Ultimate Creatine binnen gehad en geprobeerd, smaakt echt naar kots haha
Maar daar gaat het niet om, heb er lekker op getraind (icm NO xplode BSN) en 10kg meer kunnen pakken op squat en 20 op legpress.
Weer een toppertje dus![]()
Dank je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ultimate Creatine binnen gehad en geprobeerd, smaakt echt naar kots haha
Maar daar gaat het niet om, heb er lekker op getraind (icm NO xplode BSN) en 10kg meer kunnen pakken op squat en 20 op legpress.
Weer een toppertje dus![]()

Ultimate Creatine binnen gehad en geprobeerd, smaakt echt naar kots haha![]()
Ik heb deze ook al een aantal keer op... maar de smaak is wel 90% neutraal hoor... zeker geen 'kots' smaak imo.
zal straks mijn ref nummer posten ilco / leon,
aanbiedingen en WMS zijn weer top 
Spoedvraagje ivm bestelling:
Eerst NATADROL en dan FORMADROL of andersom?
Op de site staat dit.
De eerste 4 weken gebruik je Natadrol en de tweede vier weken Formadrol Extreme.
DamoUltimate Creatine binnen gehad en geprobeerd, smaakt echt naar kots haha![]()

Thanx Heljen, heb er denk ik overheen gekeken, maar aan jou antwoord heb ik wat.
Thanx en fijne feestdagen en een super 2011.
Damo

Heb reeds vorige week een mail én een post hiervoor geplaatst. Ik ben nog steeds aan het wachten op 2 ontbrekende spullen van mijn bestelling (nr:159818), namelijk 1 maal Liver detox en 1 maal green tea extract (beide van NOW Foods).
Graag enige toelichting aub, duurt nu toch wel wat lang...
Met dank
(ps: Heeft vermoedelijk weinig tot niets te maken met winterweer of TNT/DPD of andere, dit gezien ik recenter bestellingen heb geplaatst en deze zijn zonder enig probleem aangekomen)

Wordt de bestelde TMS van vorige week, deze week nog nagezonden of wordt dat volgende week?
En had nog twee vraagjes: Kan ik Magic EAA gewoon doorgebruiken (zonder stop dus?) en is het effectief om Ultimate Creatine tegelijkertijd te gebruiken met TMS of kan ik ze beter een periode los van elkaar gebruiken?
Zit vandaag niet op kantoor namelijk. Magic EAA kan gewoon door en TMS kan gecombineerd worden met creatine als je hoog wil doseren. Anders zou ik het los van elkaar gebruiken.Ik heb deze ook al een aantal keer op... maar de smaak is wel 90% neutraal hoor... zeker geen 'kots' smaak imo.
Maargoed, salaris gehadzal straks mijn ref nummer posten ilco / leon,
En leon, bedankt nog kerelaanbiedingen en WMS zijn weer top
![]()

Op mijn vraag hoeft niet meer geantwoord te worden.
Bestelling nattedrollen gedaan.
![]()
Dank je!!Graag gedaan! Zet je sample vraag etc. als het kan in de opmerkingen. We proberen deze manier steeds meer te hanteren, want dan lopen we zo min mogelijk verzoeken mis.![]()
Net bestelling geplaatst met de Referentienummer: 162650.
Als er samples zijn kan je er dan wat in doen
Fijne kerstdagen nog en een gelukkig nieuwjaar![]()

Over de 'Magic EAA', heeft iemand ook ervaring met de aparte smaak?
Op de achterkant staat;
Per dosering: 10 gram (2 maatschepjes) in 200ml water of vruchtensap.
Bij voorkeur direct voor en na de training.
Alleen de smaak ik niet te pruimen, ik doe gewoon wat de verpakking zegt.
Op de B&F site staat wel een schema voor;
Tijdens de training 10 gram Magix EAA in 500ml water.
Iemand met een betere verhouding zodat de smaak meevalt?
Maar serieus, EAA is altijd apart/niet lekker. Dit was de beste smaak uit misschien wel 40 samples die we getest hebben. zonder andere toevoegingen krijg je de smaak echt haast niet beter.
Meer info
Tested Multivits
Tested Nutrition
Zijn ze echt van topkwaliteit? Is wel goedkoop, vertrouw het niet namelijk.
Zit niks zwaars/zooi in?

De smaak is voor EAA nog goed te doenMaar serieus, EAA is altijd apart/niet lekker. Dit was de beste smaak uit misschien wel 40 samples die we getest hebben. zonder andere toevoegingen krijg je de smaak echt haast niet beter.
![]()
Welke verhouding kan ik het beste aannemen dan?
1. 10 gram in 500ml water tijdens de training nemen. (B&F site)
2. 10 gram in 200ml water voor en na de training. (Verpakking Magic EEA)
Klopt het echt dat 2 maatscheppen 10 gram is?
Zit nu even zonder weegschaal..

Als je veel andere dingen als bv TMS of Pre-Workout Power erbij neemt dan tijdens (omdat je die ook ervoor/erna neemt). Doe je dat niet dan is het optie 2![]()