AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zullen een keer universal producten een korting krijgen?

Ok tnx, vertrouw je woord :p

dit is hem geworden:

1 Wholly Oats Bars* 1x12
1 L-Glutamine* 1x 500 gram
1 Ultra-Micronized BCAA poeder 1x 500 gram
1 Micellar Casein Superior * Strawberry Smoothie 1x 1500 gram
+ Whey Perfection sample
+ Gratis Bidon 500 ml t.w.v. 2,95 euro

Hoop hem morgen binnen te hebben ;)

Nette bestelling. :D

Laat ons maar eens weten of de Micellar Strawberry is bevallen.
Hier is het iedere morgen feest als ik mijn shake maak. :D

ik heb een paar vriende die de hydrocut hebben geprobeerd, weet niet of het echt heeft geholpen maar ze zeiden wel dat het super fijn was.

Hier heeft het 100% zijn werk gedaan, en was het uiteindelijk de relatief hoge aanschafprijs zeker wel waard.
Helemaal als je het met sommige andere producten gaat vergelijken.

Wel is het belangrijk dat je jezelf ook aan een "schoon" voedingsschema houd + de nodig beweging.

@Body en Fitshop:

De Wholly Oat Bars zijn :thumbs:

Laatst bewerkt:
179116 geplaatst, hoop dat hij nu wel morgen gelijk aankomt, heb het echt nodig :p

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Dit kan niet om 16:44 het mailtje bestelling ontvangen en 16:45 bestelling verzonden :D

He krimpie, wa vinde gij van dat idee van een op onderzoek gebaseerde fatburner van.bodyenfit?

sooow ik heb Whey perfection fresh orange en perfect carbs fruit punch gekocht in Zwolle..
poooooooooooeh als je die samen in 1 shaker doet, zoet lijkt net alsof je 1 pot suiker drinkt

denk dat ik na een tijdje dat niet meer trek 1ste keer was al zo ziek zoet..
Als je in winkel koopt dan krijg je geen Kado ofwel? tenminste niet gekregen..

Laatst bewerkt:
---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------
De shaker komt erbij. Dank je, vooro de bestelling:)

De Wholly Oats repen lopen inderdaad als een raket hoor ik net:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Nice, en al meteen de deur uit ook. Wie weet komt hij vandaag nog ! Om 12u besteld uit Holland, om 18u aanwezig in België, zou wat zijn :D

Zullen een keer universal producten een korting krijgen?

Weinig marge momenteel:cool: Welke had je in gedachte?:)

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Nice, en al meteen de deur uit ook. Wie weet komt hij vandaag nog ! Om 12u besteld uit Holland, om 18u aanwezig in België, zou wat zijn :D

Morgen!:)

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

sooow ik heb Whey perfection fresh orange en perfect carbs fruit punch gekocht in Zwolle..
poooooooooooeh als je die samen in 1 shaker doet, zoet lijkt net alsof je 1 pot suiker drinkt

Alleen via internet inderdaad momentel maar als je het vraagt dan maakt Chris er vast wel iets leuks van voor je:) Perfect Carbs is inderdaad zoet:D

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

179116 geplaatst, hoop dat hij nu wel morgen gelijk aankomt, heb het echt nodig :p

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Dit kan niet om 16:44 het mailtje bestelling ontvangen en 16:45 bestelling verzonden :D

We zijn zo snel dat we terug gaan in de tijd:D Nee, het wordt nu real-time volle bak geprint. Komt helemaal goed:) Dank je, voor de bestelling.

He krimpie, wa vinde gij van dat idee van een op onderzoek gebaseerde fatburner van.bodyenfit?

Uiteraard een goed idee, maar......

Dit soort onderzoeken kosten geld, en dat geld moet uiteindelijk toch weer terug verdient worden via de verkopen, dus het product zal over het algemeen duurder worden.

Beter idee lijkt me, om een goede fatburner te maken, die samengesteld is met ingredienten die zichzelf bewezen hebben bij/in andere fatburners.
Op die manier bespaar je de kosten van onderzoeken, wat dus resulteert in het feit dat een nieuwe fatburner, al dan niet van Body en Fitshop, goedkoper kan worden aangeboden.

Ik denk dat het dus uiteindelijk voor de verkopen beter is om een product te hebben met bewezen ingredienten, dan dat er eerst een onderzoek moet plaats vinden.

Het gaat er uiteindelijk om, dat en Body en Fitshop goede verkoopresultaten behaald met bv. een nieuwe fatburner, maar ook dat de klant zo'n product graag wil kopen vanwege de kwaliteit en prijs.

Lang verhaal. :p

Ok tnx, vertrouw je woord :p

dit is hem geworden:

1 Wholly Oats Bars* 1x12
1 L-Glutamine* 1x 500 gram
1 Ultra-Micronized BCAA poeder 1x 500 gram
1 Micellar Casein Superior * Strawberry Smoothie 1x 1500 gram
+ Whey Perfection sample
+ Gratis Bidon 500 ml t.w.v. 2,95 euro

Hoop hem morgen binnen te hebben ;)

We versturen direct! Dank je, voor de bestelling:)

Dit soort onderzoeken kosten geld, en dat geld moet uiteindelijk toch weer terug verdient worden via de verkopen, dus het product zal over het algemeen duurder worden.

Beter idee lijkt me, om een goede fatburner te maken, die samengesteld is met ingredienten die zichzelf bewezen hebben bij/in andere fatburners.
Op die manier bespaar je de kosten van onderzoeken, wat dus resulteert in het feit dat een nieuwe fatburner, al dan niet van Body en Fitshop, goedkoper kan worden aangeboden.

Ik denk dat het dus uiteindelijk voor de verkopen beter is om een product te hebben met bewezen ingredienten, dan dat er eerst een onderzoek moet plaats vinden.

Het gaat er uiteindelijk om, dat en Body en Fitshop goede verkoopresultaten behaald met bv. een nieuwe fatburner, maar ook dat de klant zo'n product graag wil kopen vanwege de kwaliteit en prijs.

Dat bedoel ik ook, er zijn genoeg onderzoeken over redelijke ingredienten en dus onderbouwd met onderzoek haha.

We verwachten over enige tijd inderdaad een leuke nieuwe burner. :)
+niet te vergeten de Powerpill!:D

Dat bedoel ik ook, er zijn genoeg onderzoeken over redelijke ingredienten en dus onderbouwd met onderzoek haha.

Hetzelfde geldt voor de producten van bv. MuscleTech.
Vraag me af of die echt zelf al dit soort onderzoeken doen, en dat daardoor de prijs van die producten zo hoog zijn.

Als je bv. kijkt naar een product als Transform van Body en Fitshop, dan kun je niet snappen waarom de producten van MuscleTech zo duur zijn.
Hier hebben wij de Transform ook in gebruik gehad, en die doet zijn werking ook perfect, alleen wel voor de helft goedkoper dan die van MuscleTech.

Misschien is de vergelijking tussen beide niet helemaal eerlijk, maar toch, een fatburner staat of valt met een goede combinatie van beweging/voeding.
Je kunt wel een fatburner nemen, maar als je niet beweegt en/of op je voeding let, dan kan een product van 50 euro ook niks voor je doen.

Zoals gezegd, hier hebben wij met Transform ook goede resultaten behaald, en dat dus een stuk goedkoper dan bv. met die van MuscleTech.

Ik heb ze dus allebei in gebruik gehad, en allebei hebben ze hun sterke punten. :D

We verwachten over enige tijd inderdaad een leuke nieuwe burner. :)
+niet te vergeten de Powerpill!:D

En als we kijken naar de huidige producten van B&F, dan kunnen we er zeker van zijn, dat de nieuwe producten wederom top zullen zijn.

:thumbs: (wat ben ik toch een slijmbal :p)

Laatst bewerkt:

Ja ik splits die dan gewoon op ;) Whey perfection vind ik super lekker!
Perfect Carbs en WMS is ook wel lekker maar verdoet een beetje de lekkere whey smaak :D Dus neem deze dan appart :p Zo zijn je shakes ook minder dik ;)

Kort & bondig Ilco ..
Respect. Service is niet snel ..
MAAR SUPER SNEL :D

Beste Body En Fitshop

Een vriend van mij volgt een dieet, daar bij gebruikte hij eiwitpoeder van een dietiste, 40 euro per week voor ongveer wss 500 gram eiwit. Toen ik had hoorde draaide ik echt door, en vertelde hem over body en fitshop dat je 2kg voor 40euro kan krijgen. Hij heeft dat woensdag gekocht, die pot op de voorpagina met de smaak vanille. En nu is het probleem, hij vind die smaak echt om te kotsen terwijl hij dezelfde smaak bij die dietiste wel lekker vond. Nu vraag ik voor hem hier zijn er nog smaak samples beschikbaar oid? Ik kan zijn referentie nummer later geven.

En als jullie zoiets willen onderzoeken, ben ik graag jullie proefkonijn haha! Ik wil nl cutten vanaf mei-juni

Ja ik splits die dan gewoon op ;) Whey perfection vind ik super lekker!
Perfect Carbs en WMS is ook wel lekker maar verdoet een beetje de lekkere whey smaak :D Dus neem deze dan appart :p Zo zijn je shakes ook minder dik ;)

als je met lauw/warm water mengt is hij minder dik.. en lost hij ook goed klontert hij ook niet.. ja klopt whey is echt lekkr maar door de carbs word die ook heel zoet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven