MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoeh net training gehad met Noxipro en Citrupure.
Inderdaad erg lekker combinatie met gruwelijke pomp :D

Pfoeh net training gehad met Noxipro en Citrupure.
Inderdaad erg lekker combinatie met gruwelijke pomp :D

Zei ik toch. :p

Noxi + CitruPure + Beta Alanine is helemaal een killer combo. :D
Als ik dan aan het trainen ben, heb ik het gevoel dat mijn biceps 100 cm. in omvang zijn, en ieder moment kunnen knallen als een ballon. :p

Laatst bewerkt:
Hey! Hier ook een heel tevreden klant
Mijn interesse is gewekt in de Beta-alanine Pure Caps weekaanbieding
maar wat is de aanbevolen dosering / samenstelling; op de site zie ik alleen staan 200 capsules per verpakking maar niet hoeveel gram ze zijn en hoeveel ik er nodig zou hebben.

thanx

Edit:
Excuses, het menu'tje rechtsboven dat toegang tot de informatie verschaft was me totaal niet opgevallen, zag het net staan

Dakn je, voor het compliment!:)

Klopt, even wennen, meer mensen vragen het, zal kijken of we het iets duidelijker kunnen aangeven:D

---------- Toegevoegd om 14:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

Heb de laatste tijd nogal last van mn gewrichten, is er iets wat jullie kunnen adviseren (zo nieuwe bestelling plaatsen).

Ja, Cissus Pure is goed voor aanhechtingen en pezen (bindweefsel) Glucosamine/Chondro voor de gewrichtjes:D

Had gisteren een bestelling geplaatst (Referentie nummer: 167774), is deze goed aangekomen? Sinds ik geen bevestegings-mail gekregen heb.. zit ook niet in de junkmail

Zei ik toch. :p

Noxi + CitruPure + Beta Alanine is helemaal een killer combo. :D
Als ik dan aan het trainen ben, heb ik het gevoel dat mijn biceps 100 cm. in omvang zijn, en ieder moment kunnen knallen als een ballon. :p

Noxipro EN Beta-Alanine samen nemen lijkt me wel een overkill om eerlijk te zijn, de Noxi bevat zelf ook al BA namelijk..

Noxipro EN Beta-Alanine samen nemen lijkt me wel een overkill om eerlijk te zijn, de Noxi bevat zelf ook al BA namelijk..

Heb je ook helemaal gelijk in, was ook maar een probeersel van me.
Heb er wel mega lekker op kunnen trainen. :D

Maar de Noxi + CitruPure is al een perfecte pwo. :thumbs:

Heb je ook helemaal gelijk in, was ook maar een probeersel van me.
Heb er wel mega lekker op kunnen trainen. :D

Maar de Noxi + CitruPure is al een perfecte pwo. :thumbs:

Ben erg benieuwd naar de Noxi, potje staat al een week in de kast maar moet mezelf inhouden want zit pas in me tweede week dat ik even geen NO product neem..

Vanmiddag misschien toch maar een schepje proberen.. :D

Ben erg benieuwd naar de Noxi, potje staat al een week in de kast maar moet mezelf inhouden want zit pas in me tweede week dat ik even geen NO product neem..

Vanmiddag misschien toch maar een schepje proberen.. :D

Zul je geen spijt van krijgen. :D

Het Noxi effect:D

Pauzes met pre workout is overrated, iig voor mezelf dan :D
Geen last van gewenning dus fock die pauzes maar :P

die BCAA's caps van de weekaanbieding, hoeveel mg zit er in 1 capsule?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven