XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij hebben ze bij TnT de NoxiPro ontdekt. :D
Aan mijn track and trace te zien gaat het er goed vooruit. :D
Had gedacht dat hij vrijdag zou aankomen mijn bestelling. Maar de kans zit er nu in dat hij morgen al hier is. :thumbs:

Had gedacht dat hij vrijdag zou aankomen mijn bestelling. Maar de kans zit er nu in dat hij morgen al hier is. :thumbs:

Ze leren het nog wel een keer bij TNT. :D

Tot op heden heb ik hier nog altijd mijn bestelling de dag erop binnen gekregen met TNT.

Eén keer is het misgelopen met mijn nieuwe LCD televisie, dit vanwege de brand destijds in Moerdijk, plus het feit dat de doos te groot was voor het TNT bestelwagentje wat hier normaliter aan de deur komt. :p

Dus ik heb eigenlijk weinig te klagen over TNT + de TNT babe is er één om van te kwijlen. :titty:

Bij mij duurt het 2 dagen. Volgens mij moeten de pakketten nog een keer extra gesorteerd worden voor België. En dan komt er hier de DPD man die geen woord Nederlands verstaat of spreekt. :p. En toch zie ik hem graag komen :p

Bij mij duurt het 2 dagen. Volgens mij moeten de pakketten nog een keer extra gesorteerd worden voor België. En dan komt er hier de DPD man die geen woord Nederlands verstaat of spreekt. :p. En toch zie ik hem graag komen :p

Zo lang ze maar komen, dan is het altijd goed.
Voor mij hoeven ze geen Nederlands te spreken, als ik mijn pakketje maar onbeschadigd krijg, met alle inhoud erin. :D

Zo lang ze maar komen, dan is het altijd goed.
Voor mij hoeven ze geen Nederlands te spreken, als ik mijn pakketje maar onbeschadigd krijg, met alle inhoud erin. :D

Inderdaad :thumbs: En B&F maakt er altijd een leuk cadeautje van met de toffe goodies en samples. :D
Altijd alles netjes ontvangen. Ook is alles goed ingepakt. En ook logisch geordend met de samples vanboven.
1xtje met een mes de tape willen doorsnijden en in een sample whey gestoken :headbang:. Dus erna altijd extra voorzichtig geweest. :D

Body En Fitshop;5586077 [COLOR=silver zei:
---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------[/COLOR]
Nee hoor. Wij bij body en fitshop blijven gewoon continue onze producten verbeteren. De nieuwe versie zal nog beter zijn.

En natuurlijk was er met de oude versie niks wat de gezondheid zou schaden. :)

-Leon

Top dan hoor! Maar wel jammer uiteraard zo een periode ertussen waar er niks is dan..
Nou je hebt heel wat goed te maken met de nieuwe versie dan B&F! ;)

:thumbs:

Dat kan maar zo. De eerste keer dat ik zelf NoxiPro nam stelde ik voor om een BnF koerier service te starten. Met mij op de fiets scheuren door NL. :D

Inderdaad :thumbs: En B&F maakt er altijd een leuk cadeautje van met de toffe goodies en samples. :D
Altijd alles netjes ontvangen. Ook is alles goed ingepakt. En ook logisch geordend met de samples vanboven.
1xtje met een mes de tape willen doorsnijden en in een sample whey gestoken :headbang:. Dus erna altijd extra voorzichtig geweest. :D

We zorgen graag goed voor onze klanten. :)

omg ik was aan het lezen en ik dacht als ik klaar ben met lezen ga ikvragen of je niet bij b e f werkt ;P

Tevreden klanten zijn onbetaalbaar. :)

Al moet ik wel toegeven dat ze er flink op los kletsen. Misschien is het wel een stelletje? :D

-Leon

T klopt wel haha, maar dan wel het liefste koppeltje van dbb:D
Krimpie helpt namelijk wel veel mensen hee:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven