Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bespreek je best met je dokter.
Rilatine is een zeer zwaar medicijn.

Het is inderdaad een heavy medicijn, maar het is helaas noodzaak.

Heb er met de arts over gehad, maar ik kreeg hem niet duidelijk gemaakt wat ik bedoeld met een pre workout supplement. :p

Maar goed, ik denk dat het inderdaad verstandig is om met name de pre workout supplementen voorlopig links te laten liggen.

is tnt mss in staking?pakketje moest er vandaag zijn en is er dus jammergenoeg niet

is tnt mss in staking?pakketje moest er vandaag zijn en is er dus jammergenoeg niet
bij mij juist zelfde hoor is vandaag ook niet geleverd.

Heb je een track & trace nummer gekregen, dan zou je kunnen checken of het pakketje nog ergens in de sorteercyclus van de TNT zit.

en bij mij zat er wel een track en trace nr in en die is al van eergisteren in sorteercentrum dus tis denk ik beetej tnt hun fout want denk dat die niet willen uitrijden alst ver is door de sneeuw

eeuuuuhhhh nu ben ik vergeten bij opmerkingen dat ik geen shakebeker meer hoef maar wat samples zou willen kan dat nog gefikst worden misschien zo ja dank u zo nee ook dank u.....refnr:161962

Ik ga het nu direct even doorgeven:)

---------- Toegevoegd om 08:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Het is inderdaad een heavy medicijn, maar het is helaas noodzaak.

Heb er met de arts over gehad, maar ik kreeg hem niet duidelijk gemaakt wat ik bedoeld met een pre workout supplement. :p

Maar goed, ik denk dat het inderdaad verstandig is om met name de pre workout supplementen voorlopig links te laten liggen.

Klopt, de Pre-Workouts ect... zijn echt uit den boze. Even in de basis blijven met eiwitjes, koolhydraten ect.. Een potje creatine moet ook geen kwaad kunnen.:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Er is geen staking. Het is met de kerst altijd wel uitzonderlijk druk bij de post.

Ik heb een vraagje over de caffeine caps. Waarom raden jullie niet meer dan twee caps per dag aan (500mg) en sommige shops 6 caps (1500mg) ?

Idem hier. Maandag besteld. Was een paar uur later al gesorteerd om naar België te versturen en nu zie ik dat het nog steeds daar ligt :(

Ik heb een vraagje over de caffeine caps. Waarom raden jullie niet meer dan twee caps per dag aan (500mg) en sommige shops 6 caps (1500mg) ?

Natuurlijk hebben sommige mensen een hogere tolerantie icm veel ervaring in gebruik. Die mensen kunnen zelf hun dosering bepalen. Voor de meeste mensen onder ons in het niet verstandig en voor sommigen zelfs gevaarlijk om te hoog te doseren.

e.a is dus erg persoonlijk. Het is dan niet meer als verstandig om een redelijke hoeveelhied te adviseren.:)

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Idem hier. Maandag besteld. Was een paar uur later al gesorteerd om naar België te versturen en nu zie ik dat het nog steeds daar ligt :(

Misschien schiet het in BE even niet op:rolleyes: Wat is het referentienummer?

Referentie nummer: 161749 :D

Ai, ik zie het. De volgende melding in Belgie.

Sneeuw melding

• De distributie van pakketten kan hinder ondervinden van de winterse omstandigheden. TNT Post Pakketservice zal het maximale doen om desondanks uw pakketten tijdig af te leveren. De actuele status van uw pakket kunt u via Track & Trace opvragen .
In Nederland loopt het nog redelijk. In Belgie dus minder.:cool:

als het voor de oppepper voor de training is dan is 500 mg voldoende.
gaat het je meer om af te vallen dan zijn 3 dosis van 500 mg verspreid over de dag wel te doen.

Melding over de sneeuw geld ook voor in Nederland.
Openbare wegen zijn gewoon te berijden alleen de woonwijken waar niet gestrooid word is erg moeilijk.
Laat de TNT nou net daar bijna alle pakketjes moeten afleveren :P

Heb je een track & trace nummer gekregen, dan zou je kunnen checken of het pakketje nog ergens in de sorteercyclus van de TNT zit.

huh? Ik krijg nooit tracking nummers. Zou best handig zijn voor op te letten als de pakjesdienst thuis zou komen.
Referentie nummer: 161659

De site van B&F shop zou als webshop stukken beter kunnen vind ik persoonlijk want de site op zijn eigen draait stroefjes. Net alsof mijn webbrowser (IE8) er problemen mee heeft en de loadtime is aan de tragere kant. Er is ook geen geschiedenis van je vorige bestellingen, favoriete producten, status van je bestelling, ...
Wat ik zelf een hele goede opmaak van webshop vind is:
http://www.4launch.nl/

@B&F, dit zijn gewoon verbeter punten. Ik vind jullie prijzen & service SUPER hoor!

Laatst bewerkt:
Openbare wegen zijn gewoon te berijden alleen de woonwijken waar niet gestrooid word is erg moeilijk.

Tja, het is een zware strijd nu als postbode:rolleyes: Zomers lijkt het mij een leukere baan:D

huh? Ik krijg nooit tracking nummers. Zou best handig zijn voor op te letten als de pakjesdienst thuis zou komen.
Referentie nummer: 161659

De site van B&F shop zou als webshop stukken beter kunnen vind ik persoonlijk. De host (leaseweb) is super goed maar de site op zijn eigen draait stroefjes. Net alsof mijn webbrowser (IE8) er problemen mee heeft en de loadtime is aan de tragere kant. Er is ook geen geschiedenis van je vorige bestellingen, favoriete producten, status van je bestelling, ...
Wat ik zelf een hele goede opmaak van webshop vind is:
http://www.4launch.nl/

@B&F, dit zijn gewoon verbeter punten. Ik vind jullie prijzen & service SUPER hoor!

Ik vind b&f geen slechte webshop hebben. In firefox draait de site in ieder geval goed.

Maar evengoed blijft 4launch wel een zeer goed in elkaar gezette webshop waar b&f zeker naar zou kunnen kijken.

Afgelopen Zondag de combi Micelar Cassein en Whey Perfection besteld en Gisteren is die op de zaak afgeleverd! Toch nog snel afgeleverd...

Mag ik overigens deze twee samen Shaken? Of mag de Whey ook gewoon met melk aangemaakt worden ipv water?

Ik vind b&f geen slechte webshop hebben. In firefox draait de site in ieder geval goed.

Maar evengoed blijft 4launch wel een zeer goed in elkaar gezette webshop waar b&f zeker naar zou kunnen kijken.

Site is op zich niks mis mee, alleen ze hebben echt zoveel!
En dat staat soms best wel diep ver weg verstopt, en lastig bij te komen!
Maar 1maal de site door hebben, kom je er wel uit hoor!:D

En dan nog de service compenseert wel!

Hier wordt alleen op de hoofdwegen gestrooid... Laten we nou net 1 hoofdweg hebben waar eigelijk geen huizen staan, en in de stad mag niet met zand worden gestrooid ivm het riool..:eek: Arme tnt mannetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven