MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol, ik zie zie al dat de NoxiPro naar jullie hoofd is gestegen. :D Als we dan toch gratis mogen shoppen dan weet ik al waar ik naar toe ren. En dat is niet in de winkel, maar naar de parkeerplaats. :D

-Leon

Laatst bewerkt:
Lol, ik zie zie al dat de NoxiPro naar jullie hoofd is gestegen. :D Als we dan toch gratis mogen shoppen dan weet ik al waar ik naar toe ren. En dat is niet in de winkel, maar naar de parkeerplaats. :D

-Leon

Tja, in die Audi passen ook niet erg veel supps, of ik moet die Seat pakken, dan kan ik wel redelijk wat meenemen. ;)

Bestelling met Noxipro ontvangen! Jammer dat de gevraagde whey samples er niet bij zaten, maar goed dan bestel ik de smaken/potten wel een keer op de gok

Net iets besteld , maar kan de smaak nog veranderd worden? Klein foutje gemaakt :p

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit daar. :D
Eigenlijk ook leuk om te weten dat mijn supps ondanks de afstand van +280 km toch zo snel afgeleverd worden. :thumbs:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Bestelling met Noxipro ontvangen! Jammer dat de gevraagde whey samples er niet bij zaten, maar goed dan bestel ik de smaken/potten wel een keer op de gok

Excuses! Dank je, voor je begrip:) We kunnen eventueel nazenden:cool:

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

Net iets besteld , maar kan de smaak nog veranderd worden? Klein foutje gemaakt :p

Ze zijn heel snel aan het inpakken nu.:cool: (einde van de dag.. Wat is het referentienummer?

edit;
Ik regel het nu!!:)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de noxipro sample, ga hem vanavond uitproberen :)

Ben al vaak bij de shop in Heerenveen geweest, en daar strooien ze met shakebekers ;) Dus vandaar dat ik bij referentie: 177017 om een extra beker gevraagd heb.

zat geen shakebeker bij me bestelling:(,maar ja volgende keer beter i hope.

Bestelling binnen:), jammer genoeg geen pillendoosje

toch nog ff een bestelling geplaatst :)
ref: 177027
maak dr maar wat moois van

heb mn bestelling weer binnen gehad heerlijk grote doos met 7kleine doosjes erin tshirt was aanwezig, shakebeker en een heleboel samples top van jullie!
nu nog mijn noxipro sampletje krijgen hopelijk maandag in de bus ben echt super benieuwd naar de werking

grts!!! annootjen!! :titty:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven