MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yup, zoals gewoonlijk heb ik nooit het geduld om de weekaanbiedingen af te wachten. :D

Stupid me. :p

Ik maak er de volgende keer een extra mooi pakket van voor je!:D

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Stiekem nam je aan Oat bar om te proeven :D

Ik heb er al eentje op vandaag, klopt:D

---------- Toegevoegd om 14:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

de hals groter heb ik nog geen probleme mee maar dat de potte te groot zijn ;P. die zit toch niet helemaal vol , of het misschien kan dat de pot aangepast word op wat er in gaat waardoor ik meer plaats heb haha. En dat is ook eens goed voor het milieu :D

We gaan ermee aan het werk:D

:D, ik had jullie een pm gestuurd. maar als ik tms pak met die creatine 's morgens is dat teveel? kan ik anders niet gewoon smorgens die crea pakke en na het traine tms in plaats van ook voor de training tms.?

:D, ik had jullie een pm gestuurd. maar als ik tms pak met die creatine 's morgens is dat teveel? kan ik anders niet gewoon smorgens die crea pakke en na het traine tms in plaats van ook voor de training tms.?

Ja, dat kan prima. Maar omdat de Total Muscle Solution naast creatine ook NO ingredienten en dergelijke bevat was mijn advies ervoor. Maar 's ochtends mag in principe wel.:)

smorgens ultimate creating
voor traine maximize v2
na training tms
is dit te veel van het goede of zal ik hiermee in een redelijk korte tijd wat meer spiermassa aankomen? :D

Vandaag mijn bestelling binnen gehad. :D

En het was weer een topper. :D. Sinterklaas, Kerstmis en Pasen samen volgens mij. :D
Echt super bedankt voor de leuke extras. :D

Shirt heeft een zeer fijne kwaliteit. En de shakers met blauwe deksel zien er top uit. :D

Straks eens de whey perfection naturel testen. :D.

Nu nog 2 weekjes door op Creatine Orotate en dan schakel ik over naar de Creatine Alfa-Ketoglutaraat. :D

Top service keer op keer :thumbs:

hoe ziet dat shirt er uit:P en welke maat?? ik ben niet zo groot xD

Damn vorige week de micellar besteld! :p Achja altijd scherpe prijzen bij B&F. :)

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Nu nog 2 weekjes door op Creatine Orotate en dan schakel ik over naar de Creatine Alfa-Ketoglutaraat. :D

Ik zou als ik jou was even een weekje of 3 niks nemen en dan knallen op de Alfa-Ketoglutaraat. :)

Ik zou als ik jou was even een weekje of 3 niks nemen en dan knallen op de Alfa-Ketoglutaraat. :)

Dit is misschien wel het beste ja. Even een korte creatine vrije periode. :p.

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

:p

Ik had ook een keer een XL erin zitten, loopt me vader nu mee door het huis. :D
Heb ook de XL. :D. Geeft toch een goede motivatie om extra te trainen. :D

haha xl gaat mij nooit passe, "one size only" weet ik ;P maar wat voor maat of dat nu super groot of redelijk normaal is.

Vandaag mijn bestelling binnen gehad. :D

En het was weer een topper. :D. Sinterklaas, Kerstmis en Pasen samen volgens mij. :D
Echt super bedankt voor de leuke extras. :D

Shirt heeft een zeer fijne kwaliteit. En de shakers met blauwe deksel zien er top uit. :D

Straks eens de whey perfection naturel testen. :D.

Top service keer op keer :thumbs:

Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Damn vorige week de micellar besteld! :p Achja altijd scherpe prijzen bij B&F. :)

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

We altijd ons best:D

Weer whey perfection bestelt dit keer cookies&cream hoor van veel mensen dat is heel lekker dus ben benieuwd!
Trouwens kunnen jullie er weer wat sample's van pre workouts zoals van jullie eigen lijn er bij doen? Of van jullie lean gainer?

me verlanglijstje is er erg groot van geworden :$ als me slaris weer binnen heb bestel ik gelijk noxipro wat een super producht is dat zeg! Ken weinig pre-workouts tegen op!

Dit is mijn Referentienummer :178768

Alvast bedankt, dennis

Laatst bewerkt:
haha xl gaat mij nooit passe, "one size only" weet ik ;P maar wat voor maat of dat nu super groot of redelijk normaal is.

Voor mij is hij best wijd haha, zeg maat xl-xxl van c&a of xxxl-xxxxl van jack en jones hahaha. Dit is beetje overdreven, maar met 46cm armen zijn ze nog stuk te wijd.

Weer whey perfection bestelt dit keer cookies&cream hoor van veel mensen dat is heel lekker dus ben benieuwd!
Trouwens kunnen jullie er weer wat sample's van pre workouts zoals van jullie eigen lijn er bij doen? Of van jullie lean gainer?

me verlanglijstje is er erg groot van geworden :$ als me slaris weer binnen heb bestel ik gelijk noxipro wat een super producht is dat zeg! Ken weinig pre-workouts tegen op!

Dit is mijn Referentienummer :178768

Alvast bedankt, dennis

Ik zie je post nu pas dus ik denk dat de bestelling al is verwerkt maar ik ga direct kijken. (je kunt voor samples e.d dit het best aangeven bij opmerkingen) Dank je, voor de complimenten.:)

Laat maar even weten hoe de Whey Perfection Cookies bevat, inderdaad een heerlijke shake! Mijn dagelijkse shake rond koffietijd als de rest koffie drinkt:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven