XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
cookie and cream is goooooood

Liquid Amino -> "Aanbevolen gebruik: Neem dagelijks 3 eetlepels (ca. 45 ml) in."

45 ml = 1 dosis of 3 dosissen?

Ik neem namelijk niet meer dan 1 dosis per trainingsdag.

Plus: wat is de houdbaarheid na opening?
En dien je dit te bewaren in de koelkast?

Laatst bewerkt:
De Protein Perfection Mix die bij jullie in de kerst aanbieding staat is dit nou een emmer of 18 zakjes??

En als het zakjes zijn hoeveel gram zit er in een zak??

Trouwens scherpe kerstaanbieding op producten die al scherp geprijst zijn, mooi in deze dure kerstmaand!!!

1x 18 Sachets (elke smaak 3) Kerstaanbieding!

-Banana Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cookies en Cream Milkshake
-Vanilla Milkshake

6 smaken x 3 = 18 Sachets... 18 zakjes dus.

Denk ongeveer 1 maatschepje, dus rond de 50 gram ofzo.

denk eerder 28gr?

bestelling van zondag met ref nr 161623 (nu pas in distributie) en bestelling van dinsdag met ref nr 162076 (zelfs nog niet in sortering).Dit kan toch gewoon weg niet.

bestelling van zondag met ref nr 161623 (nu pas in distributie) en bestelling van dinsdag met ref nr 162076 (zelfs nog niet in sortering).Dit kan toch gewoon weg niet.

Dat zal waarschijnlijk aan TNT liggen, daar loopt het de laatste tijd niet helemaal vlekkeloos volgens mij.. :eek:

juist zelfde zoals ik hoor tligt allemaal aan tnt. mijne was verzonden maandag en lig nog maar vandaag in depot dus hoop dat ik het morgen krijg
je zal het wel krijgen

had vrijdagavond om 23u besteld
ontving de eerste aanbieding van tnt gister (dinsdag)
vandaag (woensdag) 2e aanbieding en toen was ik wel thuis (rotterdam)

Laatst bewerkt:
TNT loopt te k*tten.
Stelletje oplichters dat het zijn.
Helaas kan B&F hier weinig aan doen :)

Net mijn bestelling gedaan.:cool:
Result! + Whey Perfection besteld, kan ik hier wat samples bij krijgen? ben erg benieuwd naar Whey Perfection Cookies en Berry Blast :D
Referentie nummer: 162547

Hieronder treft u een overzicht van uw bestelling aan.
Referentie nummer: 161522
Faktuur datum: 18-12-2010
Betaalmethode: MisterCash

ik heb deze bestellng zondag gedaan en meteen betaald. ik heb hier nog niets van gezien of gehoord - lijkt me niet echt normaal.

kunnen jullie s kijken?

ik heb dit besteld bij jullie voor iemand anders, dank bij voorbaat om dit snel in orde te maken dus

gr

s

Nogmaals dezelfde navraag

Heb reeds vorige week een mail én een post hiervoor geplaatst. Ik ben nog steeds aan het wachten op 2 ontbrekende spullen van mijn bestelling (nr:159818), namelijk 1 maal Liver detox en 1 maal green tea extract (beide van NOW Foods).

Graag enige toelichting aub, duurt nu toch wel wat lang...

Met dank

(ps: Heeft vermoedelijk weinig tot niets te maken met winterweer of TNT/DPD of andere, dit gezien ik recenter bestellingen heb geplaatst en deze zijn zonder enig probleem aangekomen)

Laatst bewerkt:
ik heb deze bestellng zondag gedaan en meteen betaald. ik heb hier nog niets van gezien of gehoord - lijkt me niet echt normaal.

kunnen jullie s kijken?

ik heb dit besteld bij jullie voor iemand anders, dank bij voorbaat om dit snel in orde te maken dus

gr

s

mijne was zondag ook juist zelfde zoals u besteld en betaald maar doordat het zo gesneeuwd heeft duurt het allemaal beetje langer volgens de track en trade nr dat ik gekregen heb ligt het nu in den depot in belgie dus denk wel dat ik het morgen ga krijgen en jij miss ook dan best eens kijken naar uw track en trade nr

cookie and cream is goooooood

Whey Perfection is niet voor niets de absolute favoriet van heel Nederland en Belgie. Als enige Whey koppelt het topkwaliteit, met de allerlekkerste smaken en de beste prijs.(100% Gegarandeerd Volactive:cool:)

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Liquid Amino -> "Aanbevolen gebruik: Neem dagelijks 3 eetlepels (ca. 45 ml) in."

45 ml = 1 dosis of 3 dosissen?

Ik neem namelijk niet meer dan 1 dosis per trainingsdag.

Plus: wat is de houdbaarheid na opening?
En dien je dit te bewaren in de koelkast?

45 ml = 1 dosering. De houdbaarheid na opening is enkele weken. Altijsd in de koelkast bewaren.(na opening)

Hehe, gister wat spulletjes besteld, meteen een bevestiging van mijn bestelling in de mail. 4 (!!) minuten later kreeg ik mail dat het pakket verzonden was! Goed bezig daar!

161623 - is vrijdagavond om even over half 8 bestelt en maandagochtend direct door ons verzonden. Dat kan geen bedrijf sneller.
Er is echter een sneeuwmelding en vertraging bij de Belgische post.

162076 - dit betreft Total Muscle Solution. Hier stond een melding bij dat deze iets later zouden worden verzonden. Deze zijn 21-12 binnen gekomen. Als ook aangegeven was.

Ik hoop dat de uitleg duidelijk is. Dank je, voor de bestellingen:)

---------- Toegevoegd om 09:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Hehe, gister wat spulletjes besteld, meteen een bevestiging van mijn bestelling in de mail. 4 (!!) minuten later kreeg ik mail dat het pakket verzonden was! Goed bezig daar!

Dank je!!:) Wij werken ondanks de drukte altijd 100% op schema.
Al moeten we de hele nacht door:D

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

TNT loopt te k*tten.
Stelletje oplichters dat het zijn.
Helaas kan B&F hier weinig aan doen :)

Klopt, in Nederland gaat het allemaal best nog wel redelijk. Vooral de post in Belgie heeft schijnbaar nogal last van het weer.:cool:

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Net mijn bestelling gedaan.:cool:
Result! + Whey Perfection besteld, kan ik hier wat samples bij krijgen? ben erg benieuwd naar Whey Perfection Cookies en Berry Blast :D
Referentie nummer: 162547

Dank je, voor de bestelling:) Ik geef de vraag voor samples nu direct door.

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

kunnen jullie s kijken?

gr

s

Ik snap het:rolleyes:, de zending ligt nu in depot in Belgie. Deze zal dan vandaag toch moeten worden aangeboden. Wij versturen net als normaal direct overigens. De BE Post heeft last van vertraging door sneeuw.

Ultimate Creatine binnen gehad en geprobeerd, smaakt echt naar kots haha :D

Maar daar gaat het niet om, heb er lekker op getraind (icm NO xplode BSN) en 10kg meer kunnen pakken op squat en 20 op legpress.

Weer een toppertje dus :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven