AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt man, wel lullig dat het om 2 shakebekers gaat, maar heb ze helaas nodig, anders had ik los bijbesteld!

Geeft niets, klein moeite:)

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Pakket binnen, badankt voor de samples...

Altijd goed :)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Als me loon binnen is even een grote bestelling doen :)

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Net besteld :cool: Maar even een voorraad inslaan voor deze zomer ;)

Nice, dank je!! :)

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Ik heb een foutje opgemerkt bij Ultimate Creatine, op de pot staat namelijk dat een dosering 2maatscheppen(10gr) zou zijn echter vond ik de pot erg snel dus heb ik het even per maatschepje gewogen en het schijnt dat één maatschep al 10gr is. Heb dus steeds een dubbele dosering genomen :o:

:rolleyes: Ga ik direct even achteraan.

En mijn pakje is al onderweg :p Hopelijk zitten de gevraagde samples erbij :p

zo even een bestelling gegaan!!

Referentie: 161798

Whey Perfection strawberry 4.54 kg
SUPERCHARGE XTREME NO orange
1 stick No Shotgun MHF-1

Te voldoen: € 95,01

ben benieuwd naar die supercharge :cool:

Samples altijd welkom , pre/post workout,eiwit/repen, bcaaa etc

Mvg!:)

@ B&F: Welk product is het beste om droge spiermassa aan te zetten?

Result!
Ultimate creatine
Total muscle solution.

Of nog andere die jullie beter vinden?

@ B&F: Welk product is het beste om droge spiermassa aan te zetten?

Result!
Ultimate creatine
Total muscle solution.

Of nog andere die jullie beter vinden?

Result! en Ultimate Creatine zijn knallers en kunnen zich meten met de betere producten in de markt die vaak 2 maal zoveel kosten.

Total Muscle Solution is echter echt buitencategorie, er is geen product met dit spectrum aan ingredienten in de markt. Absoluut het beste product van dit moment!:)

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

zo even een bestelling gegaan!!

Referentie: 161798

Whey Perfection strawberry 4.54 kg
SUPERCHARGE XTREME NO orange
1 stick No Shotgun MHF-1

Te voldoen: € 95,01

ben benieuwd naar die supercharge :cool:

Samples altijd welkom , pre/post workout,eiwit/repen, bcaaa etc

Mvg!:)

Dank je. Deze is al verwerkt zie ik.:rolleyes: Het tempo ligt vandaag nogal hoog ivm de grote hoeveelheid bestellingen vandaag:) Morgen in huis!!

herhaal postje voor B&F.
Begonnen aan me 3e of 4e pot SNI BCAA BLAST heb het idee dat het zoeter smaakt kan het kloppen dat ze de smaak hebben aangepast ? ( rasperry ) die had ik namelijk hiervoor ook. Alleen hij smaakt echt anders.

herhaal postje voor B&F.
Begonnen aan me 3e of 4e pot SNI BCAA BLAST heb het idee dat het zoeter smaakt kan het kloppen dat ze de smaak hebben aangepast ? ( rasperry ) die had ik namelijk hiervoor ook. Alleen hij smaakt echt anders.
'

Het zou best kunnen daar er vaak aan smaken wordt gesleuteld. Wij hebben hier echter helaas in de praktijk geen enkele invloed op.

Ik hoop dat ik morgen een sample van cookies en cream er bij heb (had aangegeven bij opmerkingen). als deze een beetje bevalt denk ik dat ik hier een pot van bestel samen met result hoor hier toch goede verhalen over.

waarom staat mijn zending nogsteeds hierop??

13.12.2010:
Zending is voorgemeld

Barcode: 3SZRHH009207714

Cookie and cream besteld :)
ref nummer; 161829

hopen op wat leuke samples, en morgen meteen die smaak eens proberen.

Hoop dat cookie and cream sample bij mijn pakketje zit.
Al veel goeds over gehoord. :)

Aan B&F,

Ik heb vrijdag Whey perfection besteld. Maar ik was vergeten om te vragen of jullie een soort zelfde product hebben als Unleash v3? Want ik hoor daar hele goeie dingen over? ( En pre work out power heb ik ook geprobeerd maar mocht niet baten :P )

Alvast bedankt!

LOS

whey perfection 2270 gram 29,90
whey perfection 4540 gram 51,50

TMS 1200 gram 29,90

COMBI

whey perfection 2270 gram & TMS 1200 gram

59,90

als ik los whey perfection 2270 gram + TMS 1200 gram koop, kom ik uit op 59,80.. zelfs dan nog 10 cent goedkoper dan als ik de 'COMBI-VOORDEEL' zou nemen.. weet niet of dit de bedoeling is?

anyways, nu even een bestelling plaatsen :) , 1x 1200gr TMS en 4.5 kg whey perfection.

Laatst had ik gevraagd of ik in plaats van een shakebeker een tshirt zou kunnen krijgen (maat L), mijn ref nummer is; 161889

ik ben vergeten om bij de opmerkingen te zetten dat ik graag een tshirt ipv een shakebeker wil.. hoop dat het goedkomt! :)

LOS

whey perfection 2270 gram 29,90
whey perfection 4540 gram 51,50

TMS 1200 gram 29,90

COMBI

whey perfection 2270 gram & TMS 1200 gram

59,90

als ik los whey perfection 2270 gram + TMS 1200 gram koop, kom ik uit op 59,80.. zelfs dan nog 10 cent goedkoper dan als ik de 'COMBI-VOORDEEL' zou nemen.. weet niet of dit de bedoeling is?

anyways, nu even een bestelling plaatsen :) , 1x 1200gr TMS en 4.5 kg whey perfection.

Laatst had ik gevraagd of ik in plaats van een shakebeker een tshirt zou kunnen krijgen (maat L), mijn ref nummer is; 161889

ik ben vergeten om bij de opmerkingen te zetten dat ik graag een tshirt ipv een shakebeker wil.. hoop dat het goedkomt! :)

Komt door de kerstaanbieding op de whey perfection.
Anders kwam het uit op 62,8 euro als je ze los kocht.

Klopt het dat de creatine ethyl ester wel oplost? En dat die heel fluffig, luchtig is?

Smaakt ook t*ring vies :X

Ik hoop dat ik morgen een sample van cookies en cream er bij heb (had aangegeven bij opmerkingen). als deze een beetje bevalt denk ik dat ik hier een pot van bestel samen met result hoor hier toch goede verhalen over.

Die zit er vast bij:cool: Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Klopt het dat de creatine ethyl ester wel oplost? En dat die heel fluffig, luchtig is?

Smaakt ook t*ring vies :X

De smaak van Creatine Ethyl Ester is verschrikkelijk:D De oplosbaarheid is verder prima. Al is het wel gevoelig voor vocht waardoor er snel klonten ontstaan in de verpakking.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Aan B&F,

Ik heb vrijdag Whey perfection besteld. Maar ik was vergeten om te vragen of jullie een soort zelfde product hebben als Unleash v3? Want ik hoor daar hele goeie dingen over? ( En pre work out power heb ik ook geprobeerd maar mocht niet baten :P )

Alvast bedankt!

Dan zou ik voor de Crack van Revolutions gaan.:)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Cookie and cream besteld :)
ref nummer; 161829

hopen op wat leuke samples, en morgen meteen die smaak eens proberen.

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

waarom staat mijn zending nogsteeds hierop??

13.12.2010:
Zending is voorgemeld

Barcode: 3SZRHH009207714

Geef mij het referentienummer even als je wilt. Dan check ik dit direct voor je:cool:

Even wachten tot me salaris is bijgeschreven vandaag en dan maar eens jullie nieuwe crea uitproberen :D Result! neem ik zo me laatste dosis, is goed bevallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven