merry " christmas . i.p.v marry ? :P

:o Thanks! :D

net het pakketje binnen

kwam net op tijd,de vorige pot was net op

maandag ff kijken wat de crack en aminocell doet

thanx voor de nette snelle service en voor de sample :thumbup:

Graag gedaan! :thumbs:

Succes!

-Leon

Laatst bewerkt:
Hey begin nu aan me 3e of 4e pot SNI BCAA BLAST, zou het kunnen dat ze de smaak hebben aangepast want hij smaakt wat zoeter ? Niet dat het erg is vroeg het me alleen af.

CreaPure is de hoogste kwaliteit in Creatine Monohydraat. Result! bevat echter 4 creatines in de combinatie met cordyceps. In theorie en ook in de praktijk is dit product sterker.

Geldt dit bij dezelfde hoeveelheid dosering?

Ik was van plan CreaPure te gaan gebruiken:
5 dagen 18gr/dag loading fase
31 dagen 1.8gr/dag aanvulling fase
dan 3-4 weken niets.

Dan kan ik bijna een half jaar doen met zo'n potje. Die kerstknaller result! is bijna even duur, maar als ik naar de aanbevolen dosering kijk, dan gebruik je daarvan veel meer. 10 gr op een trainingsdag en 5 gr op rustdag. Dat is 50 gr per week voor mij, ongeveer 4 keer zoveel als CreaPure.

Dus kortom, moet ik wel zulke grote doseringen gebruiken voor result! t.o.v. CreaPure? Zo ja, is CreaPure dan niet veel beter qua resultaat/prijs (bij zelfde dosering)?

Geldt dit bij dezelfde hoeveelheid dosering?

Ik was van plan CreaPure te gaan gebruiken:
5 dagen 18gr/dag loading fase
31 dagen 1.8gr/dag aanvulling fase
dan 3-4 weken niets.

Dan kan ik bijna een half jaar doen met zo'n potje. Die kerstknaller result! is bijna even duur, maar als ik naar de aanbevolen dosering kijk, dan gebruik je daarvan veel meer. 10 gr op een trainingsdag en 5 gr op rustdag. Dat is 50 gr per week voor mij, ongeveer 4 keer zoveel als CreaPure.

Dus kortom, moet ik wel zulke grote doseringen gebruiken voor result! t.o.v. CreaPure? Zo ja, is CreaPure dan niet veel beter qua resultaat/prijs (bij zelfde dosering)?

Loading fase is BS :).

En je moet het niet echt in cycles doen...

net me wp binnen gekregen + samples, gister besteld nu al in huis :)
volgende bestelling is zeker weer bij jullie, top! (y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven