Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onlangs de Perfect Proteine Matrix en Micro Whey Proteine Isolate besteld.
Snelle levering en prima verpakt!

De matrix lost helaas niet geweldig om met een vork en een glas, maar met de bijgeleverde shaker werkt het allemaal prima!

Ik trof zojuist wel een zwart stukje rubber achtig iets in mijn shake aan. Dit gebeurde me gisteren ook al.
Het zat in een shake van de Isolaat en ik kan het eigenlijk nergens in de shakebeker plaatsen....???

Yes, mijn eerste post. Even voorstellen:Nu 31 jaar, 6,5 jaar bezig, 180 cm en 80 kg. BF denk ik nu 10 %.

Ik ben nu met mijn 2e pot Micro Whey Proteine Isolate bezig. Geen rare dingen in gevonden en lost goed op. Wel een berg schuimvorming, maar dat is normaal bij isolaat. Een minuutje wachten voor het opdrinken ;)

Ik gebruikte voorheen CCG, maar mij lijkt jullie Lean Gainer ook wel wat, aangezien ik bijna door mijn pot heen ben (CCG), zit ik te twijfelen om die te kopen, maar ik zit er ook een beetje over in kwa aspartaam, is het (erg) schadelijk voor mijn gezondheid?

Laatst bewerkt:
Ik gebruikte voorheen CCG, maar mij lijkt jullie Lean Gainer ook wel wat, aangezien ik bijna door mijn pot heen ben (CCG), zit ik te twijfelen om die te kopen, maar ik zit er ook een beetje over in kwa aspartaam, is het (erg) schadelijk voor mijn gezondheid?

Wordt door de hele voedingsmiddelen industrie gebruikt en de supermarkt staat er vol mee. Aspartaam is ook de meest onderzochte zoetstof en in de gehele eu veilig bevonden..... als wij het idee hadden dat het onveilig zou zijn hadden we het niet gebruikt.. (firma's als coca cola werken er bv ook mee) maar iedereen zijn eigen mening:D

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

1001ste reply, krijg ik nu een gratis supplement ? :P

ehhhh, nee;):D

hier maak je evetueel wel kans op gratis supplementen :D

Ik heb weer wat besteld :P
Hebben jullie nog samples?

Referentie nummer: 76017
Faktuur datum: 22-08-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging

Mooi, dan probeer ik het volgende keer toch weer :P

Heb vandaag Exclusive Whey 4,5 kilo binnen gekregen, maar ben niet echt tevreden.
Heb de smaak vanille, maar na het shaken valt er helemaal niks te drinken???.
Heb hem 10 min. laten staan ,maar heb alleen maar schuim??

Heb ook syntha 6 van BSN bij jullie besteld, omdat ik nieuwsschierig was naar de smaak, en die is wel gewoon goed.

Kan ik die Exlusive Whey niet omruilen voor nog 1 van BSN.
Ga weinig met die 4,5 kilo doen.

Heb vandaag Exclusive Whey 4,5 kilo binnen gekregen, maar ben niet echt tevreden.

Heb ook syntha 6 van BSN bij jullie besteld, omdat ik nieuwsschierig was naar de smaak, en die is wel gewoon goed.

Als je voortaan even de revieuws leest had je geweten dat het schuimt en je het het beste goed kan shaken. Maar na 10 minuten is het meeste schuim al wel weg .

Is algemeen bekend dat de exclusive whey zeer slecht oplost.. zijn genoeg reviews over te lezen..

Syntha 6 is trouwens ook maar 50% eiwit.. dus ook niet echt een geweldige keus als je voor eiwit gaat..

Beter lees je jezelf voortaan even van te voren in wat goede producten zijn en wat niet, voordat je daadwerkelijk iets gaat kopen..

Heb genoeg ingelezen.
Ja logisch dat het schuimt, maar dat er alleen maar schuim overblijft???
Wat maakt het uit dat Syntha 6 50% eiwit is ?

Heb genoeg ingelezen.

Dan is het wel heel slecht geworden. Die van mij is na 15 minuten het schuim zo goed als weg. 30 gr + 200 ml water.

Heb genoeg ingelezen.

Wanneer je de shake maakt in een shakebeker schuimt het idd. Als je de shake even laat staan trekt dit weg. Is verder heel normaal, dit hoort zo.
Syntha-6 is een ander product en idd ook veel makkelijker op smaak te brengen, door veel meer carbs idd, daar zit wel verschil in:D

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:59 ----------

Dan is het wel heel slecht geworden. Die van mij is na 15 minuten het schuim zo goed als weg. 30 gr + 200 ml water.

Ja klopt ook... niet anders geworden..In theorie is het wel zo, hoe meer schuimvorming - hoe verser de eiwitten:D (mits niet geinstantiseerd)
Mensen vinden dit vreemd schijnbaar, maar schuimvorming is toch echt een natuurlijke eigenschap van eiwitten. Wanneer je instantiseert dan verdwijnt de schuimvorming, hier betaal je echter wel meer voor en de werking wordt er echt niet beter van (ook niet minder) Met exclusive whey betaal je dus minder voor dezelfde kwaliteit. Als je schuimvorming lastig vindt (als je even wacht is het weg, maar toch..) dan hebben we de Pure Whey Blend. Instant maar en iets duurder.
Exclusive Whey blijft voor de consument het meest eiwitten bieden voor de beste prijs en kwalitatief/effectief gelijk aan een duurder geinstantiseerd product:D

Waarom verkopen jullie eigenlijk geen citrulline-malaat meer? Vind ik een erg goed supplement en ik denk dat er wel meer zo over denken.

wat een toeval hé :D

jammer dat ik net 500 gram uit de UK binnen heb, volgende keer weer bij jullie

Laatst bewerkt:
Ja klopt ook... niet anders geworden..In theorie is het wel zo, hoe meer schuimvorming - hoe verser de eiwitten:D (mits niet geinstantiseerd)
Mensen vinden dit vreemd schijnbaar, maar schuimvorming is toch echt een natuurlijke eigenschap van eiwitten. Wanneer je instantiseert dan verdwijnt de schuimvorming, hier betaal je echter wel meer voor en de werking wordt er echt niet beter van (ook niet minder) Met exclusive whey betaal je dus minder voor dezelfde kwaliteit. Als je schuimvorming lastig vindt (als je even wacht is het weg, maar toch..) dan hebben we de Pure Whey Blend. Instant maar en iets duurder.
Exclusive Whey blijft voor de consument het meest eiwitten bieden voor de beste prijs en kwalitatief/effectief gelijk aan een duurder geinstantiseerd product:D

Instant maken zegt puur en alleen iets over de oplosbaarheid van het product, en niets over wel of niet schuimen. Een whey die instant is gemaakt kan ook nog schuimen.

Schuimen heeft te maken met een mindere kwaliteit eiwitpoeder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.018
Instant maken zegt puur en alleen iets over de oplosbaarheid van het product, en niets over wel of niet schuimen. Een whey die instant is gemaakt kan ook nog schuimen.

:roflol: :stfu:

Gast, Ik gebruik nectar en die schuimt ook.

:roflol: :stfu:

Gast, Ik gebruik nectar en die schuimt ook.

Gast,

Wie zegt dat nectar zo goed is..? zeker omdat het zo asociaal duur is denk je dat het goed is?? lol..

Een shake niet kunnen drinken omdat je alleen schuim hebt = roflol

Laatst bewerkt:

Instant eiwit kan inderdaad nog een beetje schuimen maar veel minder.

Het laatste wat je aangeeft is totale onzin (en dat weet je zelf waarschijnlijk ook wel;)) en zelf precies omgekeerd...

Hoe verser eiwit is en niet verhit of geinstantiseerd hoe meer schuimvorming. Door verhitting, denaturatie of instantiseren verdwijnt de schuimvorming nagenoeg.

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Gast,

Wie zegt dat nectar zo goed is..? zeker omdat het zo asociaal duur is denk je dat het goed is?? lol..

Een shake niet kunnen drinken omdat je alleen schuim hebt = roflol

Je zou ook even op het label kunnen kijken.

Met dit soort opmerkingen doe je meer jezelf tekort..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven