MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren mn Whey Hydrolisaat en Whey Perfection besteld. Vandaag in huis, met 2 shakebekers en een PWP-sample.

Top service!:D

Maatschep van de gewone emmer proteine perfection mix is hetzelfde als van de sachets.

Wederom mooie bestelling geplaatst op B&F (ben vaste klant geworden).

Heb in de opmerkingen de vraag gesteld om eens een Tshirt te kunnen ontvangen ipv samples. Beker is ook altijd welkom maar het is eens iets anders hè ;).

referentie : 163706

Hopelijk werkt de post wat mee en moet ik er niet te lang op wachten !

B&F ik heb een verkeerde bestelling binnen gekregen.
Ik heb je een PM gestuurd.

Los ik nu direct op:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Wederom mooie bestelling geplaatst op B&F (ben vaste klant geworden).

Heb in de opmerkingen de vraag gesteld om eens een Tshirt te kunnen ontvangen ipv samples. Beker is ook altijd welkom maar het is eens iets anders hè ;).

referentie : 163706

Hopelijk werkt de post wat mee en moet ik er niet te lang op wachten !

:thumbs: Dank je. Gaan we vandaag direct voor je regelen!

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:57 ----------

Nieuwe versie. Nu eerst alleen de sachets vanaf 1-2e week 2011 ook de potten in 1800 gram en 4000 gram. Dit gaan een knaller worden. De smaken zijn ook:zuip:(de smaken zijn net zo lekker als Whey Perfection:)

Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname. Elke shake zorgt direct en urenlang voor spiergroei en beschermt je spieren daarnaast zeer langdurig tegen spierafbraak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Gisteren mn Whey Hydrolisaat en Whey Perfection besteld. Vandaag in huis, met 2 shakebekers en een PWP-sample.

Top service!:D

Dank je.:)

Protein Perfection mix is de eiwitmix met alle voordelen die eiwitten voor spiermassa kunnen bieden. De opname tijdstippen van de 6 beste eiwitbronnen varieren van ultra snel tot zeven uur na inname. Elke shake zorgt direct en urenlang voor spiergroei en beschermt je spieren daarnaast zeer langdurig tegen spierafbraak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wederom een topper. :thumbs:

net een sample Creamy Coconut Milkshake geprobeerd, vond het wel een lekkere smaak maar niet echt coconut. blijf toch maar bij de vanille :)

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

net een sample Creamy Coconut Milkshake geprobeerd, vond het wel een lekkere smaak maar niet echt coconut. blijf toch maar bij de vanille :)

Ja, ook niet mijn favoriet. Loopt wel als een raket dus er zijn heel veel mensen die deze dus juist wel lekker vinden!!:D Thanks:)

Even een klein nieuwtje tussendoor.

De t-shirts van BnF komen hoogstwaarschijnlijk pas eind januari in andere maten. :)

Dus tot die tijd kan je opbulken of cutten. :D

-Leon

hm, net bestelling van 4540gr whey perfection strawberry geplaatst, kreeg ik foutmelding bij de I-deal betaling.
geld is wel van mn rekening afgeschreven, dus ga er vanuit dat de bestelling wel geplaatst is?

gegevens van de betaling die ik op mn rekening zie zijn als volgt:
iDEAL betaling: EW-6CAE849F5AECE
0050000662381429 29-12-10 11:45
Body en Fitshop

heb ook nog geen bevestiging op mn mail gekregen.

edit: doe trouwens maar een extra sample ipv een shakebeker, daar heb ik er wel genoeg van:p

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om op de site bij een bestelling aan te kunnen geven of je wel of geen shakebaker/sample van iets erbij wilt.

Ik heb inmiddels ook al een aardige verzameling shakebekers :D

Misschien een idee om op de site bij een bestelling aan te kunnen geven of je wel of geen shakebaker/sample van iets erbij wilt.

Kan al eeuwen. Voor je bestelling staat een textvak met "opmerkingen"

Bij het bestelling kan je aangeven of je nog een opmerking hebt.
Hier zou je kunnen invullen dat je geen shakebeker wilt en er iets anders voor terug. :thumbs:

Daniel was me voor..

Laatst bewerkt:
@ B&F:

Kan ik de Protein Perfection Mix zien als de opvolger van de Perfect Protein Matrix?
Was altijd een groot fan van dat laatste product, maar is al een tijdje niet meer leverbaar..

hm, net bestelling van 4540gr whey perfection strawberry geplaatst, kreeg ik foutmelding bij de I-deal betaling.
geld is wel van mn rekening afgeschreven, dus ga er vanuit dat de bestelling wel geplaatst is?

gegevens van de betaling die ik op mn rekening zie zijn als volgt:
iDEAL betaling: EW-6CAE849F5AECE
0050000662381429 29-12-10 11:45
Body en Fitshop

heb ook nog geen bevestiging op mn mail gekregen.

edit: doe trouwens maar een extra sample ipv een shakebeker, daar heb ik er wel genoeg van:p

Ja:) Dank je, voor de bestelling! (deze is al verwerkt)

---------- Toegevoegd om 13:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:16 ----------

@ B&F:

Kan ik de Protein Perfection Mix zien als de opvolger van de Perfect Protein Matrix?
Was altijd een groot fan van dat laatste product, maar is al een tijdje niet meer leverbaar..

Zeker, sterker nog dit is de nieuwe nog betere versie. De verbeteringen zitten in oplosbaarheid en ook in smaak. (Whey Perfection smaken:zuip:

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

We zijn trouwens bezig met een oplossing voor het handig aangeven van wel of geen shaker of een ander kado.

Hierover meer in de 1e week Januari.:)

B&F Ongelofelijk bedankt voor de bestelling die ik vandaag aankreeg. :D

Ik zit al hele tijd te lachen als een klein kind die op Kerstmis zijn cadeaus opent :D

Zat hier op mijn gemakje in de zetel met het idee dat de bestelling pas na nieuwjaar zou binnenkomen met het slechte weer en de vertragingen bij de post. Maar nee hoor vandaag stonden ze al aan de deur. :D
Maandag pas om 23u45 besteld en vandaag al aan de deur. :D

Perfect. :D

Denk dat ik ook een van de eerste ga zijn die de L-Arginine heeft ontvangen. :D
Straks eens trainen met mijn Result! en Arginine.

En wauw wat een hoop samples!!!. :D

Jullie hebben er zalig werk van gemaakt. Echt heel erg bedankt!!

De straps van flex sport voelen ook lekker aan. Straks ook in gebruik nemen.

Prettige feestdagen daar bij B&F en nogmaals bedankt!!! :D

Gister dus verkeerde bestelling binnen gekregen.
Even PM gestuurd en het is weer TOP opgelost.

B&F zeer goede service:clap:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven