Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wooeehhhhhh
Komt daar dan ook track&trace van of kunnen we ervan uitgaan dat die dinsdag afgeleverd word ?

Ah die bestel ik ook volgende week met nog wat andere goodies.
B&F doet volgens mij gouden zaken hier :-p

Daar doen we het ook voor. We houden de prijzen zo scherp mogelijk. We gaan in 2011 alles weer investeren in nieuwe ontwikkelingen en supps

juist bestelling gedaan met Referentie: 164247 wil je sampels toevoegen,maar niet van eiwitten want heb zulke al genoeg,liever van supps
Deze is al verwerkt zie ik. Ik ga er even achteraan..~Wederom een topper bij B&F, alleen jammer dat ik momenteel geen pre workout supps kan/mag gebruiken.![]()

Ja, dat is zeker jammer. De NoxiPro is echt een product dat je wilt proberen![]()

, bestaat deze kans? en hoe groot is deze? En me broer is bang dat ie een dik hoofd ervan krijgt, bestaat deze kans? en hoe groot is deze?
bedankt!

Kan het altijd proberen, maar ik denk dat je daarna -1 klant hebt.
Rita + NoxiPro = tuintje op je buik.
En dat lijkt me niet zo'n goed begin van 2011..![]()
Nee, weet ik. Niet doen!Ben van plan de oud&nieuw aanbieding zo te bestellen, (Creatine Alfa-ketoglutaraat - Pure)
Aanrader?

Als ie al niet een dik hoofd heeft, zal het allemaal wel meevallen denk ik.![]()

net een bestellinkje geplaatst, echter ging het de 1e keer niet helemaal goed via ideal.. ook geen bevestigingmail van gehad
2e keer ging het wel goed (Referentie nummer: 164266)
alleen nu is het wel 2x afgeschreven, fixen jullie dat ff?
hoef het dus maar 1x
Mail als je wilt het banknummer even naar office@bodyenfitshop.nlRegel ik directMail als je wilt het banknummer even naar office@bodyenfitshop.nl

Nog niet naar huis toe Ilco ? :O
Huphup weekend vieren !