AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat net dus te kijken naar de Muscle & Pump Ultra (100% Arginine Ethyl Ester!).
Heeft iemand hier het al gebruikt?

Is dit een nieuwe of verbetere versie van de vorige muscle & pump?
Want zat al een keer te denken om de vorige te kopen.

Deze hebben we net een paar uur binnen:)
Het is 100% Arginine Ethyl Ester.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Tja kan het wel vermelden hoor.
Alleen weet niet of dat de bedoeling is ;)
Iets tussen mij en Ilco hehe :P

Het was inderdaad een extraatje ivm de noxipro tip. Dat soort dingen waarderen we zeer:)

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin had wat gelezen over antioxidanten en vroeg of ik een goed supplement wist. Ze sport veel en wilde sowieso al wat vitamines enzo erbij gaan slikken. Heb je een goede tip voor een multivitamine en iets van oxidanten? Dan bestel ik het even.

Uit ervaring kan ik je vertellen dat je gaat knallen. :thumbs:

En het word maar moeilijker en moeilijker voor ons als klant.
Zoveel goede B&F producten beschikbaar, welke moeten we nu kiezen. :p

Thanks!!

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Nice, zou de gebruiksaanwijzing erbij kunnen:o.
Misschien bestel ik hem vandaag dan nog ff snel.

gebruiksaanwijzing :cool:

---------- Toegevoegd om 17:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Mijn vriendin had wat gelezen over antioxidanten en vroeg of ik een goed supplement wist. Ze sport veel en wilde sowieso al wat vitamines enzo erbij gaan slikken. Heb je een goede tip voor een multivitamine en iets van oxidanten? Dan bestel ik het even.

Alive! Women's :)

Besteld:D.
Ref: 167938.
Bedankt voor het verwijzen naar de gebruiksaanwijzing.

@ B&F.. heb de bestelling dinsdag om 17:17 gedaan..
meestal zijn ze juist vet snel hier in de regio, dag later na bestelling..
ik kijk het nog even aan, bedankt voor de reactie in ieder geval :)

bij Protein Perfection Mix heb je maar 2 smaken en als je de losse zakjes neemt staat er van elks 3 en zitten er 18 in,is dus 6 smaken zijn er.waarom zijn er dan maar 2 in de grote potten

damn!! whey perfection banaan in kwark is uber cumming my pants lekker man , deze ga ik sowieso halen zodra ik moneys heb

net training gedaan met sample pwp, jezus wat een training sta er nu nog versteld van :o

en misschien beetje domme vraag, maar maakt het uit voor de opname snelheid van whey of je het met water of melk drinkt?

Laatst bewerkt:
Had gisteren een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 167774), is deze goed aangekomen? Sinds ik geen bevestegings-mail gekregen heb..

P.S: ideetje voor op de site, waarom geen soort puntensysteem maken, dat als je al X veel orders gemaakt hebt, een cadeautje/procentje krijgt ofzo ;) ?

Had gisteren een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 167774), is deze goed aangekomen? Sinds ik geen bevestegings-mail gekregen heb..

P.S: ideetje voor op de site, waarom geen soort puntensysteem maken, dat als je al X veel orders gemaakt hebt, een cadeautje/procentje krijgt ofzo ;) ?
+1111 :p

Er is nu een systeem waarmee je bij elke bestelling gratis goodies kunt kiezen, heb je niet eens punten voor nodig. :)

heey,

Ik wil net Hydroxycut Hardcore X bestellen voor 34,90... Heb eerst even reviews gelezen en nu om 09.00u is de prijs ineens veranderd van 34,90 naar 39.90
:(

net training gedaan met sample pwp, jezus wat een training sta er nu nog versteld van :o

en misschien beetje domme vraag, maar maakt het uit voor de opname snelheid van whey of je het met water of melk drinkt?

Mooi!:D

Je mag het best met melk nemen, een beetje langzaam werkt overigens zeker niet negatief op je herstel volgens de meest recente onderzoeken. :)

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:04 ----------

heey,

Ik wil net Hydroxycut Hardcore X bestellen voor 34,90... Heb eerst even reviews gelezen en nu om 09.00u is de prijs ineens veranderd van 34,90 naar 39.90
:(

Heb de prijs even terug gezet voor je:)

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

damn!! whey perfection banaan in kwark is uber cumming my pants lekker man , deze ga ik sowieso halen zodra ik moneys heb

Dank je! Mooi compliment:)

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

bij Protein Perfection Mix heb je maar 2 smaken en als je de losse zakjes neemt staat er van elks 3 en zitten er 18 in,is dus 6 smaken zijn er.waarom zijn er dan maar 2 in de grote potten

Sachets zijn er al in alle smaken:) De potten nog niet. Alle smaken en maten volgen aankomende week:cool:

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Besteld:D.
Ref: 167938.
Bedankt voor het verwijzen naar de gebruiksaanwijzing.

Jij voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

@ B&F.. heb de bestelling dinsdag om 17:17 gedaan..
meestal zijn ze juist vet snel hier in de regio, dag later na bestelling..
ik kijk het nog even aan, bedankt voor de reactie in ieder geval :)

Hou mij maar op de hoogte:)

Thx man!

Bestelling afgerond:D

ref nr: 168077

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven