Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay, ik word op jullie site niet echt wijzer wat nou echt gewoon een top weight-gainer is.. ik zit te twijfelen tussen Lean Gain, Weight Gainer Max of Serious Mass, welk van allen bevelen jullie me aan? En waarom juist die?

Greetz ;)

Okay, ik word op jullie site niet echt wijzer wat nou echt gewoon een top weight-gainer is.. ik zit te twijfelen tussen Lean Gain, Weight Gainer Max of Serious Mass, welk van allen bevelen jullie me aan? En waarom juist die?

Greetz ;)

Lean Gain. Waarom? De samenstelling is beter, hoger eiwitgehalte (40%, geen suikers... De weight gain topper van dit moment.:)

Greetz ;)

De Serious Mass klontert ook erg vind ik.

Leon / Ilco

Al aantal maanden (bijna jaar ofzo haha) bestel ik de Anabolic WMS en Whey Perfection (guaranteed Muscle Stack) .. maar wil een keer wat anders voor mijn WMS.

Wil sowieso mijn perfection houden, wat kunnen jullie me aanraden?
TMS? Of toch in een andere richting kijken?

Bvd

Leon / Ilco

Al aantal maanden (bijna jaar ofzo haha) bestel ik de Anabolic WMS en Whey Perfection (guaranteed Muscle Stack) .. maar wil een keer wat anders voor mijn WMS.

Bvd

De TMS is inderdaad een goede afwisseling op de WMS, zeker gezien de combo van ingredienten.
Ik gebruik beide tijdens mijn trainingen.

De WMS vooral voor tijdens de training, omdat deze zo lekker weg drinkt. :D

De vraag was wel niet aan mij gesteld, maar misschien heb je er wat aan, en anders excuses voor het inmengen. :p

naja, ik nam mijn WMS alleen voor en na de training, tijdens de training niets anders dan water..
Maar, prijs van de stack is 10 euro meer, terwijl je minder inhoud hebt. Dus vandaar even deze vraag. Niet erg dat je antwoord hoor ;) maar wacht nog even het antwoord van leon/ilco af voordat ik op verzenden druk :D

naja, ik nam mijn WMS alleen voor en na de training, tijdens de training niets anders dan water..
Maar, prijs van de stack is 10 euro meer, terwijl je minder inhoud hebt. Dus vandaar even deze vraag. Niet erg dat je antwoord hoor ;) maar wacht nog even het antwoord van leon/ilco af voordat ik op verzenden druk :D

:thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
TMS bevat een waslijst aan ingredienten voor spieropbouw, uithouding, herstel, pomp en kracht. De WMS is hier meer ter ondersteuning van de opname. Ik durf rustig te zeggen dat Total Muscle Solution op dit moment het meest volledige product verkrijgbaar is op het moment. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
TMS bevat een waslijst aan ingredienten voor spieropbouw, uithouding, herstel, pomp en kracht. De WMS is hier meer ter ondersteuning van de opname. Ik durf rustig te zeggen dat Total Muscle Solution op dit moment het meest volledige product verkrijgbaar is op het moment. :)

Prima Leon/Ilco.
Dus ik kan met een gerust hart mijn WMS even laten vallen, en voor de TMS / Whey Perfection stack gaan? :)

bvd

Kun je TMS met maximize v2 ook goed gebruiken in plaats van pwp?

Verkoopt de TMS nog beter als de WP?

Dat moet wat zeggen idd

Leon / Ilco

Bvd
TMS zoiezoo , weet zeker dat zij dat ook zullen zeggen
edit: te laat :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven