We geven 12 weken aan maar in principe is langer gebruik geen probleem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We geven 12 weken aan maar in principe is langer gebruik geen probleem.

Ik gebruik het veel, maar wissel wel regelmatig even af met losse creatine producten e.d.
Zodoende hoop ik dan dat de werking van TMS 100% blijft.![]()
Ik gebruik het veel, maar wissel wel regelmatig even af met losse creatine producten e.d.
Zodoende hoop ik dan dat de werking van TMS 100% blijft.![]()

Precies wat ik ook ga doen, ben net begonnen aan een potje Ultimate Creatine (lekker trouwens!) en zodra die op is ga ik over op de TMS.

Die Ultimate Creatine is trouwens oo kniet aan te slepen. Naast de werking krijgen we ook veel complimenten over de smaak.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Extreme kracht, massa en hardheid met de 7 beste Creatines in 1 product!
Mijn B&F stack begint er echt in te knallen na anderhalve week
Even hier een korte samenvatting zetten van mijn PR's die ik gezet heb sinds 1 februari.
Squat: 10 kg extra (van 50 kg naar 60 kg)
Deadlift: 20 kg extra (van 60 kg naar 80 kg)
BOR: 10 kg extra (van 45 kg naar 55 kg)
MP: 3 kg extra (van 25 kg naar 28 kg)
Bench Press: 5 kg extra (van 45 kg naar 50 kg)
Hoop op 1 maart 70 kg te squatten en hopelijk 100 kg te deadliften.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...hey-perfection-266949/index3.html#post5570148
Die Ultimate Creatine is trouwens oo kniet aan te slepen. Naast de werking krijgen we ook veel complimenten over de smaak.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Extreme kracht, massa en hardheid met de 7 beste Creatines in 1 product!
Mijn B&F stack begint er echt in te knallen na anderhalve week
Even hier een korte samenvatting zetten van mijn PR's die ik gezet heb sinds 1 februari.
Squat: 10 kg extra (van 50 kg naar 60 kg)
Deadlift: 20 kg extra (van 60 kg naar 80 kg)
BOR: 10 kg extra (van 45 kg naar 55 kg)
MP: 3 kg extra (van 25 kg naar 28 kg)
Bench Press: 5 kg extra (van 45 kg naar 50 kg)
Hoop op 1 maart 70 kg te squatten en hopelijk 100 kg te deadliften.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...hey-perfection-266949/index3.html#post5570148
Keep up the good work. Ik ben heel benieuwd naar de aankomende 2 weken.
Wow!!! Dat zijn nette resultaten. Een record brekende combinatie mag je wel zeggen. We blijven je volgen!!
![]()

Wow!!! Dat zijn nette resultaten. Een record brekende combinatie mag je wel zeggen. We blijven je volgen!!
![]()

Thanks![]()
De orotate knalt er echt serieus in. En de EAA, WMS helpen me waanzinnig met het herstel. De creatine zal hier ook aan helpen maar heb geen last meer van spierpijn.![]()

Ik blijf Heljen zeker volgen, dat is 1 ding wat zeker is.![]()
.
(vind ik eigenlijk wel leuk). En eigenlijk vind ik de EAA heerlijk van smaak. 
Dat zijn 3 supplementen die iedereen eigenlijk in zijn supplementen voorraad moet hebben.
![]()

ik heb er geen van ;*(
---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
hehe
+1.
Na mijn Orotate terug mijn Result! opgebruiken en dan weer Orotate bestellen.![]()

NoxiPro er niet bij vergeten voor de afwisseling met TMS.
-Leon

Het kan wel, maar als afwisseling. Natuurlijk ken ik ook genoeg mensen die creatine zeer hoog gebruiken voor korte periodes, maar dat is eigenlijk allemaal persoonsgebonden. Ik adviseer dus of TMS/ Orotate op zichzelf, of stacken met afwisseling op rustdagen.
Maar vergeet niet dat TMS wel stuk meer biedt dan Orotate op zichzelf.
-Leon