AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
T klopt wel haha, maar dan wel het liefste koppeltje van dbb:D
Krimpie helpt namelijk wel veel mensen hee:thumbs:

Slijmbal. :p

Tja, dat helpen heeft me inmiddels ook al 2 waarschuwingen opgeleverd op het DBB forum. :eek:

Dus niet iedereen kan het blijkbaar waarderen. :(

Als iemand iets over een product vraagt, en ik post bv. een link naar de B&F site, dan zijn er enkele mensen op het DBB forum, die het dan leuk vinden om mijn post te reporten, omdat ik volgens hen ongewenst reclame zou maken.....

Dit terwijl mijn post(s) + link(s) alleen bedoeld was/waren als antwoord op iemands vraag.
Maar goed, blijkbaar zijn er dus mensen die het niet zo kunnen waarderen.

Daar krijg je dus 2 waarschuwingen voor. :(
Ik hoop dat ze er gelukkig mee zijn...

Mensen helpen met een vraag mag niet. :eek:
Dat sommige members menen iedereens topic/post menen te moeten verknallen met nutteloze opmerkingen mag blijkbaar wel..... :mad:

Het is maar wat men erger vind. :rolleyes:
Maar goed, het zij zo..... vandaar dat ik tegenwoordig me alleen nog een beetje bezig hou in het B&F topic, dan hebben ze geen last van mijn "hulp" in andere topics.

EDIT:

Het één en ander is me vandaag wat duidelijker geworden.
Nu weet ik tenminste aan wie ik deze gele kaarten te danken heb.

Laatst bewerkt:
haha

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

ik had een pm gestuurd hadde jullie die al gezien? :P

De Caseine is super zoals deze nu is. :D

Wat minder melk in de ochtend erbij, en je heb een lekker Caseine toetje. :thumbs:
als vla is het wel te eten maar anders krijg je allemaal brokken :D

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Slijmbal. :p

Tja, dat helpen heeft me inmiddels ook al 2 waarschuwingen opgeleverd op het DBB forum. :eek:

Dus niet iedereen kan het blijkbaar waarderen. :(
wrx9c1.jpg
?

Tijdje geleden de Whey Perfection in vanillesmaak besteld. Ben zeer tevreden over de levertijd, en met de kwaliteit is ook niks mis, maar ik moet zeggen dat ik hem totaal niet lekker vind smaken vergeleken met eerdere Whey shakes die ik heb gehad.

als vla is het wel te eten maar anders krijg je allemaal brokken :D

Je moet het even 10 keer flink hard shaken, even laten staan, en dan nog een keer 10 keer flink hard shaken.
Als je de shaker op zijn kop houd, en er loopt niets naar beneden, dan heb je het lekkerste ontbijt wat je kunt krijgen. (tenminste, dat vind ik ;))

Geen brokken, maar wel een lekker luchtig ontbijtje.

Jammie, jammie, heb nu al zin in morgenochtend. :D

Welke whey geeft het kleinste kans op puisten? De isolaat toch?

Je moet het even 10 keer flink hard shaken, even laten staan, en dan nog een keer 10 keer flink hard shaken.
Als je de shaker op zijn kop houd, en er loopt niets naar beneden, dan heb je het lekkerste ontbijt wat je kunt krijgen. (tenminste, dat vind ik ;))

Geen brokken, maar wel een lekker luchtig ontbijtje.

Jammie, jammie, heb nu al zin in morgenochtend. :D
ik neem alleen voor slapen. S'ochtends gewoon whey

Welke whey geeft het kleinste kans op puisten? De isolaat toch?

Isolaat is het meest zuiver en het best gefilterd als ik het goed heb. Ik zou je wel adviseren het met water te drinken ipv met melk, als je gevoelig bent voor puistjes.

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

ik neem alleen voor slapen. S'ochtends gewoon whey

's Avonds zal het vast niet minder smaken dan 's avonds ;). Als je echt geen klontjes wil moet je het even door de blender gooien!

haha

---------- Toegevoegd om 23:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:47 ----------

ik had een pm gestuurd hadde jullie die al gezien? :P

Nu wel:D + Antwoord:)

---------- Toegevoegd om 08:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

Nieuwe Bars met 20 gram eiwit en vitamines.

Promax Bars
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De nieuwe Hydroxycut met een klein potje van 30 capsules gratis.

Ziet er weer strak uit, vooral promax lijkt me gruwelijk.

Even kijken of ik naast mijn roze slip nog wat centjes over heb :roflol:

Referentie nummer: 178633
Mijn bestelling zoals ik weer had beloofd Ilco , respect voor jullie service en prijzen!
Hopelijk maak je er iets leuk van , samples van pre-workout is welkom bv Crack !

Let the body flow

Alleen de prijs niet zo eigenlijk!:)

Tja, dat zijn de producten van Muscletech altijd... :(

Anders had ik deze nieuwe versie ook best eens aan een test willen onderwerpen, maar de prijs schrikt ook mij een beetje af.
Ik heb goede resultaten behaald met de oude versie, dus was benieuwd naar de nieuwe versie.

Laatst bewerkt:
Ziet er weer strak uit, vooral promax lijkt me gruwelijk.

Even kijken of ik naast mijn roze slip nog wat centjes over heb :roflol:

:D De Promax is inderdaad een goed reepje.

Tip / ter overweging;

We krijgen morgen ook de Wholly Oats Bars in de weekaanbieding voor 17,00 euro per doos:) Een top reep vind ik persoonlijk, zowel qua ingredienten als smaak.

Tja, dat zijn de producten van Muscletech altijd... :(

Anders had ik deze nieuwe versie ook best eens aan een test willen onderwerpen, maar de prijs schrikt ook mij een beetje af.
Ik heb goede resultaten behaald met de oude versie, dus was benieuwd naar de nieuwe versie.

Wat betreft de prijzen ben ik het met jullie eens.

Hydroxycut was vroeger een veel 'beter' product. Alleen zaten hier middelen in die niet mochten worden verkocht. Een vriend van me heeft het destijds eens gebruikt en kreeg er hartkloppingen van. Nu is het veel zuiverder en erg verbeterd! Het is niet mijn bedoeling jullie af te schrikken, maar een leuk stukje historie dacht ik zo! Men staat nooit stil achter de schermen en alles wordt door de jaren heen steeds verbeterd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven