SavageBrother
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bestelling van zondag met ref nr 161623 (nu pas in distributie) en bestelling van dinsdag met ref nr 162076 (zelfs nog niet in sortering).Dit kan toch gewoon weg niet.

juist zelfde zoals ik hoor tligt allemaal aan tnt. mijne was verzonden maandag en lig nog maar vandaag in depot dus hoop dat ik het morgen krijgbestelling van zondag met ref nr 161623 (nu pas in distributie) en bestelling van dinsdag met ref nr 162076 (zelfs nog niet in sortering).Dit kan toch gewoon weg niet.
Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 161522
Faktuur datum: 18-12-2010
Betaalmethode: MisterCash
ik heb deze bestellng zondag gedaan en meteen betaald. ik heb hier nog niets van gezien of gehoord - lijkt me niet echt normaal.
kunnen jullie s kijken?
ik heb dit besteld bij jullie voor iemand anders, dank bij voorbaat om dit snel in orde te maken dus
gr
s
)Liquid Amino -> "Aanbevolen gebruik: Neem dagelijks 3 eetlepels (ca. 45 ml) in."
45 ml = 1 dosis of 3 dosissen?
Ik neem namelijk niet meer dan 1 dosis per trainingsdag.
Plus: wat is de houdbaarheid na opening?
En dien je dit te bewaren in de koelkast?
bestelling van zondag met ref nr 161623 (nu pas in distributie) en bestelling van dinsdag met ref nr 162076 (zelfs nog niet in sortering).Dit kan toch gewoon weg niet.

Hehe, gister wat spulletjes besteld, meteen een bevestiging van mijn bestelling in de mail. 4 (!!) minuten later kreeg ik mail dat het pakket verzonden was! Goed bezig daar!
Wij werken ondanks de drukte altijd 100% op schema.
TNT loopt te k*tten.
Stelletje oplichters dat het zijn.
Helaas kan B&F hier weinig aan doen![]()

Net mijn bestelling gedaan.
Result! + Whey Perfection besteld, kan ik hier wat samples bij krijgen? ben erg benieuwd naar Whey Perfection Cookies en Berry Blast
Referentie nummer: 162547
Ik geef de vraag voor samples nu direct door.ik heb deze bestellng zondag gedaan en meteen betaald. ik heb hier nog niets van gezien of gehoord - lijkt me niet echt normaal.
kunnen jullie s kijken?
ik heb dit besteld bij jullie voor iemand anders, dank bij voorbaat om dit snel in orde te maken dus
gr
s
, de zending ligt nu in depot in Belgie. Deze zal dan vandaag toch moeten worden aangeboden. Wij versturen net als normaal direct overigens. De BE Post heeft last van vertraging door sneeuw.45 ml = 1 dosering. De houdbaarheid na opening is enkele weken. Altijsd in de koelkast bewaren.(na opening)
Net mijn bestelling gedaan.
Result! + Whey Perfection besteld, kan ik hier wat samples bij krijgen? ben erg benieuwd naar Whey Perfection Cookies en Berry Blast
Referentie nummer: 162547
Ik geef het direct door.