XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hydroxycut was vroeger een veel 'beter' product. Alleen zaten hier middelen in die niet mochten worden verkocht. Een vriend van me heeft het destijds eens gebruikt en kreeg er hartkloppingen van. Nu is het veel zuiverder en erg verbeterd! Het is niet mijn bedoeling jullie af te schrikken, maar een leuk stukje historie dacht ik zo! Men staat nooit stil achter de schermen en alles wordt door de jaren heen steeds verbeterd!

Ik heb de vorige versie van Hydroxycut in gebruik gehad, en heb een net resultaat daarmee kunnen behalen.

-75 kg. :thumbs:

Ik heb de vorige versie van Hydroxycut in gebruik gehad, en heb een net resultaat daarmee kunnen behalen.

-75 kg. :thumbs:

Ik denk dat er inmiddels al meerde versies zijn, geen idee of de vorige versie dit stofje bevatte.

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Prachtig rsultaat overigens, iets om trots op te zijn!

Hey vraagje... Misschien een idee om de hals van jullie potjes eens groter te maken. Ik zit altijd met mijn hand vast. Daarna mijn handen onder de poeder..
Of ben ik de eerste die erover begint?

Hey vraagje... Misschien een idee om de hals van jullie potjes eens groter te maken. Ik zit altijd met mijn hand vast. Daarna mijn handen onder de poeder..

Om eerlijk te zijn ben je niet de enige:cool: Stof tot nadenken inderdaad en dat gaan we zeker doen. Dit soort opmerkingen zijn altijd welkom, het helpt ons goed naar elk onderdeel te kijken..:)

Hehehe +1

Die potjes Beta Alanine bv zijn verschrikkelijk :p

Netjes man, ziet er goed uit. Die oats bars lijken me echt gruwelijk, en de crea is sowieso een zeer nette aanbieding :D

Ik wil creatine gebruiken maar zoek een product die niet al te veel vocht vasthoud. Ik eet vrij clean maar krijg net als mn vader snel een bolle kop ook al zit ik op vetpercentage 10%

de hals groter heb ik nog geen probleme mee maar dat de potte te groot zijn ;P. die zit toch niet helemaal vol , of het misschien kan dat de pot aangepast word op wat er in gaat waardoor ik meer plaats heb haha. En dat is ook eens goed voor het milieu :D

Netjes man, ziet er goed uit. Die oats bars lijken me echt gruwelijk, en de crea is sowieso een zeer nette aanbieding :D

De Oats bars zijn nog echt lekker ook:)

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Ik wil creatine gebruiken maar zoek een product die niet al te veel vocht vasthoud. Ik eet vrij clean maar krijg net als mn vader snel een bolle kop ook al zit ik op vetpercentage 10%

Met Di-Creatine Malaat heb je geen risico op vocht.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven