MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F Ongelofelijk bedankt voor de bestelling die ik vandaag aankreeg. :D

Ik zit al hele tijd te lachen als een klein kind die op Kerstmis zijn cadeaus opent :D

Zat hier op mijn gemakje in de zetel met het idee dat de bestelling pas na nieuwjaar zou binnenkomen met het slechte weer en de vertragingen bij de post. Maar nee hoor vandaag stonden ze al aan de deur. :D
Maandag pas om 23u45 besteld en vandaag al aan de deur. :D

Perfect. :D

Denk dat ik ook een van de eerste ga zijn die de L-Arginine heeft ontvangen. :D
Straks eens trainen met mijn Result! en Arginine.

En wauw wat een hoop samples!!!. :D

Jullie hebben er zalig werk van gemaakt. Echt heel erg bedankt!!

De straps van flex sport voelen ook lekker aan. Straks ook in gebruik nemen.

Prettige feestdagen daar bij B&F en nogmaals bedankt!!! :D

Graag gedaan! Jij bedankt voor de complimenten!! Leuk om te lezen:)

Jij ook nog fijne feestdagen:D

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Gister dus verkeerde bestelling binnen gekregen.
Even PM gestuurd en het is weer TOP opgelost.

B&F zeer goede service:clap:

Dank je:)

Bestelling binnen :D
Nu nog even geduld hebben op de volgende :(:P

vanmorgen bestelling ontvangen :)
super snel weer!!!

sampel erbij :thumbs: maar helaas geen shaker

ik wil trouwens ook wat creatine bestellen, eerste keer dat ik dit ga gebruiken.
Het beste leek me om met creatine monohydraat te beginnen? Of maakt dit niet zoveel uit?
En welke is dan het beste aan te raden?
bedankt!

Inderdaad beginnen met de gewone Monohydraat.
Aanbeveling: Creapure, monohydraat in zeer zuivere vorm :)

Nu staat er op de track&trace van TNT niet afgeleverd adres incorrect omg???
Zit ik hier bijna 2 weken te wachten voor niks.
Net even met B&F gebeld en de persoon aan de lijn vertelde me dat ze een nieuw pakket zullen opsturen...
Adres incorrect terwijl ik maandelijks bestel bij B&F ???

Kan toch zijn dat de verkeerde factuur er bij zat ?
Verkeerde sticker per ongeluk erop geplakt met het adres erop.

ik wil trouwens ook wat creatine bestellen, eerste keer dat ik dit ga gebruiken.
Het beste leek me om met creatine monohydraat te beginnen? Of maakt dit niet zoveel uit?
En welke is dan het beste aan te raden?
bedankt!

Je kunt inderdaad heel goed met Monohydraat beginnen. Creapure is dan het beste, deze hebben we natuurlijk ook en heel voordelig.:)

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Nu staat er op de track&trace van TNT niet afgeleverd adres incorrect omg???
Zit ik hier bijna 2 weken te wachten voor niks.
Net even met B&F gebeld en de persoon aan de lijn vertelde me dat ze een nieuw pakket zullen opsturen...
Adres incorrect terwijl ik maandelijks bestel bij B&F ???

Het adres is correct geplakt. Hier doen we niets aan en is ook te zien bij de status. De post is aan de deur geweest en denkt dat het adres niet correct is:rolleyes: Zeer vreemd inderdaad, daar je een vaste klant bent! Ik ga morgen direct de post bellen (kan maar tot 17:00 uur anders had ik het nu direct gedaan) :mad: en natuurlijk direct een nieuw pakket sturen. Deze heb je dan binnen 24 uur omdat alle pakketten die we nu verzenden weer pijlsnel aankomen in BE op een of andere manier.

Vandaag mijn eerste training met mijn nieuwe supplementen gedaan :D

Zal al kort mijn bevindingen schrijven en na een langer gebruik post ik een review. :D

De FlexSports liftingstraps zijn zeer handig in gebruik. Zijn lang genoeg en snijden niet in de polsen.

Result creatine: De smaak vind ik persoonlijk niet super maar heb al zeer zeker veel ergere zaken gedronken. :p. Maar smaak gaat altijd persoonsgebonden zijn en buiten whey koop je geen supps op basis van smaak maar op werking. En na de positieve reacties op dit product heb ik deze dus ook gekocht. Maar daarvoor is het nu nog te vroeg om een oordeel over te vellen.

L- Arginine - ArgiPure: Tijd terug had ik via de lokale supplementenboer een potje Pump O2 van Performance gekocht. Dit waren dan 120 tabs van 1000 mg Arginine Alpha Keto-Glutarate voor maar liefst 35 euro. Nu dankzij B&F heb ik 300 gram voor amper 13,90 euro :D
Deze nam ik samen met mijn Beta Alanine in vruchtensap met dextrose. Dus over de smaak kan ik niet oordelen. Maar tijdens de training kreeg ik wel een zeer goede pomp.

Deze training kon ik ook net iets meer als andere trainingen. Maar als het echt al te danken is aan deze supplementen kan ik nog niet met zekerheid zeggen maar het voelt wel goed aan. :D

Nog een klein vraagje aan B&F: De ArgiPure moet ik deze ook op rustdagen nemen? Als dit het geval is ook 3 doseringen per dag of kan ik dan best iets minder gaan in dosering?

Vandaag mijn eerste training met mijn nieuwe supplementen gedaan :D

Zal al kort mijn bevindingen schrijven en na een langer gebruik post ik een review. :D

De FlexSports liftingstraps zijn zeer handig in gebruik. Zijn lang genoeg en snijden niet in de polsen.

Result creatine: De smaak vind ik persoonlijk niet super maar heb al zeer zeker veel ergere zaken gedronken. :p. Maar smaak gaat altijd persoonsgebonden zijn en buiten whey koop je geen supps op basis van smaak maar op werking. En na de positieve reacties op dit product heb ik deze dus ook gekocht. Maar daarvoor is het nu nog te vroeg om een oordeel over te vellen.

L- Arginine - ArgiPure: Tijd terug had ik via de lokale supplementenboer een potje Pump O2 van Performance gekocht. Dit waren dan 120 tabs van 1000 mg Arginine Alpha Keto-Glutarate voor maar liefst 35 euro. Nu dankzij B&F heb ik 300 gram voor amper 13,90 euro :D
Deze nam ik samen met mijn Beta Alanine in vruchtensap met dextrose. Dus over de smaak kan ik niet oordelen. Maar tijdens de training kreeg ik wel een zeer goede pomp.

Deze training kon ik ook net iets meer als andere trainingen. Maar als het echt al te danken is aan deze supplementen kan ik nog niet met zekerheid zeggen maar het voelt wel goed aan. :D

Nog een klein vraagje aan B&F: De ArgiPure moet ik deze ook op rustdagen nemen? Als dit het geval is ook 3 doseringen per dag of kan ik dan best iets minder gaan in dosering?

Dank je, voor je feedback:)

Ik zou op rustdagen dan minder gaan zitten. 2x 1500 mg is genoeg.
De Result! moet zich even opbouwen en knalt er dan in:D succes verzekerd! Goede combi trouwens:)

ArgiPure - L-Arginine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 300 Gram / 200 Doseringen 13,90

Je kunt inderdaad heel goed met Monohydraat beginnen. Creapure is dan het beste, deze hebben we natuurlijk ook en heel voordelig.:)

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Het adres is correct geplakt. Hier doen we niets aan en is ook te zien bij de status. De post is aan de deur geweest en denkt dat het adres niet correct is:rolleyes: Zeer vreemd inderdaad, daar je een vaste klant bent! Ik ga morgen direct de post bellen (kan maar tot 17:00 uur anders had ik het nu direct gedaan) :mad: en natuurlijk direct een nieuw pakket sturen. Deze heb je dan binnen 24 uur omdat alle pakketten die we nu verzenden weer pijlsnel aankomen in BE op een of andere manier.

Ok bedankt , ik weet ook wel dat jullie er niks aan kunnen doen. Volgende keer zal ik bestellen rond deze tijd van het jaar wel wat vroeger of later doen...

net om 5 uur ff 500gr creapure besteld even kijken hoe dat aanslaat.
Is het opladen van de creatine nodig? Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat dit al achterhaald was?

Zeer content van Bodyenfitshop ! Jullie doen het Prima
1dag na mijn bestelling was het al bij me thuis ...

ps: ik had een vraagje ik neem sinds 1december mutan mass van pvl
ik heb zeer goede resultaten van maar zou het een goed idee zijn om is te wisselen van weight gainer ?

prettige feest!

Dank je, voor je feedback:)

Ik zou op rustdagen dan minder gaan zitten. 2x 1500 mg is genoeg.
De Result! moet zich even opbouwen en knalt er dan in:D succes verzekerd! Goede combi trouwens:)

ArgiPure - L-Arginine

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 300 Gram / 200 Doseringen 13,90

Ok dan ga ik op rustdagen op 2x1500mg zitten en de Result! op 1x5000mg.

Wil er ook nog even aan toevoegen dat ik van de Beta-Alanine altijd al de tintelingen krijg maar vandaag in combinatie met de ArgiPure kwam dit veel sneller en feller. Dus hieruit blijkt toch ook wel dat de ArgiPure zorgt voor een snellere toevoer van voedingsstoffen. :thumbs:

Zeer goede producten B&F. Prijs kwaliteit onklopbaar :thumbs:

Goede nieuwe lijn producten b&f shop petje af :thumbs:

citrulline
l-carnitine
taurine

voor bodemprijzen plus nog die nieuwjaarsknallers.

Laatste bestelling voor een tijdje waarschijnlijk, flink ingeslagen op de introductie en kerstknaller prijzen ;) (dus vrij grote bestellling :P)
Paar samples worden gewaardeerd :)
Ref: 163964

En natuurlijk voor de medewerkers een hele fijne jaarwisseling, geniet er maar van jullie hebben het verdiend :D.

Laatst bewerkt:
Nog snel even voor het einde van het jaar een bestelling geplaatst. :)

Referentie nummer: 163969

Rest mij nog om B&F te bedanken voor de goede service, en de goede producten van 2010.
Moge 2011 voor B&F en haar klanten weer een gezond & sportief jaar worden. :)

Keep up the good work :thumbs:

Nog snel even voor het einde van het jaar een bestelling geplaatst. :)

Referentie nummer: 163969

Rest mij nog om B&F te bedanken voor de goede service, en de goede producten van 2010.
Moge 2011 voor B&F en haar klanten weer een gezond & sportief jaar worden. :)

Keep up the good work :thumbs:

:hello: It's gonna be my year 2011.:)

Goede nieuwe lijn producten b&f shop petje af :thumbs:

citrulline
l-carnitine
taurine

voor bodemprijzen plus nog die nieuwjaarsknallers.

Laatste bestelling voor een tijdje waarschijnlijk, flink ingeslagen op de introductie en kerstknaller prijzen ;) (dus vrij grote bestellling :P)
Paar samples worden gewaardeerd :)
Ref: 163964

En natuurlijk voor de medewerkers een hele fijne jaarwisseling, geniet er maar van jullie hebben het verdiend :D.

Jij gaat zo te zien ook aminozuren los stacken, ben benieuwd hoe deze stack voor jouw bevalt!

Wil wss in de toekomst DMAA + Caffeine + ? + ? Stacken, ben zeer benieuwd over die DMAA.

Dat verkopen jullie toch niet BF?
DMAA aka 1,3 Dimethylamylamine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven