Jij ook bedankt voor de bestelling!
Morgen in huis
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen in huis
De laagste prijs hebben we altijd inderdaadOns kado systeem en service onverslaanbaar!
![]()
Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik dit keer wel een beetje erg ontevreden ben met de levering. Mijn ref nr is 166925 bij de nazending. Er zat geen enkele sample of iets bij de bestelling en daarnaast is de opgestuurde quake helemaal in brokken. Nu zie ik op de site dat het oude potten zijn en nu 14,50 terwijl ik er nog 28,50 voor betaald heb en jullie hem pas gister hebben opgestuurd dus dat al wisten waarschijnlijk. Ik voel me dus best wel genaaid eerlijk gezegt, vooral omdat ik toch redelijk vaak bij jullie bestel
Om het voorzichtig uit te drukken.
Geef jij mij je keuze even door via PM of antwoord op deze post?ik heb ge-pmd , Ik weet ook wel dat jullie dat niet expres doen, zal sowieso wel door de haast komen nu al die nieuwe producten jullie winkel uitvliegen haha

Lijkt mij niet helemaal de bedoelingOm het voorzichtig uit te drukken.
Terecht dat je ontevreden bent!!
Dit is in de haast gedaan zonder erbij na te denken.
De Quake krijg je gratis van mij. Daarnaast mag je een andere pre-workout / of product uitzoeken tot een bedrag van 45,00 euro. (hoger bedrag ter compensatie van het ongemak. De keuze stuur ik je direct toe. Dan ga ik nu even iemand hierGeef jij mij je keuze even door via PM of antwoord op deze post?
Geachte Body en Fit,
Maandag heb ik mijn bestelling Weight Gainer Max(Euro 34,90) ontvangen in een grote(dichte)doos.
Helaas zaten de cadeaus die wel op de factuur staan er niet in.
Het gaat om de Pre-Workout Power sachet en een gratis pillenbox.
De doos zat gewoon over de lange kant dichtgeplakt met plakband van body en fit en was niet kapot.
Graag zou ik alsnog de 2 cadeaus ontvangen.
Referentienummer 166180 klantnr 53960
Heb hierover ook een mail gestuurd naar info@bodyenfitshop.nl

P.S: ideetje voor op de site, waarom geen soort puntensysteem maken, dat als je al X veel orders gemaakt hebt, een cadeautje/procentje krijgt ofzo?

Ja echt perfect, ik pmde Ilco er al over, ik dacht dat ik die 14 eu kreeg teruggestort ofzo maar dit had ik niet verwacht. Weer een reden waarom bodyenfit mijn favoriete winkel is!
Had gisteren een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 167774), is deze goed aangekomen? Sinds ik geen bevestegings-mail gekregen heb..
P.S: ideetje voor op de site, waarom geen soort puntensysteem maken, dat als je al X veel orders gemaakt hebt, een cadeautje/procentje krijgt ofzo?