XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga vandaag mijn noxi probere ;P

en nu ben je opeens 18 jaar ''kidmonster''

Yo weer eens besteld, 2de keer deze maand;p mochten jullie een sample van Pre wrokout Power of toevalig nog ergens 1 hebben van Noxipro dan gebruik ik die graag natuurlijk :D

Referentienummer: 178056

Heb je ze nog staan dan in zwolle?

Al meer dan 12.000 posts in dit topic. :D:rocknana:

is de Pre-Workout Power een echte creatine??

Als je de lean gain mixt met water/melk, en gewoon schud met je shake beker (heb geen mixer), heb je dan ook last van klontjes of lost dit supergoed op?

De lean gain heb ik helaas nog niet gekocht. Dus ik weet niet hoe hij oplost. De serious mass heb ik wel. En deze klontert met de shake beker. Maar ik wil ook wel eens weten hoe het zit met de lean gainer voor deze ooit ook eens te bestellen. :D

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

De Pre-Workout Power is een pre workout product met creatine in + andere ingrediënten. Dus het is geen pure creatine.

http://www.bodyenfitshop.nl/energie...portsnutrition/pre-workout-power_ingredienten

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Straks bestelling plaatsen. :D

Maar zit nu al de hele dag te twijfelen tussen Whey Perfection neutraal of framboos. :p

Hey body en fit. ff melde dat vannochtend alles binne kwam

mooie 4.5 kilo whey perfection. berry blast. plus gratis hele goede shake baker . vind hem alleen lelijk (A)
maar ik weet dat ie goed is . want heb er een in het zwart

trouwens. over berry blast

damn dat is echt lekker
in zomer met ijsklonte in de blender en heb me milkshakes !!:D

Al meer dan 12.000 posts in dit topic. :D:rocknana:

We gaan heel hard:D

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Als je de lean gain mixt met water/melk, en gewoon schud met je shake beker (heb geen mixer), heb je dan ook last van klontjes of lost dit supergoed op?

Het lost heel goed op:)

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Het bevat een waslijst aan topingredienten waaronder creatine.

Zojuist mijn bestelling WMS weer binnen gekregen.

Zoals gewoonlijk weer helemaal top. :thumbs:
Tevens weer de gebruikelijke extra's aanwezig, dus ik heb weer niks te klagen. :)

Vandaag ook de Stacker V proberen, die is momenteel aantrekkelijk geprijsd dus lijkt me zeker het proberen waard. :)

Zometeen wat eten, 2 uurtjes wachten, en dan kan ik weer knallen. :thumbs:

Hey body en fit. ff melde dat vannochtend alles binne kwam

mooie 4.5 kilo whey perfection. berry blast. plus gratis hele goede shake baker . vind hem alleen lelijk (A)
maar ik weet dat ie goed is . want heb er een in het zwart

trouwens. over berry blast

damn dat is echt lekker
in zomer met ijsklonte in de blender en heb me milkshakes !!:D

Elke dag weer een traktatie. :zuip:

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Zojuist mijn bestelling WMS weer binnen gekregen.

Zoals gewoonlijk weer helemaal top. :thumbs:
Tevens weer de gebruikelijke extra's aanwezig, dus ik heb weer niks te klagen. :)

Vandaag ook de Stacker V proberen, die is momenteel aantrekkelijk geprijsd dus lijkt me zeker het proberen waard. :)

Zometeen wat eten, 2 uurtjes wachten, en dan kan ik weer knallen. :thumbs:

Dank je:) Laat maar even weten hoe het gegaan is als je wilt..

Okee top! (Y)
Dat is echt ook een van mijn redenen om iets te nemen of niet, heb namelijk een hekel aan klontjes :o

nu nog de smaak.. Banaan of aardbei..
(aangezien ik vanille en chocolade simpel gezegd niet lekker vind).

Daar ook nog een advies over? :D

De lean gain lost hier ook heel goed op met 300ml melk en geen klontjes:D.

Zometeen half zakje NoxiPro met 3 gram citruline.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven