AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
komt de protein perfection mix er nog in potten van 4000gr b&f?

grtz

Ja, eind volgende week:)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Zeer mooie update aan de site B&F. :D

Veel handiger om de producten te bekijken. :D

Komt er eventueel nog een pagina waar je de accessoires kan zien? Dus de niet supplementen zoals straps, riemen, shakebeker, ...

En misschien de pagina met een overzicht van de samples die je los kan bestellen? :D

Zoals nu al mogelijk is met de Ultimate NOX PUMP Formula, SuperPump 250, Massacra Episode 2

Ik vind het leuk om zo mijn bestelling aan te vullen en meerdere supps te leren kennen. :D

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Heb mijn reviews ook net ingevoerd. :D

http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires :D

De sample pagina moet ik even later plannen. Doen we nog wel.

Dank je, voor de complimenten!!:)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Heb mijn reviews ook net ingevoerd. :D[/QUOTE]

Dank je!:) Nice!!

Ja, eind volgende week:)

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires :D

De sample pagina moet ik even later plannen. Doen we nog wel.

Dank je, voor de complimenten!!:)

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Heb mijn reviews ook net ingevoerd. :D

Dank je!:) Nice!![/QUOTE]

Zeer handige pagina :thumb: en de sample pagina gaat geweldig worden. :D

Maar ik kan de accessoires pagina niet terugvinden als ik zelf surf naar de site. Zal misschien aan mijn browser (chrome) liggen.

En goede supplementen verdienen goede reviews. :D

Zoek op product -> Accessoires :)

Leon, enige update over de framboos ?
Ben ongeduldig en wil bestellen :(

Komt er ook een Cordyceps Sinensis supplement bij jullie in de webshop?

Busted! :D

Nee, zit gewoon veel werk achter, waardoor wij de beste smaak kunnen aanbieden. :)

Junkmail gechecked?

Dat kan inderdaad. In de avond KH eten kan, maar dat zou ik voornamelijk aanraden wanneer je een zeer snelle stofwisseling hebt. :)

Neem het anders voor de training. :)

-Leon

Excuses, ik doelde eigenlijk op het feit dat de bestelling nog niet verzonden was. Bij mijn vorige bestellingen gebeurde dit vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling.

eenmalige incasso eerst gratis nu 2,95?

De tshirts zijn dit vernieuwde of de oude?

Heb hier nog een zwarte en blauwe van een hele tijd terug die ik onwijs veel heb gedragen en wel aan vervanging toe zijn, maar vielen deze erg klein. Hoe zit het nu met de XXL een beetje behoorlijke tshirts of vallen ze kleiner?

Joepie handschoenen :p Dit zal ik maar eens aanschaffen :p

Ja deze heb ik ;) Maar ooit stop ik wel eens een periode met creatine en misschien dat het product dan ook van waarde kan zijn.

Niet direct in de planning maar we staan er wel open voor. Ik zal eens kijken voor je:)

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

De tshirts zijn dit vernieuwde of de oude?

Heb hier nog een zwarte en blauwe van een hele tijd terug die ik onwijs veel heb gedragen en wel aan vervanging toe zijn, maar vielen deze erg klein. Hoe zit het nu met de XXL een beetje behoorlijke tshirts of vallen ze kleiner?

De nieuwe vallen wel een beetje klein. Volgens mij hebben we alleen xl nu.

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

eenmalige incasso eerst gratis nu 2,95?

Ja, de incasso willen we eigenlijk van af, althans we gaan het kredietrisico uitbesteden daar betalen we een bepaald % voor straks. iDeal, Paypal en Klarna zijn Gratis:)

Excuses, ik doelde eigenlijk op het feit dat de bestelling nog niet verzonden was. Bij mijn vorige bestellingen gebeurde dit vrijwel direct na het plaatsen van de bestelling.

Deze is wel direct verzonden echter 1 dag vertraging bij TNT;:rolleyes:

06.01.2011:
Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

iDeal is gewoonweg ideaal voor bestellen. :D

Yes:) helemaal mee eens en je hebt de bestelling altijd direct de volgende dag in huis!:cool:

Krijg je die samples of kado's per vandaag? Eergisteren whey en creatine besteld maar niets er bij ontvangen dan wel mogen uitkiezen... Moet je hier vaker voor bestellen of is het bij mij fout gegaan?
Bestelnr. is 164965
Alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven