XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Body&Fit

Zou je eens kunnen kijken of mijn bestelling (161627) al verzonden is?
Ik heb die zondagavond besteld maar ik ben vanaf morgen niet meer op mijn afleveradres...

(Dit is nu al mijn tweede bestelling bij jullie en ik heb nog nooit een mailtje ontvangen met een link om mijn bestelling te tracken. Enig idee hoe dit komt? Als ik mijn referentienummer op de site zelf invul, vindt hij ook niets.)

Hallo Body&Fit

Ik heb die zondagavond besteld maar ik ben vanaf morgen niet meer op mijn afleveradres...

(Dit is nu al mijn tweede bestelling bij jullie en ik heb nog nooit een mailtje ontvangen met een link om mijn bestelling te tracken. Enig idee hoe dit komt? Als ik mijn referentienummer op de site zelf invul, vindt hij ook niets.)

Bekijk even bij Junkmail (Ongewenst) soms word het door de filter daarbij gestopt.

Als je zondag heb besteld word het maandag verzonden heb je het dinsdag in huis.

• Like
Waarderingen: B&F
Whey perfection en de gevraagde sample is binnen!

ECHT TOP!!!
Straks even de smaak cookies en cream proberen. Als het bevalt weer een bestelling doen + Crack revolutions.

Bedankt!

Bekijk even bij Junkmail (Ongewenst) soms word het door de filter daarbij gestopt.

Als je zondag heb besteld word het maandag verzonden heb je het dinsdag in huis.

Nop, hadden ze me vorige keer ook gezegd (junk mail). Maar ik krijg gewoon niets. Ik moet op die site geen account maken ofzo he, dat gebeurt automatisch. Of vergis ik me?

Laatst bewerkt:
Nop, hadden ze me vorige keer ook gezegd (junk mail). Maar ik krijg gewoon niets. Ik moet op die site geen account maken ofzo he, dat gebeurt automatisch. Of vergis ik me?
Wanneer je een bestelling plaatst en je wilt hem afrekenen vraagt hij;
Ik ben een bestaande klant
Ik ben een nieuwe klant

Zonder klant te zijn kan je je spullen niet afrekenen.
Log even in op je account en check even je e-mail adres, misschien ligt daar de fout.

Laatst bewerkt:
Aan BODY&FITSHOP,

Bij deze wil ik b&F bedanken voor 1 jaar lang mij netjes en vakkundig mijn bestelde supps te hebben opgestuurd.

• Like
Waarderingen: B&F
Heeey B&F :)

gisteravond even een bestelling geplaatst, 1x 1200gr TMS en 4.5 kg whey perfection.

Laatst had ik gevraagd of ik in plaats van een shakebeker een tshirt zou kunnen krijgen (maat L) en dat was mogelijk, mijn ref nummer is; 161889

ik ben vergeten om bij de opmerkingen te zetten dat ik graag een tshirt ipv een shakebeker wil.. hoop dat het goedkomt!

Alvast bedankt (Y)!!

Wanneer je een bestelling plaatst en je wilt hem afrekenen vraagt hij;
Ik ben een bestaande klant
Ik ben een nieuwe klant

Zonder klant te zijn kan je je spullen niet afrekenen.
Log even in op je account en check even je e-mail adres, misschien ligt daar de fout.

Ik krijg wel mails van B&F maar niet van verzendingsmaatschappij. Raar, maar zolang ik mijn pakketjes krijg is er niets aan de hand :).

Hallo Body&Fit

~
Je hebt de bestelling gedaan met betaaloptie "vooruitbetaling" . We versturen dan direct zodra de betaling binnen is. Daar er op zondag geen betalnigsverkeer is komt de betaling dan vandaag bij ons binnen. De zending gaat er vandaag uit.:) Dank je, voor de bestelling!

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

Heeey B&F :)

gisteravond even een bestelling geplaatst, 1x 1200gr TMS en 4.5 kg whey perfection.

Laatst had ik gevraagd of ik in plaats van een shakebeker een tshirt zou kunnen krijgen (maat L) en dat was mogelijk, mijn ref nummer is; 161889

ik ben vergeten om bij de opmerkingen te zetten dat ik graag een tshirt ipv een shakebeker wil.. hoop dat het goedkomt!

Alvast bedankt (Y)!!

De bestellingen van gisteravond zijn helaas allemaal al verwerkt. In ieder geval morgen in huis.:cool: Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 13:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Aan BODY&FITSHOP,

Bij deze wil ik b&F bedanken voor 1 jaar lang mij netjes en vakkundig mijn bestelde supps te hebben opgestuurd.[/QUOTE]

Dank je!:) Jij bedankt voor de bestellingen!!

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Whey perfection en de gevraagde sample is binnen!

ECHT TOP!!!
Straks even de smaak cookies en cream proberen. Als het bevalt weer een bestelling doen + Crack revolutions.

Bedankt!

Keep us posted:) De Cookies is heerlijk:zuip:

Is de TMS weer binnen? :)

Ja onderweg, moet er zo zijn:)

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

opgelost:)

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:15 ----------

Aiiii okee, eigen schuld haha
bij de volgende bestelling zal ik het wel in de opmerkingen zetten :p
zit nog te denken aan PwP dus :) ..

Thanks! De PWP gaat erin knallen!:D

pffff me bestelling is met 1 dag vertraagd, jammer hoor keek er erg naar uit om me berry blast te testen.

hhmmm, wat vertragingen:cool: Nooit leuk. Wij werken in ieder geval zelf met man en macht maar wel 100% op schema!!:)

Wat is PwP precies Leon?

Vieze k*t TNT ook :(
Wacht ook al hele tijd op ander pakketje :(

@Daniel: Pre workout Power volgens mij :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven