NiceJij ook. Maar bij mij begint het weekend al de donderdag avond
![]()
Ik ben jaloers

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
ja

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------
@ B&F
Heb op tijd van de weekaanbieding geprofiteerd en heb de eiwitrepen in promotie gekocht. Mooie aanbieding voor zulke grote repen. Is er al nieuws over eventuele repen van jullie huismerk ?
Wat ik eigenlijk wou vragen : kan er bij mij bestelling een shaker ? Samples hoeven niet. Heb een shaker die stuk is gegaan dus heb er nog maar eentje over, wat niet zo handig is als je verschillende shakes drinkt !
Bedankt !
Bestelnr : 179017
De shaker komt erbij. Dank je, vooro de bestelling

De Wholly Oats repen lopen inderdaad als een raket hoor ik net

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------
Zolang er geen uitverkocht bij staat op de site, dan zal ie nog wel op voorraad zijn.
En ik denk dat ze wel zorgen dat deze altijd op voorraad is, aangezien de Result volgens mij nog altijd goed verkoopt.![]()
De Result is er altijd voldoende. Inderdaad een bestseller.

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------
Mooi, dan ga ik die bestellen.
Hoe staan jullie/B&F tegenover continue creatine gebruik, dus 3/5 gram per dag en 6/10 op trainingsdagen. Klopt het dat pauzeren achterhaald is?
Dat is inderdaad redelijk achterhaalt. Bij normaal gebruik is er ook op langere termijn geen bijwerking te verwachten. Wel hou ik zelf toch om de 3-6 maanden een paar weekjes rust. Net hoe het uitkomt eigenlijk.
Dank je, voor de bestelling!