Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, met ander pakketje bedoel ik, ergens anders vandaan :P

Nieuwe bestelling bij jullie zal hopelijk wel snel komen mits alles volgens planning loopt.

pakketje stond toch op de zaak, beetje achterin en verstopt ;)
thnx voor het belletje B&F perfecte service zoals gewoonlijk!

Haha, met ander pakketje bedoel ik, ergens anders vandaan :P

Nieuwe bestelling bij jullie zal hopelijk wel snel komen mits alles volgens planning loopt.

Ok, ik schrok al:D

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

pakketje stond toch op de zaak, beetje achterin en verstopt ;)
thnx voor het belletje B&F perfecte service zoals gewoonlijk!

Dank je:) Goed om te lezen dat je pakketje terecht is!!

Howhow, toch geen last van je hart gekregen he :P
Alhoewel ik me wel afvroeg of er updates zijn over de whey perfection framboos en noxipro ?
Staan beide nog gepland voor tussen kerst en oud&nieuw ?

Bestel Result Super Creatine exclusief bij Bodyenfitshop.nl nu eenmalig met 15,00 euro korting!
Per verpakking van 500 gram voor 19,90 euro! (Normale prijs 34,90)

1x 500 gram/100 servings Kerstaanbieding! € 15,90
+

prijs klopt niet, sorry voor de mensen die wouden bestellen :>

Uhm de prijs is 20euro gebleven :)
Dus de kerstaanbieding klopt wel gewoon :)

Hallo B&F,

ik neem Whey perfection een uur voor de KT en na de KT. Maar hoe snel moet dat na de KT? Ik ben na de KT twintig minuten later thuis en kan dan een shake nemen. Of moet dat sneller om goed te zijn,

Hallo B&F,

ik neem Whey perfection een uur voor de KT en na de KT. Maar hoe snel moet dat na de KT? Ik ben na de KT twintig minuten later thuis en kan dan een shake nemen. Of moet dat sneller om goed te zijn,

KT..?

Whey shakes kan je het best gewoon nemen op traingingsdagen;
's Ochtends, 's Middags en ongeveer 30 minuten na je training

De shake op rustdagen;
's Ochtends en 's Middags

De shake hoef je niet op de minuut precies te nemen, als je hem 10 minuten later neemt zal er niks gebeuren hoop ik voor je :roflol:!

KT..?

Whey shakes kan je het best gewoon nemen op traingingsdagen;
's Ochtends, 's Middags en ongeveer 30 minuten na je training

De shake op rustdagen;
's Ochtends en 's Middags

De shake hoef je niet op de minuut precies te nemen, als je hem 10 minuten later neemt zal er niks gebeuren hoop ik voor je :roflol:!

Je zegt zelf 30 minuten na KT.:) Dus heb ik met 20 min nog 10 minuten speling;)

Die na de training is goed rond de 20min.
Belangrijkste is die je 1uur voor de training neemt.
Aangezien die piekt tegen de tijd dat jij klaar bent met KT :)

Laatst bewerkt:
eeuuuuhhhh nu ben ik vergeten bij opmerkingen dat ik geen shakebeker meer hoef maar wat samples zou willen kan dat nog gefikst worden misschien zo ja dank u zo nee ook dank u.....refnr:161962

Whey piekt rond de 2uur als het goed is.
Dus als jij het een uur van te voren neemt piekt hij tijdens je training.
Maar waarom zo lang trainen ?, uur is voldoende hoor ivm cortisol :)

Vraagje:

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van de medicatie Ritalin naast de supplementen die hij/zij gebruikt voor krachttraining?

Vanwege wat problemen, ben ik vanaf vandaag begonnen met Ritalin.

Nu zou ik dus graag willen weten of het verstandig is om bijvoorbeeld gewoon door te gaan met de inname van mijn supplementen.
Ik heb namelijk het vermoeden dat de combinatie Ritalin en bv. de Pre Workout Power niet de meest gunstige zal zijn...

Ik neem aan dat de inname van Whey e.d. geen probleem moet zijn, het zal denk ik meer gaan om de "zwaardere" supplementen.

Ik kan hier natuurlijk ook een nieuw topic over openen op het forum, maar gezien de reacties van sommige mensen op bepaalde topics, heb ik daar ook weinig zin in.

Alvast bedankt voor de evt. reacties.

Groetjes

Krimpie :)

draken bij tnt

Vraagje:

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het gebruik van de medicatie Ritalin naast de supplementen die hij/zij gebruikt voor krachttraining?

Vanwege wat problemen, ben ik vanaf vandaag begonnen met Ritalin.

Nu zou ik dus graag willen weten of het verstandig is om bijvoorbeeld gewoon door te gaan met de inname van mijn supplementen.
Ik heb namelijk het vermoeden dat de combinatie Ritalin en bv. de Pre Workout Power niet de meest gunstige zal zijn...

Ik neem aan dat de inname van Whey e.d. geen probleem moet zijn, het zal denk ik meer gaan om de "zwaardere" supplementen.

Ik kan hier natuurlijk ook een nieuw topic over openen op het forum, maar gezien de reacties van sommige mensen op bepaalde topics, heb ik daar ook weinig zin in.

Alvast bedankt voor de evt. reacties.

Groetjes

Krimpie :)

Dat bespreek je best met je dokter.
Rilatine is een zeer zwaar medicijn. .

Imo blijf je er in de meeste gevallen beter vanaf. Maar dat is een andere discussie.

In geen geval combineren met stims.

Eiwitten, carbs en vetten supplementeren zal wel geen kwaad kunnen. Maar al de rest zou ik niet 100% zeker van zijn.

Maar nogmaals, best met een dokter bespreken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven