Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat kan.
Het is inderdaad niet lekker met water, maar ik vind het prima te drinken. Het is gewoon even wennen.

Oke! Ja klopt, het went al wel een beetje, maar om 's ochtends die 5 gram naar binnen te werken vind ik toch wel vies :p

Beste wensen voor iedereen. :D

Gelukkig nieuwjaar.

Nog de beste wensen bf!

2 kleine vraagjes, ben op zoek naar creatine. Zit nu te twijfelen tussen de soorten creatine.

1. Creatine monohydraat, blijft toch gewoon creatine monohydraat. In principe maakt het merk dan niet uit, en kan je gewoon voor de goedkoopste gaan?

2. Daarnaast zit ik te twijfelen tussen al de fancy creatine's en de mono. Gebruik nu al iets langer dan 1,5 jaar creatine mono. Moet zeggen dat het voor mij werkt wat je er kan van verwachten. Ik weet dat je circa 30% van de mensen ongevoelig zijn voor creatine. Maar is het zo dat als je mono accepteert, je ook automatisch ook de luxere versies van creatine?

Mocht dat zo zijn, is het dan zo dat als je het beide accepteert en het doet ze werking dat automatisch de luxere creatine beter is dan de mono?

Alvast bedankt, Dennis

Ja aangezien het creatine niveau in je spieren na de gebruiksperiode zal afnemen zal ook het extra vocht weer weggaan. (osmotische waarden enzo ;))

Alleen het vocht gaat weg neem ik aan. Je spiermassa en kracht die je tijdens het gebruik van creatine heb opgebouwd blijf behouden.

Alleen het vocht gaat weg neem ik aan. Je spiermassa en kracht die je tijdens het gebruik van creatine heb opgebouwd blijf behouden.

Alleen het vocht gaat idd weg (concetratie verandert enzo dus minder water nodig om te compenseren).

Zou anders wel jammer zijn ja :P

Beste wensen voor iedereen. :D

Gelukkig nieuwjaar.

Een gezond en sportief 2011!:D

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Nog de beste wensen bf!

2 kleine vraagjes, ben op zoek naar creatine. Zit nu te twijfelen tussen de soorten creatine.

1. Creatine monohydraat, blijft toch gewoon creatine monohydraat. In principe maakt het merk dan niet uit, en kan je gewoon voor de goedkoopste gaan?

2. Daarnaast zit ik te twijfelen tussen al de fancy creatine's en de mono. Gebruik nu al iets langer dan 1,5 jaar creatine mono. Moet zeggen dat het voor mij werkt wat je er kan van verwachten. Ik weet dat je circa 30% van de mensen ongevoelig zijn voor creatine. Maar is het zo dat als je mono accepteert, je ook automatisch ook de luxere versies van creatine?

Mocht dat zo zijn, is het dan zo dat als je het beide accepteert en het doet ze werking dat automatisch de luxere creatine beter is dan de mono?

Alvast bedankt, Dennis

1. Ik zou dan voor de Creapure gaan. 100% garantie op kwaliteit en je betaalt eigenlijk niet meer. Wel zo'n fijn gevoel!!:)

2. Dan een keer gaan voor de fancy:D Kun je heel goed meten of er verschil is voor je. Creatines als Ultimate Creatine, Result of Total Muscle Solution nemen perfect op:). Ultimate Creatine bevat puur 7 soorten creatine. Result bevat naast Creatine ook Cordyceps. Total Muscle Solution is het meest volledige en sterkste product in de markt.:)

ff een vraagje voor gebruiker van creapure, ik neem 2,5gram voor en na.. maar de maatschap is ongeveer 8gram.. hebben jullie een handigheidje om ongeveer 2,5 gram binnen te krijgen?

heb nu peptide pro.. nog nooit een shake gehad die zo beroerd oplost in melk.. zelfs in de blender blijfen er wat klonten in zitten.. smaak is ook niet geweldig.. maar das dan niet echt belangrijk..

Oplosbaarheid van peptide pro is inderdaad wat klote, heb hem zelf ook.
Wat wel helpte is wat meer water toevoegen en zsm mixen.
Ene keer heb ik geen klonten andere keer wel wat.
Ook pas de peptide pro erin gooien nadat je water in de shaker heb gedaan.

ff een vraagje voor gebruiker van creapure, ik neem 2,5gram voor en na.. maar de maatschap is ongeveer 8gram.. hebben jullie een handigheidje om ongeveer 2,5 gram binnen te krijgen?

Een halve theelepel. :)

Trouwens, hierbij wou ik nog de kans krijgen om al onze trouwe en nieuwe klanten van harte te bedanken voor een super 2010. Zojuist heb ik vernomen dat Whey Perfection en Total Muscle Solution in de top 100 ''Meest gezochte items op dbb '' van 2010 zijn opgenomen.

Klik hier voor de resultaten

Ontzettend bedankt! :)

-Leon

Kijk eens aan de klanten worden bedankt :D
B&F bedankt voor een topservice uiteraard:thumbs:
Maar niet bedankt voor het leegtrekken van me portomonnee :( j/k

Beste B&F,

Om het jaar lekker te beginnen wil ik gaan knallen met een aantal creatine producten van jullie.

Ik zat te denken om 2 of misschien wel 3 van onderstaande producten te combineren.
Mijn vraag aan jullie: Wat kan je goed combineren?

Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...utrition/di-creatine-malate-us-patent-7129273

Creatine Alpha Keto-Glutaraat- Pure
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-alfa-ketoglutaraat-pure

Creatine Ethyl Ester
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-ethyl-ester-100-pure

Beste B&F,

Om het jaar lekker te beginnen wil ik gaan knallen met een aantal creatine producten van jullie.

Ik zat te denken om 2 of misschien wel 3 van onderstaande producten te combineren.
Mijn vraag aan jullie: Wat kan je goed combineren?

Di-Creatine Malate - US Patent # 7,129,273
http://www.bodyenfitshop.nl/creatin...utrition/di-creatine-malate-us-patent-7129273

Creatine Alpha Keto-Glutaraat- Pure
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-alfa-ketoglutaraat-pure

Creatine Ethyl Ester
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/creatine-ethyl-ester-100-pure

Hoezo nou weer creatine combineren, dat is de eerste keer dat ik dit zie :roflol: Volgens mij heeft dat totaal geen zin, je kan maar bepaald deel opnemen rest wordt eigenlijk gewoon weggegooid, daarnaast duurt wel paar dagen/week voordat je het effect merkt. Ga dan aminozuren stacken.

Hoezo nou weer creatine combineren, dat is de eerste keer dat ik dit zie :roflol: Volgens mij heeft dat totaal geen zin, je kan maar bepaald deel opnemen rest wordt eigenlijk gewoon weggegooid, daarnaast duurt wel paar dagen/week voordat je het effect merkt. Ga dan aminozuren stacken.

Ik zie vaak van die creatine blends die redelijk laag gedoseerd zijn. Dus mijn idee was om gewoon 2 creatines te pakken met een normale dosering. I.p.v. een blend met 5 verschillende laag gedoseerde creatines.

Aminozuren stacken is niet nodig, gebruik al enige tijd peptopro.

Laatst bewerkt:
Ik zie vaak van die creatine blends die redelijk laag gedoseerd zijn. Dus mijn idee was om gewoon 2 creatines te pakken met een normale dosering. I.p.v. een blend met 5 verschillende laag gedoseerde creatines.

Aminozuren stacken is niet nodig, gebruik al enige tijd peptopro.

Als je meerdere 'fancy' creatines koopt, ipv van de mono. Zal het merendeel van de inhoud elkaar overlappen, gewoon 1 luxe creatine kopen en dat zal wel voldoende zijn.

Kijk eens naar Beta Alanine, Arginie, Citrulline, DMAA, Caffeinie. Zijn ook leuke supplementen voor weinig geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven