XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F heb je eens wat foto's van je magazijn/winkel?
Wil dit wel eens zien :D

Ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar. :D

Van de zomer ga ik toch al een dagtripje van Brabant naar It Hearrenfean (Niederloundsk: Heerenveen) maken, puur om eens te kijken waar onze supps vandaan komen. :)

Nee, niet zo bij de hand. Eigenlijk nooit aan gedacht. Ik kan wel eens een keer kijken.:cool:

Ja zeker eens doen :D

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Ben ik inderdaad ook erg benieuwd naar. :D

Van de zomer ga ik toch al een dagtripje van Brabant naar It Hearrenfean (Niederloundsk: Heerenveen) maken, puur om eens te kijken waar onze supps vandaan komen. :)

Beetje te ver voor mij :p

We geven 12 weken aan maar in principe is langer gebruik geen probleem.

Ah oké dan dan weet ik dat ook.:D

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Ik woon ook niet ver van de Belgische grens vandaan, dus voor mij is het ook een eindje rijden, maar zeker de moeite waard. ;)

B&F zou er ook een speciale dagtour van kunnen maken, past leuk in het rijtje toch.... keukenhof.... efteling....B&F's supplementen store.... martinitoren... slagharen.:D

Ah oké dan dan weet ik dat ook.:D

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

B&F zou er ook een speciale dagtour van kunnen maken, past leuk in het rijtje toch.... keukenhof.... efteling....B&F's supplementen store.... martinitoren... slagharen.:D

Zou inderdaad wel super zijn :D

Ik maak wel een dagtour naar B&F, is genoeg.
Kan ik mooi de auto volgooien met supps als niemand kijkt. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met dank aan Heljen voor de tip. :thumbs:

Body en Fitshop in Hearrenfean. :D
Van wie zou die Audi toch zijn? Een klant? Ilco? Leon?

Body en Fitshop Zwolle :D

Body en Fitshop Amersfoort :D

Damn had het kleiner verwacht :p

edit: Of is links en rechts een ander bedrijf? :p

Ik maak wel een dagtour naar B&F, is genoeg.
Kan ik mooi de auto volgooien met supps als niemand kijkt. :D

Ja dat bedoel ik ook Krimpie, een dagtour naar B&F's supplementenstore kaarten te verkrijgen bij de locale supermarkt.:D

Als je jouw auto had willen volgooien met supps als niemand kijkt, had je het beter niet kunnen schrijven...:D Ilco:" uhhh en jij bent?" "Ik ben jullie grootste fan Krimpie is de naam." Antwoord een man. Ilco fluistert zachtjes in een oor van Leon... "pssst hou hem in de gaten, die pleurt straks ze hele auto vol met supps als we even niet opletten."Leon: "oke.":roflol:

Laatst bewerkt:
Als je jouw auto had willen volgooien met supps als niemand kijkt, had je het beter niet kunnen schrijven...:D Ilco:" uhhh en jij bent?" "Ik ben jullie grootste fan Krimpie is de naam." Antwoord een man. Ilco fluistert zachtjes in een oor van Leon... "pssst hou hem in de gaten, die pleurt straks ze hele auto vol met supps als we even niet opletten."Leon: "oke.":roflol:

Ships, stupid me. :D
Daar gaat mijn meesterplan.....

:haha:

aan uw linker zijde bevinden zig de duizende potten whey. en aan uw rechter kant bevind zich de pre workout boosters, als u dezen wilt proeven kunt u aan het eind van de rondleiding naar de shop lopen en potten bestellen! ;D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven