- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh Oh Oh... Het is wat , he? Ik zal even de zweep over de elfjes in de workshop halen en dan sturen we je de samples na. Welke wou je hebben?
-Leon
heb je polen in dienst?..
Een sample bijleveren is een service van B&F, ze zijn het niet verplicht.nou leon.. het heeft niet echt geholpen.. zat geen sample bijheb je polen in dienst?..
![]()

Een sample bijleveren is een service van B&F, ze zijn het niet verplicht.
Misschien door de drukte zijn ze het vergeten.
Joost mag weten hoeveel bestellingen hun moeten verwerken.![]()

dat snap ik lieverd.. maar als het mij beloofd word dan is het toch wel jammer..![]()
!!
In dit geval neem ik alles terug wat ik had gezegt!

dat snap ik lieverd.. maar als het mij beloofd word dan is het toch wel jammer..![]()
Polen? Denk het niet hoor. 3x is iets andersnou leon.. het heeft niet echt geholpen.. zat geen sample bijheb je polen in dienst?..
![]()

Join the club!
Ik denk zelf dat ze speciaal 'Opmerkingen' hebben ingesteld bij het bestellen voor het aangeven van iets of het bijvragen.Geven jullie dit ook aan bij Opmerkingen tijdens bestellen ?
Ik weet dat het topic er ook voor is maar dan kan er iets fout gaan.
Lijkt mij dat ze niet alles kunnen onthouden bij iedereen.
Geef het aan bij opmerkingen en 99% van de tijd zitten er samples bij.
Mocht het keer niet voorkomen staat er bij mij altijd netjes op het factuur, tijdelijk geen samples beschikbaar of iets dergelijks![]()
Geven jullie dit ook aan bij Opmerkingen tijdens bestellen ?
Ik weet dat het topic er ook voor is maar dan kan er iets fout gaan.
Lijkt mij dat ze niet alles kunnen onthouden bij iedereen.
Geef het aan bij opmerkingen en 99% van de tijd zitten er samples bij.
Mocht het keer niet voorkomen staat er bij mij altijd netjes op het factuur, tijdelijk geen samples beschikbaar of iets dergelijks![]()

Join the club!
Ik denk zelf dat ze speciaal 'Opmerkingen' hebben ingesteld bij het bestellen voor het aangeven van iets of het bijvragen.
Mensen gebruiken deze topic voor het vragen van samples bij hun bestelling.
Na elke aanvraag lees ik bij het antwoord van Leon of Ilco dat ze het zullen; Doorgeven
Dat betekent dus dat ze het daarna moeten doorgeven aan hun collega's..
Volgende keer zullen mensen gewoon hun aanvraag moet stellen bij 'Opmerkingen'.

Ik heb geen idee geschreven.Wat een briljant idee!... Dat ik daar zelf niet op kwam!......

Met de casseine sta ik s'morgens niet meer op met een vreselijk hongergevoel.