Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:rolleyes: Ik heb deze ook al een aantal keer op... maar de smaak is wel 90% neutraal hoor... zeker geen 'kots' smaak imo.

Maargoed, salaris gehad :D zal straks mijn ref nummer posten ilco / leon,

En leon, bedankt nog kerel ;) aanbiedingen en WMS zijn weer top :D

Vind hem er toch echt naar ruiken/smaken, boeit me verder niet ik drink alles zo op. Je drinkt het immers niet voor de smaak :D

Misschien kwam het btw door de combinatie met dextrose, zou dat kunnen kloppen?

wanneer komt WAXY MASS terug binnen dank u

wanneer komt WAXY MASS terug binnen dank u

Eind eerste week Januari.

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

Vind hem er toch echt naar ruiken/smaken, boeit me verder niet ik drink alles zo op. Je drinkt het immers niet voor de smaak :D

Misschien kwam het btw door de combinatie met dextrose, zou dat kunnen kloppen?

Klopt:D mengen met dextrose zou de smaak lekkerder kunnen maken. De opname wordt er zeker niet minder van..

pfff geen geluk hebben wacht al van dinsdag op mijn grief en vandaag ben ik 30min weg en zijn ze alles komen leveren maar was niet thuis nu moet ik wachten tot 27 december tot ze terug komen

tel: 0513-683068

Bel even en houd je ref. nummer bij de hand. :) Zit vandaag niet op kantoor namelijk. Magic EAA kan gewoon door en TMS kan gecombineerd worden met creatine als je hoog wil doseren. Anders zou ik het los van elkaar gebruiken.

-Leon

Wilde net bellen en toen stond de pakketdienst al voor de deur, super bedankt! :)

Wil jullie alvast allemaal hele fijne feestdagen toewensen en B&F: Bedankt voor alle bewezen diensten en uitstekende service dit jaar! :thumbs:

Ik vond die cookies & cream niet lekker ruiken maar het smaakte toch nog heerlijk, haha :D

Zelfde probleem hier : verzending naar Belgie + tnt/dpd + kerstdagen + sneeuw = problems :(

Pakketje is vrijdagmorgen verstuurd en staat op de track & trace nu al 3 dagen op "Zending zit in afleverroute".
Ik had het beter een week eerder of later besteld , vorig jaar hetzelfde probleem gehad dus een beetje eigen schuld :duh:

Ai das wel beu :/ Staat hier ook al paar uur op afleverroute.
Dus het is dan nog niet zeker dat ik het morgen zal krijgen?
Argh ik ga morgen 2 uur naar de fitness, wedden dat ze dan zullen komen?

162753
Zou hier ipv van een shakebeker een bidon bij kunnen ben de mijne verloren op me fiets :(

bvd

markvl

Ai das wel beu :/ Staat hier ook al paar uur op afleverroute.
Dus het is dan nog niet zeker dat ik het morgen zal krijgen?
Argh ik ga morgen 2 uur naar de fitness, wedden dat ze dan zullen komen?

Ik zit hier al 4 dagen thuis te wachten , morgen moet ik echt wel kerstcadeautjes gaan kopen...

Enig idee wanneer de Pre-workout Pill weer beschikbaar zal zijn?

Ik zit hier al 4 dagen thuis te wachten , morgen moet ik echt wel kerstcadeautjes gaan kopen...

Ik zit in de blok dus zit hele dagen thuis :p
Das dan weer een voordeeltje :D Zal dan morgen maar een briefje hangen dat ze het pakje bij mijn buurvrouw mogen leveren als ik naar de fitness ben :p (Als het ook geen 4 dagen duurt ...)

Welke vitamines zitten eigenlijk in tested multivits? Staat er niet bij maar heb het toch gehaald :roflol:

Wilde net bellen en toen stond de pakketdienst al voor de deur, super bedankt! :)

Wil jullie alvast allemaal hele fijne feestdagen toewensen en B&F: Bedankt voor alle bewezen diensten en uitstekende service dit jaar! :thumbs:

Dank je, hetzelfde! :thumbs:

Ik vond die cookies & cream niet lekker ruiken maar het smaakte toch nog heerlijk, haha :D

:D

Zelfde probleem hier : verzending naar Belgie + tnt/dpd + kerstdagen + sneeuw = problems :(

Pakketje is vrijdagmorgen verstuurd en staat op de track & trace nu al 3 dagen op "Zending zit in afleverroute".
Ik had het beter een week eerder of later besteld , vorig jaar hetzelfde probleem gehad dus een beetje eigen schuld :duh:

Het is wel altijd wat met de bezorgdienst in Belgie helaas. :(

Voor de 1000ste keer.. dit kun je beter bij opmerkingen aangeven wanneer jij je bestelling plaatst :).

Ik zal kijken wat ik kan doen, maar het is inderdaad beter om dit gewoon bij de opmerkingen te beschrijven.

Dank je! :)

-Leon

Ik snap het:rolleyes:, de zending ligt nu in depot in Belgie. Deze zal dan vandaag toch moeten worden aangeboden. Wij versturen net als normaal direct overigens. De BE Post heeft last van vertraging door sneeuw.

heeft u een track en trace nummer voor mij? dat heb ik nl niet gekregen deze keer en ik heb nog steeds niks gezien of gehoord van tnt

Referentie nummer: 161522

Laatst bewerkt:

Idd geur is beetje chemisch maar oh die smaak wat is die goed. Ik zie altijd naar het ontbijt met havermout & whey en na de training de post-workoutmeal. Oh ja en soms ook nog een schepje door de kwark.

Het is zo lekker of ik me wel afvraag of ik niet aan het cheaten ben :D

Trouwens top bezorging!! woensdaf besteld om een uur of twee, kwartier later al mail van verzending en gistermiddag om één uur ontvangen. Zelfs met dit weer, ik geraak zelf iedere dag moeilijker naar het krachthonk. Vandaag weer een heel pak sneeuw en de krant komt zelfs niet.

Nog een vraag, maakt het uit en kun je de whey door je maaltijd heen doen puur voor wat extra eiwitten? (en de smaak natuurlijk:D)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven