AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou in de basis altijd voor Whey Perfection kiezen. Amino Direct wordt heel snel opgenomen en kun je specifiek toepassen op momenten dat je je lichaam snel van aminozuren wilt voorzien.

Whey heb ik al. Ik heb de afgelopen tijd Creatine Monohydrate van VitaLife geprobeerd wat niet zo heel goed bevallen was, Mega Grow & EAS van XXL wat wel goed bevallen was. Dus ik wil even kijken wat er nog meer is en wat dit voor mij doet.

Als ik het goed begrijp zorgt de L- Arginine er ook voor dat de voeddingsstoffen die je binnenkrijgt beter opgenomen worden en kan je door de verhoogde bloedtoevoer langdurig beter prestaties leveren tijdens het trainen?
Amino Direct zorgt er voor dat je spieren direct voor en na de training voorzien worden van snel werkende amino's, right?

Dan lijkt mij de L-Arginine wel het beste.

Protein Perfection Mix Cookies = Heerlijk! :zuip:

Laatst bewerkt:
Whey heb ik al. Ik heb de afgelopen tijd Creatine Monohydrate van VitaLife geprobeerd wat niet zo heel goed bevallen was, Mega Grow & EAS van XXL wat wel goed bevallen was. Dus ik wil even kijken wat er nog meer is en wat dit voor mij doet.

Als ik het goed begrijp zorgt de L- Arginine er ook voor dat de voeddingsstoffen die je binnenkrijgt beter opgenomen worden en kan je door de verhoogde bloedtoevoer langdurig beter prestaties leveren tijdens het trainen?
Amino Direct zorgt er voor dat je spieren direct voor en na de training voorzien worden van snel werkende amino's, right?

Dan lijkt mij de L-Arginine wel het beste.

Misschien een beetje duurder maar: Total Muscle Solution
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De samenstelling van Total Muscle Solution is dusdanig dat er op dit moment geen enkel product is dat zich kan meten met de spieropbouwende werking van Total Muscle Solution.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Protein Perfection Mix Cookies = Heerlijk! :zuip:
Dank je, voor het compliment.:) We wachten nog op de andere smaken die komen volgende week... (eindelijk:rolleyes:

Misschien een beetje duurder maar: Total Muscle Solution
De samenstelling van Total Muscle Solution is dusdanig dat er op dit moment geen enkel product is dat zich kan meten met de spieropbouwende werking van Total Muscle Solution.

---------- Toegevoegd om 15:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Dank je, voor het compliment.:) We wachten nog op de andere smaken die komen volgende week... (eindelijk:rolleyes:

Hee, ik was net bezig met bestellen, maar als je op Paypal klikt geeft hij 2,95 verzendkosten aan en op de pagina ervoor staat er dat het gratis is om te verzenden? Volgens mij zit er nog een foutje dus haha:p

Hee, ik was net bezig met bestellen, maar als je op Paypal klikt geeft hij 2,95 verzendkosten aan en op de pagina ervoor staat er dat het gratis is om te verzenden? Volgens mij zit er nog een foutje dus haha:p

Klopt had ik ook, maar bij het uiteindelijke betalen gaat dat er weer vanaf. Verzenden is dus gewoon gratis.

Technisch ongemak sinds de update:rolleyes:

Ga ik direct naar laten kijken:)

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

ah oke thx voor je reactie! Niet dat die 2,95 wat uitmaakt, maar tis wel verwarrend:D

Helemaal mee eens (verwarrend) :D

vraagje voor Bodyenfit: hoe komt het dat Noxipro dan zo goed kan werken bij een dosering van 6,5g terwijl er in de PWP 28 gram zit?. Kan ook bijvoorbeeld 20gram zijn van de Superpump250. Worden hier dan nutteloze stoffen toegevoegd of is er een andere reden?

Wat is momenteel jullie beste 'booster' voor spiergroei B&F?

vraagje voor Bodyenfit: hoe komt het dat Noxipro dan zo goed kan werken bij een dosering van 6,5g terwijl er in de PWP 28 gram zit?. Kan ook bijvoorbeeld 20gram zijn van de Superpump250. Worden hier dan nutteloze stoffen toegevoegd of is er een andere reden?

Pre-Workout Power bevat wel een stuk meer ingredienten en bv ook aminozuren zoals je ook kunt lezen hier. :) Dat is een product waar heel wat uren in zitten qua samenstelling. Neemt niet weg dat de Noxi het gewoon leuk doet, goed energie en pomp!

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Wat is momenteel jullie beste 'booster' voor spiergroei B&F?

Er zijn meer toppers. Het beste product voor spiergroei is zonder twijfel Total Muscle Solution. De beste pre-workout qua ingredienten voor spiergroei is veruit Pre-Workout Power.

Je kunt ze zelfs combineren, dan heb je de B&F Powerstack!

Total Muscle Solution is het product met de enorme reputatie. Al jaren een bestseller en volgens velen het beste product voor spiermassa en prestaties verkrijgbaar.

Pre-Workout Power is de pre-workout met de high tech ingredienten, de samenstelling waar zelfs de meest exclusieve Amerikaanse merken zich niet aan kunnen meten.

net weer mn L-trypthophan binnengekregen eindelijk weer lekker slapen als ik de pre-workout heb genomen :P

Thx! Na examenperiode eens rustig wat reviews lezen en eventueel bestellen :)

ik had eigenlijk een vraag, als je zondags gewoon voor 6u besteld, is het de volgende morgen dan ook voor 6u in huis?

ik had eigenlijk een vraag, als je zondags gewoon voor 6u besteld, is het de volgende morgen dan ook voor 6u in huis?

ik gok van niet.

heb net iets besteld, kan ik het morgen verwachten? (Referentie nummer: 166997)

komt anders goed uit want ben morgen de hele dag thuis, en normaal moet ik werken en dan is het of dat ze het bij de buren afleveren (goed dus), maar soms doen ze dat niet en dan heb ik niet de mogelijkheid het op te halen ivm iedere dag werk van 9 tot 6

ik gok van niet.

heb net iets besteld, kan ik het morgen verwachten? (Referentie nummer: 166997)

komt anders goed uit want ben morgen de hele dag thuis, en normaal moet ik werken en dan is het of dat ze het bij de buren afleveren (goed dus), maar soms doen ze dat niet en dan heb ik niet de mogelijkheid het op te halen ivm iedere dag werk van 9 tot 6

normaal is het altijd voor 6u bestellen is volgende dag in huis, tenmintse heb ik tot nu toe nog altijd gehad:)

ik wou geen nieuw topic starten over mijn vraag maar de hydropeptide amino tabs wanneer kan je deze het beste innemen aangezien ik verdenk dat ze snel worden opgenomen?

normaal is het altijd voor 6u bestellen is volgende dag in huis, tenmintse heb ik tot nu toe nog altijd gehad:)

ja maar op zondag is "volgens mij" de tnt niet open, nog nooit meegemaakt dat ik een pakketje via track&trace verwerkt zie worden op een zondag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven