Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfoeh net training gehad met Noxipro en Citrupure.
Inderdaad erg lekker combinatie met gruwelijke pomp![]()

Spannend, wat gaan de nieuwe weekaanbiedingen worden?
Is altijd weer een verrassing.![]()

Hey! Hier ook een heel tevreden klant
Mijn interesse is gewekt in de Beta-alanine Pure Caps weekaanbieding
maar wat is de aanbevolen dosering / samenstelling; op de site zie ik alleen staan 200 capsules per verpakking maar niet hoeveel gram ze zijn en hoeveel ik er nodig zou hebben.
thanx
Edit:
Excuses, het menu'tje rechtsboven dat toegang tot de informatie verschaft was me totaal niet opgevallen, zag het net staan

Heb de laatste tijd nogal last van mn gewrichten, is er iets wat jullie kunnen adviseren (zo nieuwe bestelling plaatsen).

Dakn je, voor het compliment!
Klopt, even wennen, meer mensen vragen het, zal kijken of we het iets duidelijker kunnen aangeven![]()

Zei ik toch.
Noxi + CitruPure + Beta Alanine is helemaal een killer combo.
Als ik dan aan het trainen ben, heb ik het gevoel dat mijn biceps 100 cm. in omvang zijn, en ieder moment kunnen knallen als een ballon.![]()
Ga ik over bellen met de post. Kom er zo op terug
Noxipro EN Beta-Alanine samen nemen lijkt me wel een overkill om eerlijk te zijn, de Noxi bevat zelf ook al BA namelijk..

Noxipro EN Beta-Alanine samen nemen lijkt me wel een overkill om eerlijk te zijn, de Noxi bevat zelf ook al BA namelijk..

Heb je ook helemaal gelijk in, was ook maar een probeersel van me.
Heb er wel mega lekker op kunnen trainen.
Maar de Noxi + CitruPure is al een perfecte pwo.![]()

Ben erg benieuwd naar de Noxi, potje staat al een week in de kast maar moet mezelf inhouden want zit pas in me tweede week dat ik even geen NO product neem..
Vanmiddag misschien toch maar een schepje proberen..![]()

Pauzes met pre workout is overrated, iig voor mezelf dan
Geen last van gewenning dus fock die pauzes maar![]()

die BCAA's caps van de weekaanbieding, hoeveel mg zit er in 1 capsule?