AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je met lauw/warm water mengt is hij minder dik.. en lost hij ook goed klontert hij ook niet.. ja klopt whey is echt lekkr maar door de carbs word die ook heel zoet..

2,5 koolhydraten per maatschep, dat valt heel erg mee.

Laatst bewerkt:
Bestelling weer lekker snel binnen, bedankt! :)

179116 geplaatst, hoop dat hij nu wel morgen gelijk aankomt, heb het echt nodig :p

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Dit kan niet om 16:44 het mailtje bestelling ontvangen en 16:45 bestelling verzonden :D

Vandaag ontvangen, mooi op tijd.

Helaas weer geen samples en bidon zoals ik had aangegeven, samples kan me niet zoveel schelen maar die bidon wilde ik wel graag hebben.
Dit gaat nu al voor de 3e keer fout, zijn jullie misschien iets te snel met inpakken? :p

Heb mijn bestelling ook binnen, maar geen idee we die nieuwsgierige was, iemand heeft de inhoud geïnspecteerd. De doos is open aangeleverd en ze hebben zelfs de doos van oat bars opengemaakt en erin gekeken..

Wellicht komt het door de sticker van nutrabolics aminocell op de doos.. dat meneer/mevrouw de nieuwsgierige nieuwsgierig werd?

Al aan de ECA stack gedacht? :p Of mogen jullie deze niet verkopen?

Nee. :cool:

Beste Body En Fitshop

Een vriend van mij volgt een dieet, daar bij gebruikte hij eiwitpoeder van een dietiste, 40 euro per week voor ongveer wss 500 gram eiwit. Toen ik had hoorde draaide ik echt door, en vertelde hem over body en fitshop dat je 2kg voor 40euro kan krijgen. Hij heeft dat woensdag gekocht, die pot op de voorpagina met de smaak vanille. En nu is het probleem, hij vind die smaak echt om te kotsen terwijl hij dezelfde smaak bij die dietiste wel lekker vond. Nu vraag ik voor hem hier zijn er nog smaak samples beschikbaar oid? Ik kan zijn referentie nummer later geven.

Stuur zijn ref nummer maar even in een p.m met dit verhaal erbij. Dan kan ik even kijken wat ik kan doen. :)

Bestelling weer lekker snel binnen, bedankt! :)

Graag gedaan! :)

Vandaag ontvangen, mooi op tijd.

Helaas weer geen samples en bidon zoals ik had aangegeven, samples kan me niet zoveel schelen maar die bidon wilde ik wel graag hebben.
Dit gaat nu al voor de 3e keer fout, zijn jullie misschien iets te snel met inpakken? :p

Ik denk dat we zwepen te kort komen hier op de werkvloer.. :whip:

P.M je ref nummer even met de items die je mist en dan maak ik het goed. :)

Heb mijn bestelling ook binnen, maar geen idee we die nieuwsgierige was, iemand heeft de inhoud geïnspecteerd. De doos is open aangeleverd en ze hebben zelfs de doos van oat bars opengemaakt en erin gekeken..

Wellicht komt het door de sticker van nutrabolics aminocell op de doos.. dat meneer/mevrouw de nieuwsgierige nieuwsgierig werd?

Woon je in Belgie? In NL hoor ik zoiets zelden. Misschien een Bodybuilding postbode? Je bestelling was verder wel compleet toch?

Ik quote em nog even, aangezien ik geen antwoord gekregen heb.

Sorry voor de late reactie. Nee deze komt niet in ons assortiment. :)

-Leon

Is het spoedig weer mogelijk om de "Whey Perfection single serving variety pack" te bestellen? Ik heb binnen 2 weken weer een aantal kg's nodig maar moet nog even bekijken wat ik het lekkerst vind in combinatie met brinta :)

Wordt de 4540 gram overigens in een zak geleverd of in een pot?

GR.

Is het spoedig weer mogelijk om de "Whey Perfection single serving variety pack" te bestellen? Ik heb binnen 2 weken weer een aantal kg's nodig maar moet nog even bekijken wat ik het lekkerst vind in combinatie met brinta :)

GR.

Als t op de site staat kan t gewoon,

In een zak die in een grote emmer zit ghehe :d

Komen ook grotere potten van whey isolaat btw? 5 kg ofz 4,5

GR.

We zitten inderdaad op de samples te wachten. Ik zal het maandag op kantoor even moeten navragen maar ik dacht eind volgende week of begin de week erop:)

De grootverpakking zit in een emmer.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------

Komen ook grotere potten van whey isolaat btw? 5 kg ofz 4,5

We komen vanaf de zomer met een nieuwe Isolaat in nieuwe smaken ect..
Deze komt dan ook in 10LB waarschijnlijk:)

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Nee in Nederland. De bestelling is wel compleet.

edit:
Ohw, nu je het zegt, ik mis de sample van whey perfection. :/

Vreemd inderdaad. Even nasturen? (Dan graag even het referentienummer aangeven

Body en Fitshop Fans

Speciaal voor de Body en Fitshop Fans. :thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]

Gewoon omdat het kan! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven