Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wanneer brengen jullie eens sporttassen en dergelijk uit zoals xxl al doet

- Sporttassen
- Truien / hoodies (zou ik zeker top vinden)
- Petjes (goede kwaliteit, dus niet net als die van XXL)
![]()

Ja maar als dat een reden is voor langer blijven kunnen jullie net zo goed 24uur werkdagen ervan maken![]()

wanneer brengen jullie eens sporttassen en dergelijk uit zoals xxl al doet
Het is explosief druk.
Ik zie dat er meer vraag naar is dus ik zal vragen of iemand van ons hier mee bezig wil begin 2011!
Hey jongens, de bestelling is weer binnen het is een leuk pakket geworden met wat leuke extra's
Er is alleen een klein probleempje, jullie zijn de citrulline vergeten maar daar zal ik wel even over mailen
Voor de rest niets dan lof voor jullie service tijdens 2010
Groeten en hopelijk een knallend 2011 voor jullie!
Jij ook een knallend 2011! De Citrulline regelen we direct!
Op het moment dat ik wil betalen krijg ik een melding id is verloren, op 3 verschillende computers en browsers geprobeerd..

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------
[/COLOR]
iDeal? Ik check het net maar kan niet vinden![]()
Mag Result! gemengd worden met appelsap? met water vindt ik het niet te zuipen![]()
Mag Result! gemengd worden met appelsap? met water vindt ik het niet te zuipen![]()

Vandaag de CitruPure bij de training gebruikt, en ik moet toegeven dat het een topper is.
Morgenvroeg de LeuciPure door mijn Micellar Casein gooien, en dan kom ik de dag wel weer door, om in de avond weer lekker met wat kilo's te gaan gooien.![]()
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Leuk dat body en fitshop nu zoveel (goede!) producten van eigen merk heeft! zacht prijs, solide kwaliteit!
Ik ga jullie binnenkort echt rijk maken B&F shop. Eind januari zijn mijn ouders een weekje weg![]()