Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij hebben ze bij TnT de NoxiPro ontdekt.
Aan mijn track and trace te zien gaat het er goed vooruit.
Had gedacht dat hij vrijdag zou aankomen mijn bestelling. Maar de kans zit er nu in dat hij morgen al hier is.![]()

Bij mij duurt het 2 dagen. Volgens mij moeten de pakketten nog een keer extra gesorteerd worden voor België. En dan komt er hier de DPD man die geen woord Nederlands verstaat of spreekt.. En toch zie ik hem graag komen
![]()

Zo lang ze maar komen, dan is het altijd goed.
Voor mij hoeven ze geen Nederlands te spreken, als ik mijn pakketje maar onbeschadigd krijg, met alle inhoud erin.![]()

. Dus erna altijd extra voorzichtig geweest. 
En B&F maakt er altijd een leuk cadeautje van met de toffe goodies en samples.![]()

Ik zie sommige lezers in dit topic alweer denken.
"die 2 werken voor Body en Fitshop"![]()
. Ik ben maar een gewone klant die zeer tevreden is over de supps van B&F. Krijg er extra motivatie door. 
omg ik was aan het lezen en ik dacht als ik klaar ben met lezen ga ikvragen of je niet bij b e f werkt ;PIk zie sommige lezers in dit topic alweer denken.
"die 2 werken voor Body en Fitshop"![]()
omg ik was aan het lezen en ik dacht als ik klaar ben met lezen ga ikvragen of je niet bij b e f werkt ;P
Hoe durf je. 
haha xD
Body En Fitshop;5586077 [COLOR=silver zei:---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------[/COLOR]
Nee hoor. Wij bij body en fitshop blijven gewoon continue onze producten verbeteren. De nieuwe versie zal nog beter zijn.
En natuurlijk was er met de oude versie niks wat de gezondheid zou schaden.
-Leon

Nou je hebt heel wat goed te maken met de nieuwe versie dan B&F!![]()

Volgens mij hebben ze bij TnT de NoxiPro ontdekt.
Aan mijn track and trace te zien gaat het er goed vooruit.
Had gedacht dat hij vrijdag zou aankomen mijn bestelling. Maar de kans zit er nu in dat hij morgen al hier is.![]()

InderdaadEn B&F maakt er altijd een leuk cadeautje van met de toffe goodies en samples.
Altijd alles netjes ontvangen. Ook is alles goed ingepakt. En ook logisch geordend met de samples vanboven.
1xtje met een mes de tape willen doorsnijden en in een sample whey gestoken. Dus erna altijd extra voorzichtig geweest.
![]()

omg ik was aan het lezen en ik dacht als ik klaar ben met lezen ga ikvragen of je niet bij b e f werkt ;P

Al moet ik wel toegeven dat ze er flink op los kletsen. Misschien is het wel een stelletje?
-Leon

. I know where he works