Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Ziet er goed uit daar.
Eigenlijk ook leuk om te weten dat mijn supps ondanks de afstand van +280 km toch zo snel afgeleverd worden.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit daar.
Eigenlijk ook leuk om te weten dat mijn supps ondanks de afstand van +280 km toch zo snel afgeleverd worden.![]()
Ziet er goed uit daar.
wat un geweldig top bedrijf is tnt toch he![]()
Lol, ik zie zie al dat de NoxiPro naar jullie hoeft is gestegen.Als we dan toch gratis mogen shoppen dan weet ik al waar ik naar toe ren. En dat is niet in de winkel, maar naar de parkeerplaats.
-Leon

Lol, ik zie zie al dat de NoxiPro naar jullie hoofd is gestegen.Als we dan toch gratis mogen shoppen dan weet ik al waar ik naar toe ren. En dat is niet in de winkel, maar naar de parkeerplaats.
-Leon

Tja, in die Audi passen ook niet erg veel supps, of ik moet die Seat pakken, dan kan ik wel redelijk wat meenemen.![]()
Daarna zal ik je Seat in mijn witte camionette steken en ben ik ermee weg 
Vul jij die Seat maarDaarna zal ik je Seat in mijn witte camionette steken en ben ik ermee weg
![]()

Net iets besteld , maar kan de smaak nog veranderd worden? Klein foutje gemaakt![]()

Ziet er goed uit daar.
Dank je
---------- Toegevoegd om 16:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------
Bestelling met Noxipro ontvangen! Jammer dat de gevraagde whey samples er niet bij zaten, maar goed dan bestel ik de smaken/potten wel een keer op de gok
Excuses! Dank je, voor je begripWe kunnen eventueel nazenden
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------
Net iets besteld , maar kan de smaak nog veranderd worden? Klein foutje gemaakt![]()
Ze zijn heel snel aan het inpakken nu.(einde van de dag.. Wat is het referentienummer?
edit;
Ik regel het nu!!![]()
Ben al vaak bij de shop in Heerenveen geweest, en daar strooien ze met shakebekersDus vandaar dat ik bij referentie: 177017 om een extra beker gevraagd heb.

Bedankt voor de noxipro sample, ga hem vanavond uitproberen![]()