Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice :D Jij ook. Maar bij mij begint het weekend al de donderdag avond :D

Ik ben jaloers:cool:

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

is de result op dit moment op voorraad?

ja:)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

@ B&F

Heb op tijd van de weekaanbieding geprofiteerd en heb de eiwitrepen in promotie gekocht. Mooie aanbieding voor zulke grote repen. Is er al nieuws over eventuele repen van jullie huismerk ?

Wat ik eigenlijk wou vragen : kan er bij mij bestelling een shaker ? Samples hoeven niet. Heb een shaker die stuk is gegaan dus heb er nog maar eentje over, wat niet zo handig is als je verschillende shakes drinkt !

Bedankt !

Bestelnr : 179017

De shaker komt erbij. Dank je, vooro de bestelling:)

De Wholly Oats repen lopen inderdaad als een raket hoor ik net:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Zolang er geen uitverkocht bij staat op de site, dan zal ie nog wel op voorraad zijn.

En ik denk dat ze wel zorgen dat deze altijd op voorraad is, aangezien de Result volgens mij nog altijd goed verkoopt. ;)

De Result is er altijd voldoende. Inderdaad een bestseller.:)

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Mooi, dan ga ik die bestellen.

Hoe staan jullie/B&F tegenover continue creatine gebruik, dus 3/5 gram per dag en 6/10 op trainingsdagen. Klopt het dat pauzeren achterhaald is?

Dat is inderdaad redelijk achterhaalt. Bij normaal gebruik is er ook op langere termijn geen bijwerking te verwachten. Wel hou ik zelf toch om de 3-6 maanden een paar weekjes rust. Net hoe het uitkomt eigenlijk.

Dank je, voor de bestelling!

Hopelijk komt mijn bestelling vandaag toe!

Zou wel kunnen, deze is gisteren direct verzonden.:) Laat maar weten!
Normaal als ik vroeg bestel in de ochtend heb ik het de dag erna, maar wat gebeurd er als ik niet thuis ben als ze komen? Want deze voormiddag was ik nog aan het slapen, normaal komen ze altijd rond 12u30.. Hopelijk heb ik het vandaag, kan ik nog gaan trainen with my supps! Goed weekend al gewenst Ilco !

bij ons is het dat ze meestal nog een keer langs komen/of ze leggen het achter neer/of ze bellen bij de buren aan. Als dat niet gaat/is gebeurt gaan ze vaak naar bij ons het tankstation en daar word alles neergelegd en kun je het ophalen. is vaak wel al een briefje in de bus gelegd

Normaal als ik vroeg bestel in de ochtend heb ik het de dag erna, maar wat gebeurd er als ik niet thuis ben als ze komen? Want deze voormiddag was ik nog aan het slapen, normaal komen ze altijd rond 12u30.. Hopelijk heb ik het vandaag, kan ik nog gaan trainen with my supps! Goed weekend al gewenst Ilco !

Hier komen ze nog altijd een 2e keer op de zelfde dag langs, als ik de eerste keer niet thuis was. :)

Anders word het de dag er op en/of ophalen bij een postkantoor in de buurt.

Volg eens mijn log Krimpie, ik ben over mijn plateau heen (a)!
+ Bedankt voor de informatie, ze zullen dan nog niet zijn geweest :D!

Gister rond 17:50 een bestelling geplaats, vandaag om 13:15 binnen gekregen. Zelfs nog een extra proteine reep erbij, foutje of extraatje? Super service! bedankt.

Extra:D

De post komt dan als het goed is een 2e keer, de volgende dag.:)

hee leon-ilco, komt er bij bodyenfit ook een eigen fatburner die redelijk gebaseerd is op onderzoeken? zou toptoevoeging zijn aan het assortiment

Welke smaak van Micellar Casein Superior is aan te raden? zo ff een bestelling plaatsen... hoop op snelle reacties! tnx

vraag 2:
Ultra-Micronized BCAA poeder
Pure Muscle BCAA

Welke is een 'betere' BCAA.. er zijn zoveel keuzes.. beetje te veel bijna :p

Laatst bewerkt:
Welke smaak van Micellar Casein Superior is aan te raden? zo ff een bestelling plaatsen... hoop op snelle reacties! tnx

vraag 2:
Ultra-Micronized BCAA poeder
Pure Muscle BCAA

Welke is een 'betere' BCAA.. er zijn zoveel keuzes.. beetje te veel bijna :p
BCAA 4500 is goed , verkoopt B&F ook.. Kost niet zoveel en is goed.. Ik gebruik het al voor maand en het werkt enorm goed ;)!

Ja zou ik ook wel eens willen gaan gebruiken om heel droog te staan deze zomer :D

Een ECA(Y) stack gaat t niet worden natuurlijk, maar er zijn tegenwoordig genoeg onderzoeken waarbij ingrediënten worden getest en waarbij er vetvermindering plaatsvind.

Een ECA(Y) stack gaat t niet worden natuurlijk, maar er zijn tegenwoordig genoeg onderzoeken waarbij ingrediënten worden getest en waarbij er vetvermindering plaatsvind.

Kan je eens de site PM-en waar je dit kan kopen/informatie over lezen aub? :D

Ik ben helemaal verzot op de Banana Rage + Strawberry Smoothie. :thumbs:

Ok tnx, vertrouw je woord :p

dit is hem geworden:

1 Wholly Oats Bars* 1x12
1 L-Glutamine* 1x 500 gram
1 Ultra-Micronized BCAA poeder 1x 500 gram
1 Micellar Casein Superior * Strawberry Smoothie 1x 1500 gram
+ Whey Perfection sample
+ Gratis Bidon 500 ml t.w.v. 2,95 euro

Hoop hem morgen binnen te hebben ;)

Status