AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo BenF shop,

Ik heb gisteren wat dingen besteld. Ook wou ik eigenlijk een Defender Body Fat Caliper erbij maar helaas zag ik dat ze uitverkocht waren.

Waneer zijn deze weer in de schappen?

Dan bestel ik hem meteen met een grote pot Xtend :D[/QUOTE

De Defender Body Fat Caliper komt over een dag of 10 weer binnen.

Hallo BenF shop,

Ik heb gisteren wat dingen besteld. Ook wou ik eigenlijk een Defender Body Fat Caliper erbij maar helaas zag ik dat ze uitverkocht waren.

Waneer zijn deze weer in de schappen?

Dan bestel ik hem meteen met een grote pot Xtend :D[/QUOTE

De Defender Body Fat Caliper komt over een dag of 10 weer binnen.

Mooi dat ga ik dan ook zeker in de gaten houden. Voordat ze weer uitverkocht raken :P

Hoe zit het nu met de verzendingskosten naar Belgie? Bij vooruitbetaling lees je steeds "gratis" verzending, dan krijg je bij de bestellingsbevestiging op de site het bericht dat je nog 5€ verzending moet betalen naar Belgie en bij je bevestigingsmail staat er dan terug dat de verzendingskosten 0€ zijn.

Beetje onduidelijk voor nieuwe (Belgische) klanten imo...

Ik heb een vraagje over de super quad protein: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/inner-armour/super-quad-protein

Hoeveel creatine zit hier dan in per serving? En er zijn BCAA's toegevoegd zeggen ze. Alleen weet je nog totaal niet hoeveel BCAA er per serving in zit, dus kun je hier imo. maar weinig mee.. Ook apart dat ze zeggen dat je het kunt mengen met melk; dat wordt toch afgeraden om te doen i.c.m. creatine?

Hoe zit het nu met de verzendingskosten naar Belgie? Bij vooruitbetaling lees je steeds "gratis" verzending, dan krijg je bij de bestellingsbevestiging op de site het bericht dat je nog 5€ verzending moet betalen naar Belgie en bij je bevestigingsmail staat er dan terug dat de verzendingskosten 0€ zijn.

Beetje onduidelijk voor nieuwe (Belgische) klanten imo...

Staat er op zich wel bij..

Belgie*
* * Bestellingen uit België met optie vooruitbetaling:
Het factuurbedrag + € 5,00 verzendkosten (Graag zelf bij factuurbedrag optellen). Gaarne overmaken
op: Fortis Bank: 001-4576810-38 t.n.v Bodyenfitshop.nl te Heerenveen. (Graag uw referentienummer vermelden).
Bestellingen worden direct na ontvangst van de betaling verzonden, u zult het pakket binnen 2 á 3 werkdagen ontvangen.

Rembours 5 euro, de bestelling wordt direct veroznden en is meestal al de volgende dag in huis..

Bestellen vanuit Belgie

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Ik heb een vraagje over de super quad protein: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/inner-armour/super-quad-protein

Hoeveel creatine zit hier dan in per serving? En er zijn BCAA's toegevoegd zeggen ze. Alleen weet je nog totaal niet hoeveel BCAA er per serving in zit, dus kun je hier imo. maar weinig mee.. Ook apart dat ze zeggen dat je het kunt mengen met melk; dat wordt toch afgeraden om te doen i.c.m. creatine?

Zou het niet weten, dit geven ze niet specifiek aan:rolleyes: Creatine mag je gerust mengen met melk. ("no" ingredienten niet..) Creatine en melk mag weer wel. De hoeveelheid toegevoegde creatine en bcaa's zal niet heel veel zijn, al geven ze dit heel groot aan.:D Verder qua samenstelling/eiwitbronnen en prijs-kwaliteit een hele goede proteine.

Hmm, dan moet ik nog even kijken of ik et bestel want dan zit ik al meer als een maand te cutten :o

De exacte datum is nog niet bekend, ik verwacht 2-3 weken.
De combinatie met carnitine is goed. niet combineren met caffeine.
90 capsules:D

Ik zie dat jullie het veranderd hebben, van 120 naar 90 :).

Nu heb ik nog een vraagje, hebben jullie mischien een product wat er op lijkt?
Ook een beetje kwa prijs, als het maar geen hyper venom drive is. Die heb ik al een keer geprobeerd, en werkte overigens ook goed.

Mvg,

Sdhbuilding/Steven

Kj, ty kzal er ff naar kijke.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Kheb em besteld :)

Als jullie nog wat anders hebben aan samples, kan ik dat dan krijgen ipv crack.

Alvast bedankt,

Steven.

Referentie nummer: 79573
Faktuur datum: 23-09-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal 1 LG Sciences Speed V2 * 1x 90 capsules
€ 29,90 € 29,90 1 Body & Fit Sportsnutrition PURE MUSCLE BCAA'S * 1x 500 gram
€ 24,90 € 24,90 Bedrag inclusief BTW. € 54,80 Verzendkosten € 0,00 Te voldoen € 54,80

Een aantal dagen heb ik hier een post gemaakt omdat er iets mis is gegaan met bestelling bij Body & Fit shop. Nu hebben wij 9 dagen mogen wachten, en vervolgens krijgen we na telefonisch contact toch alles binnen alleen de helft is van een ander merk dan dat we besteld hebben :( wanneer kunnen wij goede producten verwachten?

Groeten,

Jeffrey

Ja, dat is wel balen.
Bij mij is er nog nooit wat fout gegaan :o
Maar de service is ook goed dus ik denk dat je binnen het uur wel een antwoord heb. :)
Succes Iig.

Een aantal dagen heb ik hier een post gemaakt omdat er iets mis is gegaan met bestelling bij Body & Fit shop. Nu hebben wij 9 dagen mogen wachten, en vervolgens krijgen we na telefonisch contact toch alles binnen alleen de helft is van een ander merk dan dat we besteld hebben :( wanneer kunnen wij goede producten verwachten?

Groeten,

Jeffrey

Dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Geen zorgen, ik los dit direct voor je op. PM of mail (office@bodyenfitshop.nl) mij anders even je referentienummer. Dan kan ik hier direct mee aan de gang:)

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Ja, dat is wel balen.
Bij mij is er nog nooit wat fout gegaan :o
Maar de service is ook goed dus ik denk dat je binnen het uur wel een antwoord heb. :)
Succes Iig.

Precies binnen het uur:D

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:13 ----------

Kj, ty kzal er ff naar kijke.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Kheb em besteld :)

Als jullie nog wat anders hebben aan samples, kan ik dat dan krijgen ipv crack.

Alvast bedankt,

Steven.

Referentie nummer: 79573
Faktuur datum: 23-09-2009
Betaalmethode: Eenmalige machtiging
U machtigt Body en Fitshop te Zwolle eenmalig om het verschuldigde bedrag van uw rekening af te schrijven.
# Merk Naam Maat Smaak Prijs Totaal 1 LG Sciences Speed V2 * 1x 90 capsules
€ 29,90 € 29,90 1 Body & Fit Sportsnutrition PURE MUSCLE BCAA'S * 1x 500 gram
€ 24,90 € 24,90 Bedrag inclusief BTW. € 54,80 Verzendkosten € 0,00 Te voldoen € 54,80

Komt goed;) Je bestelling is reeds ingepakt en klaar voor verzending. Morgen in huis:)

Moooooiii :D, begin een beetje sup-addict te worden. Vinden jullie vast niet erg :D

Oooh, dan is het goed :p.
Dan zullen er vast nog wat bestellingen komen de komende tijd :D

Hoi

heb gisteren gisteren de leangainer besteld maar nog steeds niet binnen.
weten jullie er meer van af?

referentienummer:79423

alvast bedankt

Gisteren.... morgen heb je hem thuis.

nee ik had het voor 6en bestel dus ik zou ik hem vandaag moet krijgen als altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven