AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je meerdere 'fancy' creatines koopt, ipv van de mono. Zal het merendeel van de inhoud elkaar overlappen, gewoon 1 luxe creatine kopen en dat zal wel voldoende zijn.

Kijk eens naar Beta Alanine, Arginie, Citrulline, DMAA, Caffeinie. Zijn ook leuke supplementen voor weinig geld.

Ik heb verschillende supps gebruikt die het bovenstaande bevatten. Alleen DMAA ken ik niet.

Ik heb al verschillende creatine blends gehad zoals Cellmass, Cout V2 en NOS Ether. Ik wil nu ff een 'recht toe recht aan' creatine voor een leuke prijs.

sinds ik creatines stack..

Ik heb verschillende supps gebruikt die het bovenstaande bevatten. Alleen DMAA ken ik niet.

Ik heb al verschillende creatine blends gehad zoals Cellmass, Cout V2 en NOS Ether. Ik wil nu ff een 'recht toe recht aan' creatine voor een leuke prijs.

Het is een groot verschil als je het los neemt, of als het bevat. Als ze dat bevatten zal dat meestal in geringe hoeveelheid zijn. Als je die supplementen los stackt zal je er meer van ondervinden en is ook zeker goedkoper. Zo kan je ook je eigen pre workout booster maken.

Oh en recht toe recht aan creatine is gewoon de good old monohydraat versie.

Laatst bewerkt:
Het is een groot verschil als je het los neemt, of als het bevat.
(.....)
Ja snap ik, beta alanine, Arginine en cafeine tabs heb ik ik ook weleens los gebruikt.
Momenteel heb ik ook nog een potje cafeine tabs staan, maar aangezien ik meestal in de avonduren train neem ik ze niet i.v.m. slechte nachtrust.
Beta alanine ben ik geen fan van. Ik heb vorig jaar een potje beta alanine capsules gehad maar ik kon maar niet wennen aan dat tintelende gevoel. Een paar maanden terug had ik de crea blend Coult V2 van Man Sports en die bevatte ook een paar gram beta alanine. Zelfs na 4 weken nam het tintelende gevoel niet af. Dus ik neem voorlopig ff geen beta alanine.

Als ze dat bevatten zal dat meestal in geringe hoeveelheid zijn. Als je die supplementen los stackt zal je er meer van ondervinden en is ook zeker goedkoper.
Daarom wilde ik ook 2 verschillende crea's combineren ;)

Maar als ik jou verhaal begrijp heeft het combineren van 2 verschillende creatines geen nut.

Oh en recht toe recht aan creatine is gewoon de good old monohydraat versie.
Ik bedoel daar gewoon pure crea mee zonder toevoegingen zoals amino's of carbs.

Laatst bewerkt:
Ja snap ik, beta alanine, Arginine en cafeine tabs heb ik ik ook weleens los gebruikt.
Momenteel heb ik ook nog een potje cafeine tabs staan, maar aangezien ik meestal in de avonduren train neem ik ze niet i.v.m. slechte nachtrust.
Beta alanine ben ik geen fan van. Ik heb vorig jaar een potje beta alanine capsules gehad maar ik kon maar niet wennen aan dat tintelende gevoel. Een paar maanden terug had ik de crea blend Coult V2 van Man Sports en die bevatte ook een paar gram beta alanine. Zelfs na 4 weken nam het tintelende gevoel niet af. Dus ik neem voorlopig ff geen beta alanine.

Daarom wilde ik ook 2 verschillende crea's combineren ;)

Maar als ik jou verhaal begrijp heeft het combineren van 2 verschillende creatines geen nut.

Ik bedoel daar gewoon pure crea mee zonder toevoegingen zoals amino's of carbs.

Of het een extra meerwaarde heeft, durf ik niet te zeggen. Heb er nog nooit over gelezen of zelf gedaan. Maar ik heb al aardig wat gelezen hier op Dbb, en nog nooit 1 iemand gezien die creatine probeerde te stacken. Het is ook zo dat als je verschillende creatine's stackt ze elkaar overlappen voor het grote deel.

Zelfde als je 2x whey gaat nemen of 2x pre workout boosters gaat proberen. Hoezo zou je die 2 samen nemen? Alle whey of boosters bevatten grotendeels dezelfde ingredienten, lijkt mij niet de moeite waard. Probeer gewoon wat soorten creatine (los) en bekijk welke voor jou het beste werkt.

Een gezond en sportief 2011!:D

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

1. Ik zou dan voor de Creapure gaan. 100% garantie op kwaliteit en je betaalt eigenlijk niet meer. Wel zo'n fijn gevoel!!:)

2. Dan een keer gaan voor de fancy:D Kun je heel goed meten of er verschil is voor je. Creatines als Ultimate Creatine, Result of Total Muscle Solution nemen perfect op:). Ultimate Creatine bevat puur 7 soorten creatine. Result bevat naast Creatine ook Cordyceps. Total Muscle Solution is het meest volledige en sterkste product in de markt.:)

Toch gegaan voor de Result, zat inderdaad te twijfelen tussen die 3. Alleen gekozen voor de Result omdat: In TMS zitten al supplementen die ik los stack (Whey Perfection (=BCAA), citrulline, Beta Alanine)

Daarnaast zit er bij Ultimate creatine nog 6,5gram dextro. Opzich is dat niet erg veel, maar heb dat liever niet als diabeet. Las goeie verhalen over de result. Dus dan is de keuze makkelijk

Net besteld dus hopelijk weer snel binnen, dat zal ongetwijfeld wel! :D

Hallo,

Ik ben opzoek naar een preworkout supplement en nu heb ik op jullie site twee supplementen gevonden, NO Xplode en Crack. Graag zou ik wat preworkout supplementen testen dmv een tester, iedereen reageert er toch anders op. oa de twee bovengenoemde zou ik graag testen, Is dit mogelijk? Ik heb wel vaker bij jullie wat besteld en ga ook zeker over tot bestellen als ik de juiste heb gevonden.

Hallo,

Ik ben opzoek naar een preworkout supplement en nu heb ik op jullie site twee supplementen gevonden, NO Xplode en Crack. Graag zou ik wat preworkout supplementen testen dmv een tester, iedereen reageert er toch anders op. oa de twee bovengenoemde zou ik graag testen, Is dit mogelijk? Ik heb wel vaker bij jullie wat besteld en ga ook zeker over tot bestellen als ik de juiste heb gevonden.
Hey ,
Als je samples van de desbetreffende supplementen wilt zou je dat moeten aangeven bij "op merkingen" als je een bestelling doet bij B&F shop. Er is geen mogelijkheid samples los te bestellen of iets dergelijks.

Mijn advies is: Neem No-xplode. Dit werkt voor ongeveer iedereen waarvan ik een review heb gelezen. Crack werkt minder vaak, ikzelf heb dit supplement ook geprobeerd en vond het een mislukking.

Laatst bewerkt:
Toch gegaan voor de Result, zat inderdaad te twijfelen tussen die 3. Alleen gekozen voor de Result omdat: In TMS zitten al supplementen die ik los stack (Whey Perfection (=BCAA), citrulline, Beta Alanine)

Daarnaast zit er bij Ultimate creatine nog 6,5gram dextro. Opzich is dat niet erg veel, maar heb dat liever niet als diabeet. Las goeie verhalen over de result. Dus dan is de keuze makkelijk

Net besteld dus hopelijk weer snel binnen, dat zal ongetwijfeld wel! :D

Result! zal je goed bevallen:) Alles wordt direct verzonden dus morgen in huis. Dank je!

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Hallo,

Van beide hebben we momenteel geen samples helaas. Crack samples krijgen we als het goed is over een paar weekjes weer binnen. No Xplode samples zijn nu helemaal niet beschikbaar.

---------- Toegevoegd om 08:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Hey ,
Als je samples van de desbetreffende supplementen wilt zou je dat moeten aangeven bij "op merkingen" als je een bestelling doet bij B&F shop. Er is geen mogelijkheid samples los te bestellen of iets dergelijks.

Mijn advies is: Neem No-xplode. Dit werkt voor ongeveer iedereen waarvan ik een review heb gelezen. Crack werkt minder vaak, ikzelf heb dit supplement ook geprobeerd en vond het een mislukking.

No Xplode blijft een echte hardloper inderdaad:cool:

B&F, waarom mogen jullie pakketjes eigenlijk niet bij de buren bezorgd worden?

Gelukkig nieuwjaar trouwens :D

Dan heb ik nog een vraagje, ik zie nu al jullie nieuwe producten (de aminozuren).
Welke hiervan zou ik het beste kunnen nemen om als ik stop met creatine niet achteruit te gaan (maar juist alsnog vooruit?) in kracht en pomp??

Laatst bewerkt:
B&F, waarom mogen jullie pakketjes eigenlijk niet bij de buren bezorgd worden?

Gelukkig nieuwjaar trouwens :D

Dan heb ik nog een vraagje, ik zie nu al jullie nieuwe producten (de aminozuren).
Welke hiervan zou ik het beste kunnen nemen om als ik stop met creatine niet achteruit te gaan (maar juist alsnog vooruit?) in kracht en pomp??

Dan weten we zeker dat de pakketten bij de juiste persoon worden aangeboden. Als je dat niet doet dan komt het nogal eens voor dat er een pakketje verdwijnt. :D Citrulline in combi met de Arginine doet het goed!:)
Pomp!

:woot: morgen Noxipro :D
Kunnen jullie dan controleren of de chauffeur onderweg is aangezien er geen track&trace voor ons bij zit ?

:woot: morgen Noxipro :D
Kunnen jullie dan controleren of de chauffeur onderweg is aangezien er geen track&trace voor ons bij zit ?

:D NoxiPro loopt direct als een raket!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

31-12 verzonden.

Er staat;

31.12.2010: Zending is voorgemeld

02.01.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

03.01.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

Dan zal die morgen in de afleverroute zitten neem ik aan :D

Nieuw jaar, nieuwe bestelling: 164675
Vorig jaar aan het einde weinig tijd meer gehad voor training. nu weer lekker oppakken.

Dan zal die morgen in de afleverroute zitten neem ik aan :D

Ik dacht eigenlijk vandaag maar zal wel morgen worden inderdaad:D

---------- Toegevoegd om 11:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Nieuw jaar, nieuwe bestelling: 164675
Vorig jaar aan het einde weinig tijd meer gehad voor training. nu weer lekker oppakken.

Dank je:) Goede voornemens!

@B&F

Zou je misschien even kunnen kijken of mijn bestelling goed is aangekomen. Heb betaald met ideal om 12.05 maar dit ging niet goed hij viel weg, geld is wel afgeschreven.
Heb geen bestel nummer alleen een betalingskenmerk: EW-FAB8662BD9DE50050000665532403
Het gaat om een grootverpakking WheyPerfection Coconut.

Alsvast bedankt!!
Greetz

Laatst bewerkt:
@B&F

Zou je misschien even kunnen kijken of mijn bestelling goed is aangekomen. Heb betaald met ideal om 12.05 maar dit ging niet goed hij viel weg, geld is wel afgeschreven.
Heb geen bestel nummer alleen een betalingskenmerk: EW-FAB8662BD9DE50050000665532403
Het gaat om een grootverpakking WheyPerfection Coconut.

Alsvast bedankt!!
Greetz

Ja, is hier gewoon binnen. Dank je!:)

Leon,hebben jullie ook samples van de noxipro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven