MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb me samples gekregen waar ik om gevraagd had (had dit bij opmerkingen gevraagd).
Net berry blast geprobeert.alleen nu heb ik 1 probleem, het is te lekker en ben bang dat de 4,5kg pot volgende week leeg is :P
Dit is perfect in het keto dieet je hebt al snel trek in iets lekkers (elke dag het zelfde en niks mogen cheaten word je snel zat), dit is net wat ik nodig had :D

Edit: Mooie shake beker me oude was kapot deze ziet er goed uit. Makkelijk om je shaky te maken.

Laatst bewerkt:
ik heb me samples gekregen waar ik om gevraagd had (had dit bij opmerkingen gevraagd).
Net berry blast geprobeert.alleen nu heb ik 1 probleem, het is te lekker en ben bang dat de 4,5kg pot volgende week leeg is :P
Dit is perfect in het keto dieet je hebt al snel trek in iets lekkers (elke dag het zelfde en niks mogen cheaten word je snel zat), dit is net wat ik nodig had :D

Dat is een heel mooi compliment! Dank je:)

Whey Perfection is niet voor niets de meest populaire Whey in de Benelux!:D

Doen we er de volgende keer dubbel samples bij:D PM mij direct na bestellen het referentienummer dan maar even;)

Haha, dat is nou service. Niet dat ik me er druk om maakte, kreeg er namelijk de vorige keer twee :). Maar bedankt, die pm komt zeker!

Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben over jullie service, meer dan tevreden zelfs. Weinig webwinkels die zich zo keurig aan de levertijden houden. (In dit geval was het mijn schuld, er was namelijk niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen).

Haha, dat is nou service. Niet dat ik me er druk om maakte, kreeg er namelijk de vorige keer twee :). Maar bedankt, die pm komt zeker!

Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben over jullie service, meer dan tevreden zelfs. Weinig webwinkels die zich zo keurig aan de levertijden houden. (In dit geval was het mijn schuld, er was namelijk niemand thuis om het pakketje in ontvangst te nemen).

Service is voor ons erg belangrijk:) Dank je, voor het compliment!

Ik regel het volgende keer voor je!;)

B&F, Tnx voor het na sturen van de bekers!
Helemaal top dat jullie er samples bij hebben gedaan!
(Kijk dat noem ik nu nog eens service)!!

ff snel een vraagje ik had ook hydrocut hardcore x besteld. maar is het erg als je deze kapot bijt of moet je ze in 1x doorslikken?.

alvast bedankt

B&F, Tnx voor het na sturen van de bekers!
Helemaal top dat jullie er samples bij hebben gedaan!
(Kijk dat noem ik nu nog eens service)!!

Dank je!:) Graag gedaan trouwens!:)

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

ff snel een vraagje ik had ook hydrocut hardcore x besteld. maar is het erg als je deze kapot bijt of moet je ze in 1x doorslikken?.

alvast bedankt

Je mag de capsules losdraaien. Wel vies:D het maakt voor de opname niets uit. Een capsule is niets meer als een omhulsel om de dosering bij elkaar te brengen.:)

Steeds meer nieuwe klanten, en terecht want de service van B&F is ongeevenaard! :)

Net besteld; 162372

Had gevraagd om twee shakebekers, is dit een probleem? Is een bestelling voor twee personen..

Steeds meer nieuwe klanten, en terecht want de service van B&F is ongeevenaard! :)

100% mee eens. :thumbs:

Ik heb destijds de capsule ook kapot gemaakt i.p.v. in zijn geheel door te slikken, maar ik kan je zeggen dat ik ze liever in zijn geheel doorslik, want de smaak van de inhoud van de capsule is nu niet echt toppie te noemen... :D

Laatst bewerkt:
Ik gebruik de pre workout power van jullie.
De eerste keren ging ik er ongelooflijk hard op,nu word het effect een stuk minder.

Is het een poging waard om 2 scoops te nemen?

De eerste keren ging ik er ongelooflijk hard op,nu word het effect een stuk minder.

Als je het langer neemt dan kan er bij Pre-Workouts altijd wat gewenning optreden. We adviseren altijd 1 scoop maar er zijn inderdaad mensen die meer nemen. Zou je even kunnen proberen en kijken wat het voor je doet. Het effect zal in ieder geval nog een stuk sterker zijn:D

Het lijkt me niet aan te bevelen om meer te nemen dan de dosering die op de pot staat aangegeven.

Sommige mensen kunnen er niet altijd goed tegen.

Krijgen jullie de t-shirts binnenkort ook nog in andere maten binnen? Wil er graag 1tje meebestellen in maat L :)

Heb precies hetzelfde... :( Straks eens proberen wat meer te nemen

Besteld: Whey Perfection 4,5 K + 1L Amino Direct

Amino Direct (16.- p.s.) niet leverbaar.

Als alternatief ontvangen 2x 0,5L Liquid Amino (13,90 p.s. = 25.80)

Like it!

:thumbup: :)

010

Het lijkt me niet aan te bevelen om meer te nemen dan de dosering die op de pot staat aangegeven.

Sommige mensen kunnen er niet altijd goed tegen.

Ik merk met 1 volle scoop niks meer,2 is natuurlijk wel het dubbele,maar ja.
Denk dat ik het vanavond toch maar ga proberen:D

Krijgen jullie de t-shirts binnenkort ook nog in andere maten binnen? Wil er graag 1tje meebestellen in maat L :)

Als goed is wel. Zal even navragen bij Ilco voor de zekerheid. :)

Heb precies hetzelfde... :( Straks eens proberen wat meer te nemen

Rustig opbouwen naar 1.5 scoop.

Besteld: Whey Perfection 4,5 K + 1L Amino Direct

Amino Direct (16.- p.s.) niet leverbaar.

Als alternatief ontvangen 2x 0,5L Liquid Amino (13,90 p.s. = 25.80)

Like it!

:thumbup: :)

010

Gelukkig maar! :thumbs:

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven