MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende bestelling wordt toch weer Pre-workout Power.. Ben niet echt tevreden over de Noxipro, zelfs niet met 1 zakje..

Ik mis de rush en energie een beetje, het tintelend gevoel over je hele lichaam, ...
Kracht had ik wel meer, en uithoudingsvermogen ook. Ik ervaarde ook het 'down gevoel' na de training, wil nu alleen maar slapen..

Laatst bewerkt:
Volgende bestelling wordt toch weer Pre-workout Power.. Ben niet echt tevreden over de Noxipro, zelfs niet met 1 zakje..

Ik mis de rush en energie een beetje, het tintelend gevoel over je hele lichaam, ...
Kracht had ik wel meer, en uithoudingsvermogen ook. Ik ervoor ook het 'down gevoel' na de training, wil nu alleen maar slapen..

Veel verschillen tussen de effecten van de diverse pwo's bij de diverse mensen.

De één knalt met NoxiPro en bv. niet met Crack.
Bij de ander is het juist andersom.

Geen idee hoe het komt dat de één wel iets merkt met bv. NoxiPro en de ander niet.
Dit effect tref je bij praktisch alle pwo's aan.

Iedere pwo heeft zijn voor en tegenstanders, dat zal natuurlijk altijd blijven.

NoxiPro blijft voorlopig mijn favoriete pwo.
Vanwege de werking en vanwege het feit dat ie stuk goedkoper is dan bv. Crack.

Kracht had ik wel meer, en uithoudingsvermogen ook. Ik ervoor ook het 'down gevoel' na de training, wil nu alleen maar slapen..

Misschien moet je het eens met een half zakje proberen...

De pre-workout supplementen zijn oh zo persoonsgebonden dit verschilt per persoon. Wat voor de een werkt vindt de ander verschrikkelijk. Kwestie van uitproberen en oordelen. Wellicht eens innemen op nuchtere maag dan je voorheen hebt gedaan. Ook zou je het eens kunnen proberen met Dextro Professional voor een nog betere opname.

zijn er weer sample's van maximizev2 en pwp? of zijn die nog niet binnen ;P

is die WMS echt zo goed? straks maar eens bestellen denk ik :D

Inderdaad. Gebruik WMS ook voor wat snelle koolhydraten voor en na training!
Perfect product!

is die WMS echt zo goed? straks maar eens bestellen denk ik :D

De WMS is inderdaad een topper. :D

Ik gebruik hem in combinatie met bv. de TMS.

voor: TMS
tijdens: WMS
na: TMS of WMS

of

voor: WMS
tijdens: WMS
na: WMS

Als ik bv. alleen de WMS gebruik, dan zorg ik wel dat ik weer wat extra creatine e.d. toevoeg, wat je bij de TMS weer niet hoeft te doen.

Voordeel van de WMS tijdens de training, is, dat deze erg lekker wegdrinkt. ;)

De pre-workout supplementen zijn oh zo persoonsgebonden dit verschilt per persoon. Wat voor de een werkt vindt de ander verschrikkelijk. Kwestie van uitproberen en oordelen. Wellicht eens innemen op nuchtere maag dan je voorheen hebt gedaan. Ook zou je het eens kunnen proberen met Dextro Professional voor een nog betere opname.

Inderdaad bij mij werken die dingen echt niet. Heb al meerdere geprobeerd.

Ben begonnen met een half zakje, maar toen ik ging beginnen aande training(zo'n 30minuten later) merkte ik nog helemaal niets. Ik heb toen nog een halfje gepakt.

Bij mij werkt hij ook niet, moest iedere keer stoppen met trainen door de crash.
Heb het potje weggeven, zal ongetwijfeld een goed product zijn, maar niet voor mij.

Ik hou het wel bij superpump max en quake 10.O knal ik altijd goed op.

Bij mij werkte PWP ook veel beter dan Noxipro.. maar andere geven weer de voorkeur aan de laatstgenoemde. Zo reageert ieder lichaam anders, het is dus fijn dat er zoveel verschillde pre-workout supps zijn.

Bij mij werkte PWP ook veel beter dan Noxipro.. maar andere geven weer de voorkeur aan de laatstgenoemde. Zo reageert ieder lichaam anders, het is dus fijn dat er zoveel verschillde pre-workout supps zijn.
]

Helemaal mee eens:cool:, ik ben wel enorm blij met de vele positieve reacties op Pre-Workout Power. We hebben enorm veel geinvesteerd in dit product. Dan is het leuk als de waardering er is.:)

Hoor er iedereen over vant weekend ma effe in zwolle ophallen dan ben benieuwd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven