- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Ja zoiets dacht ik inderdaad al.. maarja, wist het niet zeker haha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vieze k*t TNT ook
Wacht ook al hele tijd op ander pakketje
@Daniel: Pre workout Power volgens mij![]()

Haha, met ander pakketje bedoel ik, ergens anders vandaan
Nieuwe bestelling bij jullie zal hopelijk wel snel komen mits alles volgens planning loopt.

pakketje stond toch op de zaak, beetje achterin en verstopt
thnx voor het belletje B&F perfecte service zoals gewoonlijk!
Goed om te lezen dat je pakketje terecht is!!Howhow, toch geen last van je hart gekregen he
Alhoewel ik me wel afvroeg of er updates zijn over de whey perfection framboos en noxipro ?
Staan beide nog gepland voor tussen kerst en oud&nieuw ?

Hallo B&F,
ik neem Whey perfection een uur voor de KT en na de KT. Maar hoe snel moet dat na de KT? Ik ben na de KT twintig minuten later thuis en kan dan een shake nemen. Of moet dat sneller om goed te zijn,
!KT..?
Whey shakes kan je het best gewoon nemen op traingingsdagen;
's Ochtends, 's Middags en ongeveer 30 minuten na je training
De shake op rustdagen;
's Ochtends en 's Middags
De shake hoef je niet op de minuut precies te nemen, als je hem 10 minuten later neemt zal er niks gebeuren hoop ik voor je!
Dus heb ik met 20 min nog 10 minuten speling
Die na de training is goed rond de 20min.
Belangrijkste is die je 1uur voor de training neemt.
Aangezien die piekt tegen de tijd dat jij klaar bent met KT![]()
ik train meestal ander half tot twee uur, piekt ie dan nog steeds als ik klaar ben met KT?Die na de training is goed rond de 20min.
Belangrijkste is die je 1uur voor de training neemt.
Aangezien die piekt tegen de tijd dat jij klaar bent met KT![]()

Vraagje:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van de medicatie Ritalin naast de supplementen die hij/zij gebruikt voor krachttraining?
Vanwege wat problemen, ben ik vanaf vandaag begonnen met Ritalin.
Nu zou ik dus graag willen weten of het verstandig is om bijvoorbeeld gewoon door te gaan met de inname van mijn supplementen.
Ik heb namelijk het vermoeden dat de combinatie Ritalin en bv. de Pre Workout Power niet de meest gunstige zal zijn...
Ik neem aan dat de inname van Whey e.d. geen probleem moet zijn, het zal denk ik meer gaan om de "zwaardere" supplementen.
Ik kan hier natuurlijk ook een nieuw topic over openen op het forum, maar gezien de reacties van sommige mensen op bepaalde topics, heb ik daar ook weinig zin in.
Alvast bedankt voor de evt. reacties.
Groetjes
Krimpie![]()