MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oh oke nice! Jammer genoeg wel in de pil vorm, heb al moeite om een paracetamol te slikken. Zelfde geldt voor de cafeïne, ook jammer genoeg alleen in pil vorm. Vind poeder vorm makkelijker te nemen.

Maar even aankijken tegen die tijd welke 2 aminozuren ik erbij ga stacken, die zullen ongetwijfeld wel in poedervorm aanwezig zijn op bf!

Jij gaat zo te zien ook aminozuren los stacken, ben benieuwd hoe deze stack voor jouw bevalt!

Wil wss in de toekomst DMAA + Caffeine + ? + ? Stacken, ben zeer benieuwd over die DMAA.

Dat verkopen jullie toch niet BF?
DMAA aka 1,3 Dimethylamylamine

Jep, maak al tijden ook m'n eigen pre-wo mix dus citrulline gebruik ik al een tijdje.

Ben nu net bezig aan l-carnitine van primaforce maar heb in het verleden al goede resultaten gehad (vooral in lichaamscompositie) met l-carnitine.

Maar deze prijzen vallen gewoon zo hard onder die van andere merken (zoals primaforce) dat het voor mij financieel ook allemaal acceptabel blijft :))

Gebruik zelf de preworkout power pill of anadraulic pump als DMAA leverancier denk dat je van DMAA de effecten wel zal merken ;).

Laatst bewerkt:
Goede nieuwe lijn producten b&f shop petje af :thumbs:

citrulline
l-carnitine
taurine

voor bodemprijzen plus nog die nieuwjaarsknallers.

Laatste bestelling voor een tijdje waarschijnlijk, flink ingeslagen op de introductie en kerstknaller prijzen ;) (dus vrij grote bestellling :P)
Paar samples worden gewaardeerd :)
Ref: 163964

En natuurlijk voor de medewerkers een hele fijne jaarwisseling, geniet er maar van jullie hebben het verdiend :D.

:thumbs: Dank je!! Mooi complimenten!!:)

We gaan er een mooi pakket van maken voor je:D Jij ook een hele fijne jaarwisseling en een gezond en sportief 2011.

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Ok bedankt , ik weet ook wel dat jullie er niks aan kunnen doen. Volgende keer zal ik bestellen rond deze tijd van het jaar wel wat vroeger of later doen...

Dank je, voor je begrip!:)

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Fijne jaarwisseling:) 2011 !

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Nog snel even voor het einde van het jaar een bestelling geplaatst. :)

Referentie nummer: 163969

Rest mij nog om B&F te bedanken voor de goede service, en de goede producten van 2010.
Moge 2011 voor B&F en haar klanten weer een gezond & sportief jaar worden. :)

Keep up the good work :thumbs:

:thumbs: We gaan ons best weer doen:D Jij bedankt voor de bestelling:)

...en natuurlijk het allerbeste in 2011 toegewenst!!:D

Nee is niet nodig mhl92, (ik) neem 2.5gram 's ochtend, 2.5gram na training. En op rustdagen elke ochtend 5gram.

Zo neem ik het in, iedereen verschillend.. maar oplaad fase is niet nodig.

Nee is niet nodig mhl92, (ik) neem 2.5gram 's ochtend, 2.5gram na training. En op rustdagen elke ochtend 5gram.

Zo neem ik het in, iedereen verschillend.. maar oplaad fase is niet nodig.

Beetje afhankelijk van je ervaring en gewicht, maar dit is een prima manier voor starters :)

-Leon

Het net m'n bestelling (164087) betaald. Had net ervoor dezelfde bestelling (164084) gedaan, maar de verkeerde betaalwijze geselecteerd. 164084 mag dus worden geannuleerd.

Als je een oplaadfase met creatine neemt zou je er sneller iets van gaan merken bij je trainingen.

Het net m'n bestelling (164087) betaald. Had net ervoor dezelfde bestelling (164084) gedaan, maar de verkeerde betaalwijze geselecteerd. 164084 mag dus worden geannuleerd.

Ik zit niet op kantoor nu, dus even doormailen naar office@bodyenfitshop.nl graag. :)

Als je een oplaadfase met creatine neemt zou je er sneller iets van gaan merken bij je trainingen.

Tuurlijk, dat komt door de verhoogde dosering. Maar de meeste mensen merken met creatine altijd snel iets. :)

-Leon

NoxiPro CTD Labs
Extreme pharmaceutical grade pre-workout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken NoxiPro:
-Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
-Heftige spiergroei!
-21%-30% meer eiwitsynthese!
-Verhoogt groeihormoon
-Extreme energie en feel good
-Verhoogt de aanmaak van Arginine
-Sterke stimulans voor de vetverbranding
-Minder ammonia, minder afbraak
-Spieren blijven langer sterk
-Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

De adviesprijs voor NoxiPro is 59,50 euro in Europa.
Exclusieve introductie-aanbieding voor de Benelux:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 29,90!

Morgenochtend eindelijk binnen, er zullen heel veel mensen naar uitkijken:D Toch nog voor Oud en Nieuw!:cool:

Nice leon/ilco (b&f)

Ziet er zwaar goed uit, en die prijs is ook echt meesterlijk :D ... even met mijn WMS / perfection mee bestellen de volgende keer.

De juiste bestelling binnen gekregen :D.
Dacht dat Lean Gain in een pot zat, maar een emmer is ook goed:p.

B&F Fijne jaarwisseling en een Super 2011 ! :klink:

Nice leon/ilco (b&f)

Ziet er zwaar goed uit, en die prijs is ook echt meesterlijk :D ... even met mijn WMS / perfection mee bestellen de volgende keer.

We hebben echt ons uiterste gedaan voor een goede prijs:)

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

De juiste bestelling binnen gekregen :D.
Dacht dat Lean Gain in een pot zat, maar een emmer is ook goed:p.

B&F Fijne jaarwisseling en een Super 2011 ! :klink:

Thanks!! :) Jij ook een gezond en sportief 2011!:D

Hmz ziet er goed uit, is dat max 1 scoop voor de training?

NoxiPro CTD Labs
Extreme pharmaceutical grade pre-workout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kenmerken NoxiPro:
-Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
-Heftige spiergroei!
-21%-30% meer eiwitsynthese!
-Verhoogt groeihormoon
-Extreme energie en feel good
-Verhoogt de aanmaak van Arginine
-Sterke stimulans voor de vetverbranding
-Minder ammonia, minder afbraak
-Spieren blijven langer sterk
-Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

De adviesprijs voor NoxiPro is 59,50 euro in Europa.
Exclusieve introductie-aanbieding voor de Benelux:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 29,90!

Morgenochtend eindelijk binnen, er zullen heel veel mensen naar uitkijken:D Toch nog voor Oud en Nieuw!:cool:

Woooeeeeehhhhhhh :D

En dat is goed te merken! Prima zaak zo kerel!

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Hmz ziet er goed uit, is dat max 1 scoop voor de training?

Yes, heb het zelf ook nog niet gehad:D

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

The bomb!!:D Verwachtingen zijn hoog gespannen :cool:

Klopt :D
Samenstelling ziet er leuk uit dus.
Zal er zeker review van maken volgende week, kleine moeite voor de goeie service :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven