XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de tegenhanger (Shaker Pro 40) van de SmartShaker hier in huis staan, maar ik kan nou niet zeggen dat ik het prettig vind werken + je hebt veel meer schoon te maken als bv. de B&F shaker.

Ja, weet ik wel, maar me maten willen hem :D. Bv voor als pre wo en post wo in te doen ...

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ----------

Zou ik persoonlijk niet kopen. Maar kan inderdaad wel handig zijn voor sommige mensen :D

Moet em zelf ook niet hebben

hvl kosten die dingen dan? moet wel duur zijn als ze jay sponsoren

Ja pff. Ben het nu al beu om die B&F shaker iedere dag schoon te maken :p
Heb die rooster der al uit gelaten zodat ik minder moet schoon maken :D

ha idd, dat roostertje is mooi enzo, maar liever kwijt dan rijk als het op schoonmaken neerkomt ;)

er is wel zon andere shaker met niet 1 maar nee 2 van die bakjes eronder en dat is wel heel makkelijk, dus kun je bijv. je pwo en je eiwitten meenemen en je pre alvast in de beker zelf doen ideaaaaaaal.
geloof dat dit een smartshaker was.

Of gewoon bij b&f wat bestellen en vaak krijg je hierbij een super shakebeker :thumbs:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Wat is er beter voor spieropbouw?
Argipure, Pure pump (en wat zijn de verschillen tss de 2?) of crea mono ?
Neem jullie whey isolaat voor training en erna weightgainer met boekweit/waxy.
Bedankt

Pure Pump - deze bevat de AKG vorm en wordt nog iets beter opgenomen.

90-60 minuten ervoor Whey Iso is prima. Een Gainer bevat al veel carbs, om er dan nog Waxy doorheen te doen. Als je 100 gram Gainer hebt dan heb je zo rond de 70 gram carbs en 30 gram Eiwit normaliter. Zelf neem ik na de training 50-70 gram Anabolic WMS met Magic EAA en 20 minuten later Whey Perfection.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Mogen we die dan weer aanvragen? :D
Of komen deze er dan bij als geschenk?;)

Mag je dan aanvragen via PM:) Ik geef het wel aan als ze er zijn.

---------- Toegevoegd om 09:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

90-60 minuten ervoor Whey Iso is prima. Een Gainer bevat al veel carbs, om er dan nog Waxy doorheen te doen. Als je 100 gram Gainer hebt dan heb je zo rond de 70 gram carbs en 30 gram Eiwit normaliter. Zelf neem ik na de training 50-70 gram Anabolic WMS met Magic EAA en 20 minuten later Whey Perfection.

---------- Toegevoegd om 09:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Ah ik smijt die gewoon samen na de training. Beter ook opsplitsen dan? Of maakt dat niet zo uit? (Neem wel geen Magic EAA)

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Super!! :D

Beste B&F,
Ik heb net bestelling gemaakt ref:178877
Kan je mij Whey perfection vanille meegeven ipv. Banana. Kon de smaak niet wijzigen?

PS: Als je nog samples hebt van BSN of andere mag je die gerust meegeven.
Alvast bedankt.

Ik ga het direct doorgeven! (hoop dat het nog kan)

Dank je, voor de bestelling!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is nog een beetje vroeg maar voor straks NICE WEEKEND HULKIES.:D

Uiteraard wens ik ook alvast iedereen een prettig en sportief weekend toe. :thumbs:

Is de result op dit moment op voorraad?

@ B&F

Heb op tijd van de weekaanbieding geprofiteerd en heb de eiwitrepen in promotie gekocht. Mooie aanbieding voor zulke grote repen. Is er al nieuws over eventuele repen van jullie huismerk ?

Wat ik eigenlijk wou vragen : kan er bij mij bestelling een shaker ? Samples hoeven niet. Heb een shaker die stuk is gegaan dus heb er nog maar eentje over, wat niet zo handig is als je verschillende shakes drinkt !

Bedankt !

Bestelnr : 179017

Is de result op dit moment op voorraad?

Zolang er geen uitverkocht bij staat op de site, dan zal ie nog wel op voorraad zijn.

En ik denk dat ze wel zorgen dat deze altijd op voorraad is, aangezien de Result volgens mij nog altijd goed verkoopt. ;)

Zolang er geen uitverkocht bij staat op de site, dan zal ie nog wel op voorraad zijn.

En ik denk dat ze wel zorgen dat deze altijd op voorraad is, aangezien de Result volgens mij nog altijd goed verkoopt. ;)

Mooi, dan ga ik die bestellen.

Hoe staan jullie/B&F tegenover continue creatine gebruik, dus 3/5 gram per dag en 6/10 op trainingsdagen. Klopt het dat pauzeren achterhaald is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven