MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi hoi,

jullie hadden mij verteld een week of 2 weken geleden, dat de 'perfect protein matrix' de dag na kerst zou binnen komen.

kzie dat hij nog altijd op uitverkocht staat...
kunnen jullie mij daar iets meer over vertellen?
mijn pot is bijna leeg.

thanks

Bestelling geplaatst :D

Ref: 163539

Nu wachten tot de Framboos smaak binnen komt voor de volgende bestelling :P

kheb er alle vertrouwen in hoor ;)
heb nog wel wat eiwit op stock staan,zit nog niet zonder of zo:D

kheb er alle vertrouwen in hoor ;)
heb nog wel wat eiwit op stock staan,zit nog niet zonder of zo:D

Ok, de Belgische post maakt ons soms een beetje zenuwachtig hier:D

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Ja dat verwacht ik ook :D
Alleen het geduld hebben sucks :( nooit goed in geweest :P

Dan delen we die eigenschap:D
Uiteindelijk komt het allemaal wel voor elkaar!

Bedankt voor de snelle service!
Gisteren rond 2 uur mijn bestelling geplaatst en vandaag stond DPD hier al om half 1!!!
Dat is wel een heel snelle levering naar België :p Had ik niet verwachte.

Ook heel erg bedankt voor de samples! Morgen eens proeven en dan de lekkerste opnieuw bestellen :) Veel goeds gehoord over cream and cookies. Ben benieuwd :)

Ongeduld is een schone zaak zeggen we dan maar :P
Ben er ook zeker van dat het goed komt :D

Bedankt voor de snelle service!
Gisteren rond 2 uur mijn bestelling geplaatst en vandaag stond DPD hier al om half 1!!!
Dat is wel een heel snelle levering naar België :p Had ik niet verwachte.

Ook heel erg bedankt voor de samples! Morgen eens proeven en dan de lekkerste opnieuw bestellen :) Veel goeds gehoord over cream and cookies. Ben benieuwd :)

Whey Perfection Cookies gaat je zeker smaken. Mijn vast ochtendshake als de anderen koffie drinken:D

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Ongeduld is een schone zaak zeggen we dan maar :P
Ben er ook zeker van dat het goed komt :D

:D Ben benieuwd of we de NoxiPro deze week nog binnen krijgen.

I hope so :D
Of dat die tegelijk met de Framboos binnen komt, altijd leuk zo'n pakketje samen :P

Vorige week mooie hoeveelheid supss besteld maar nog steeds niet ontvangen in België,

Referentie nummer: 162131

Zou u mss kunnen zeggen of deze onderweg zijn?

Ik heb vorige week Whey perfection besteld en ook nog steeds niet ontvangen in België. Het staat op de site van TNT al 4 dagen lang op "zending zit in afleverroute" ...

Referentie nummer: 162409

komt allemaal goed jongens , mijn pakketje is zonet geleverd :)

Laatst bewerkt:
I hope so :D
Of dat die tegelijk met de Framboos binnen komt, altijd leuk zo'n pakketje samen :P

Ik hou je op de hoogte;)

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

komt allemaal goed jongens , mijn pakketje is zonet geleverd :)

Nice! :cool:

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Ik heb vorige week Whey perfection besteld en ook nog steeds niet ontvangen in België. Het staat op de site van TNT al 4 dagen lang op "zending zit in afleverroute" ...

Referentie nummer: 162409

Ik weet het. De BE post is druk aan het werk om alle achterstand in te halen.:rolleyes:

Zou je misschien bij bestelling 163616 samples kunnen doen van WP smaken Fresh Orange and appel? En wanneer komt jullie geupdated/nieuwe site?:)

Vorige week mooie hoeveelheid supss besteld maar nog steeds niet ontvangen in België,

Referentie nummer: 162131

Zou u mss kunnen zeggen of deze onderweg zijn?

Deze is in depot in Belgie. Hopelijk morgen in afleverroute. De vertragingen in Belgie zijn hopelijk midden deze week opgelost.:cool:

I know Ilco/Leon :D
Ach anders ga het nieuwe jaar goed in met een leuk pakketje toch :P

B&F ik heb een verkeerde bestelling binnen gekregen.
Ik heb je een PM gestuurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven