XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, jullie waren te snel vandaag haha. Door de haast verkeerde potje NowFood bestelt.. Ik heb nog gebeld of het aan te passen was, maar werd moeilijk (stond al klaar voor verzending).
Morgen dus een verrassingspakketje, hopen dat het gelukt is:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik dit keer wel een beetje erg ontevreden ben met de levering. Mijn ref nr is 166925 bij de nazending. Er zat geen enkele sample of iets bij de bestelling en daarnaast is de opgestuurde quake helemaal in brokken. Nu zie ik op de site dat het oude potten zijn en nu 14,50 terwijl ik er nog 28,50 voor betaald heb en jullie hem pas gister hebben opgestuurd dus dat al wisten waarschijnlijk. Ik voel me dus best wel genaaid eerlijk gezegt, vooral omdat ik toch redelijk vaak bij jullie bestel

Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik dit keer wel een beetje erg ontevreden ben met de levering. Mijn ref nr is 166925 bij de nazending. Er zat geen enkele sample of iets bij de bestelling en daarnaast is de opgestuurde quake helemaal in brokken. Nu zie ik op de site dat het oude potten zijn en nu 14,50 terwijl ik er nog 28,50 voor betaald heb en jullie hem pas gister hebben opgestuurd dus dat al wisten waarschijnlijk. Ik voel me dus best wel genaaid eerlijk gezegt, vooral omdat ik toch redelijk vaak bij jullie bestel

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling:rolleyes: Om het voorzichtig uit te drukken.
Terecht dat je ontevreden bent!!

Dit is in de haast gedaan zonder erbij na te denken.

De Quake krijg je gratis van mij. Daarnaast mag je een andere pre-workout / of product uitzoeken tot een bedrag van 45,00 euro. (hoger bedrag ter compensatie van het ongemak. De keuze stuur ik je direct toe. Dan ga ik nu even iemand hier:hamer: Geef jij mij je keuze even door via PM of antwoord op deze post?

ik heb ge-pmd , Ik weet ook wel dat jullie dat niet expres doen, zal sowieso wel door de haast komen nu al die nieuwe producten jullie winkel uitvliegen haha

ik heb ge-pmd , Ik weet ook wel dat jullie dat niet expres doen, zal sowieso wel door de haast komen nu al die nieuwe producten jullie winkel uitvliegen haha

Klopt, maar ik wil het niet als excuus aanvoeren. We moeten scherp blijven:D

edit;

pm gezien en het pakketje is al onderweg:)

Laatst bewerkt:
Een woord: superservice!

Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet helemaal de bedoeling:rolleyes: Om het voorzichtig uit te drukken.
Terecht dat je ontevreden bent!!

Dit is in de haast gedaan zonder erbij na te denken.

De Quake krijg je gratis van mij. Daarnaast mag je een andere pre-workout / of product uitzoeken tot een bedrag van 45,00 euro. (hoger bedrag ter compensatie van het ongemak. De keuze stuur ik je direct toe. Dan ga ik nu even iemand hier:hamer: Geef jij mij je keuze even door via PM of antwoord op deze post?

Kijk, dat is nou nog eens service. :thumbs:

Geachte Body en Fit,

Maandag heb ik mijn bestelling Weight Gainer Max(Euro 34,90) ontvangen in een grote(dichte)doos.
Helaas zaten de cadeaus die wel op de factuur staan er niet in.
Het gaat om de Pre-Workout Power sachet en een gratis pillenbox.
De doos zat gewoon over de lange kant dichtgeplakt met plakband van body en fit en was niet kapot.
Graag zou ik alsnog de 2 cadeaus ontvangen.
Referentienummer 166180 klantnr 53960
Heb hierover ook een mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl

Hartstikke bedankt, vandaag alsnog de cadeaus gekregen.... :)

P.S: ideetje voor op de site, waarom geen soort puntensysteem maken, dat als je al X veel orders gemaakt hebt, een cadeautje/procentje krijgt ofzo ;) ?

Is al ooit eens aangedragen als idee. ;)

Maar als mensen voor een x bedrag bestellen, kunnen ze toch al kiezen uit gratis extra's. :D

Laatst bewerkt:
Spannend, wat gaan de nieuwe weekaanbiedingen worden? :D
Is altijd weer een verrassing. ;)

Hey! Hier ook een heel tevreden klant
Mijn interesse is gewekt in de Beta-alanine Pure Caps weekaanbieding
maar wat is de aanbevolen dosering / samenstelling; op de site zie ik alleen staan 200 capsules per verpakking maar niet hoeveel gram ze zijn en hoeveel ik er nodig zou hebben.

thanx

Edit:
Excuses, het menu'tje rechtsboven dat toegang tot de informatie verschaft was me totaal niet opgevallen, zag het net staan

Laatst bewerkt:
Heb de laatste tijd nogal last van mn gewrichten, is er iets wat jullie kunnen adviseren (zo nieuwe bestelling plaatsen).

Had gisteren een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 167774), is deze goed aangekomen? Sinds ik geen bevestegings-mail gekregen heb..

P.S: ideetje voor op de site, waarom geen soort puntensysteem maken, dat als je al X veel orders gemaakt hebt, een cadeautje/procentje krijgt ofzo ;) ?

Hey B&F, volgens mij heb jullie de deze gemist :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven