AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
aan uw linker zijde bevinden zig de duizende potten whey. en aan uw rechter kant bevind zich de pre workout boosters, als u dezen wilt proeven kunt u aan het eind van de rondleiding naar de shop lopen en potten bestellen! ;D

Krimpie:
"Ilco, Leon, kijk daar eens een zeldzaam gespierd vogeltje."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Krimpie zet het op een rennen als hij een graai heeft gedaan in het NoxiPro schap.

miep, miep................

Krimpie wil hard weg rijden, maar ziet Ilco en Leon nog steeds aandachtig naar het gespierde vogeltje kijken.

Krimpie denkt, zou ik....?

Krimpie zet het weer op een lopen richting het magazijn, en pakt ook nog vlug een shakebeker mee.. :D

Krimpie:
"Ilco, Leon, kijk daar eens een zeldzaam gespierd vogeltje."

Krimpie zet het op een rennen als hij een graai heeft gedaan in het NoxiPro schap.

miep, miep................

Krimpie wil hard weg rijden, maar ziet Ilco en Leon nog steeds aandachtig naar het gespierde vogeltje kijken.

Krimpie denkt, zou ik....?

Krimpie zet het weer op een lopen richting het magazijn, en pakt ook nog vlug een shakebeker mee.. :D

Krimpie valt en wordt afgetuigd :D

Maar Lean en Ilco hebben enkel de shakebeker afgepakt :p
De rest hebben ze niet gezien :D

Gelukkig maar.

Nu nog een jaartje NoxiPro en dan kom ik weer een keertje terug.

Featuring in 2012 in your local cinema.

Krimpie a.k.a. Muscleman in "Give me back my shaker"

Supervette goodies bij mn bestelling :D

:bow:

Je hebt soms van die wedstrijden dat je in een winkel 30 min of een uur ofzo de tijd hebt. Alles wat je kan pakken mag je houden. :D

Ik zou wel weten wat ik allemaal zou nemen dan :D

Jeetje, gisteren middag wat besteld, gelijk vandaag in huis.
En met nog goodies erbij ook.
Netjes zeg !!

Je hebt soms van die wedstrijden dat je in een winkel 30 min of een uur ofzo de tijd hebt. Alles wat je kan pakken mag je houden. :D

haha b&f supplemente roof ;)

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Jeetje, gisteren middag wat besteld, gelijk vandaag in huis.
En met nog goodies erbij ook.
Netjes zeg !!

goodies?

ow zo snap het :) maar je kunt er toch maar 3 krijge?

Alles was gisteren weer binnen :D
Chille goodies, nieuwe shakebekers zijn trouwens wel mooi geworden (hoeveel kleuren zijn er, kan ik gaan verzamelen :P).

En noxipro is echt een preworkout die gewoon lekker is om te drinken :).

Alles was gisteren weer binnen :D
Chille goodies, nieuwe shakebekers zijn trouwens wel mooi geworden (hoeveel kleuren zijn er, kan ik gaan verzamelen :P).

En noxipro is echt een preworkout die gewoon lekker is om te drinken :).

welke kleur? heb je , ik heb een zwarte ;)

Nieuwe shakebekers? :D

Dus niet alleen die met zwart deksel? :p

Gelukkig maar.

Nu nog een jaartje NoxiPro en dan kom ik weer een keertje terug.

Featuring in 2012 in your local cinema.

Krimpie a.k.a. Muscleman in "Give me back my shaker"

Heb toch nog paar gratis tickets voor ciné :D Zal gaan kijken dan! :D

---------- Toegevoegd om 15:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Op een uur tijd? :D
Ik smijt even alle PWO tesamen en neem een dikke overdosis en na 3 kwartier staat hun magazijn leeg :D

Mensen, het is weekend! Heerlijk. :D

Supervette goodies bij mn bestelling :D

:bow:

Graag gedaan:)

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Mensen, het is weekend! Heerlijk. :D

We gaan gewoon door:D

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Met dank aan Heljen voor de tip. :thumbs:

Ik kon de discussie even niet volgen:D maar dit is inderdaad ons mooie pandje. Helemaal vol met potjes:D

---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Met dank aan Heljen voor de tip. :thumbs:

Ik kon de discussie even niet volgen:D maar dit is inderdaad ons mooie pandje. Helemaal vol met potjes:D

Dus jullie zitten in Heerenveen? :D Is altijd leuk om een beeld te scheppen van het bedrijf waar je al die leuke supps koopt. :D

Dus jullie zitten in Heerenveen? :D Is altijd leuk om een beeld te scheppen van het bedrijf waar je al die leuke supps koopt. :D

Helemaal:D Wij zijn het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven