AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F ik ga deze week nieuwe pot WP bestellen en wou er ook nog koolhydraten bij.
Zit te twijfelen tussen WMS en Dextrose Professional.
WMS heb ik al een keer gehad en vond ik wel redelijk, de Dextrose Professional heeft echter ook taurinen en toegevoegde mineralen erin, dit trekt me wel aan.

Wat zeggen jullie WMS of Dextrose Professional?

Hier gaat die pot van 4,5kg er ook snel door :mad:

---------- Toegevoegd om 12:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

Ja klinkt goed :p Zelf met een maand zou ik ook blij zijn :D

Of gewoon al een lekkere Whey Perfection shake. :D

PS. Ik maak nu de Whey Perfection Neutraal met een beetje cacao poeder bij. Is echt heerlijk. :D

Vreemd inderdaad. Even nasturen? (Dan graag even het referentienummer aangeven

Ja graag, heb niet eerder jullie whey gebruikt, ben benieuwd en wellicht dat ik zodoende kan overstappen. Prijstechnisch voordeliger :) (als het kan graag de smaak berry blast of cookies and cream, schijnt goed te zijn)

Refnummer: 179077

Ohja, ben trouwens nu de strawberry casein aan het drinken, prima te doen :) drink het met water, smaak is niet overheersend en gemakkelijk te drinken.. Goede vervanger van de kwark :)

Laatst bewerkt:
al bekend wanneer sample's van maximize kome ;) kan niet meer wachte wil die probere!! :D

Hey B&F ik ga deze week nieuwe pot WP bestellen en wou er ook nog koolhydraten bij.
Zit te twijfelen tussen WMS en Dextrose Professional.
WMS heb ik al een keer gehad en vond ik wel redelijk, de Dextrose Professional heeft echter ook taurinen en toegevoegde mineralen erin, dit trekt me wel aan.

Wat zeggen jullie WMS of Dextrose Professional?

WMS :)

Ohja, ben trouwens nu de strawberry casein aan het drinken, prima te doen :) drink het met water, smaak is niet overheersend en gemakkelijk te Ja graag, heb niet eerder jullie whey gebruikt, ben benieuwd en wellicht dat ik zodoende kan overstappen. Prijstechnisch voordeliger :) (als het kan graag de smaak berry blast of cookies and cream, schijnt goed te zijn)

Refnummer: 179077drinken.. Goede vervanger van de kwark :)

Komt voor elkaar! :)

-Leon

Of gewoon al een lekkere Whey Perfection shake. :D

PS. Ik maak nu de Whey Perfection Neutraal met een beetje cacao poeder bij. Is echt heerlijk. :D

Hmm, ik gebruik zelf altijd de smaken. Misschien toch maar eens proberen:)

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

al bekend wanneer sample's van maximize kome ;) kan niet meer wachte wil die probere!! :D

Ik hoop toch echt eind deze week. Ik laat het jullie dan direct weten:)

Nog maar een keer proberen: hebben jullie mijn PM gehad? Had gevraagd om van mijn bestelling wat leuks te maken, maar zaten geen samples bij.

Klein vraagje: is de CitruPure echt zo goed als op de site word aangegeven?

En is de Citrupure te mixen met 2.5 gr creatine en 30 gr whey / tms?

Apocalyp

Klein vraagje: is de CitruPure echt zo goed als op de site word aangegeven?

En is de Citrupure te mixen met 2.5 gr creatine en 30 gr whey / tms?

Apocalyp

Het antwoord is: JA. buiten de theorie komen er in de praktijk zeer veel positieve reacties op de Citrulline.:)

Ik zou het even los mengen met de Creatine en TMS.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrijdag om kwart over 6 (savonds) whey perfection besteld. Hij is nu nog steeds niet onderweg. How come? Heb weer whey nodig :(

Het antwoord is: JA. buiten de theorie komen er in de praktijk zeer veel positieve reacties op de Citrulline.:)

Ik zou het even los mengen met de Creatine en TMS.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh okee, nice :D.

Is het wel goed te mengen met whey?

Dit is dan mijn plan indien mogelijk:

3 kwartier voor training 30 gr whey, 2.5 gr citripure, half uur van tevoren 2.5 gr creatine, na trainen direct 1 dosering TMS met 2.5 gr creatine, en kwartier later 30 gr whey met 2.5 gr citripure

Is dit goed?

Oh okee, nice :D.

Is het wel goed te mengen met whey?

Dit is dan mijn plan indien mogelijk:

3 kwartier voor training 30 gr whey, 2.5 gr citripure, half uur van tevoren 2.5 gr creatine, na trainen direct 1 dosering TMS met 2.5 gr creatine, en kwartier later 30 gr whey met 2.5 gr citripure

Is dit goed?

Ik gebruik ook CitruPure en ben er ook zeer tevreden van. Ik doe het 45 min voor de training. En direct na de training samen met WMS en EAA. En dan half uur erna pas mijn whey shake.

Ik gebruik ook CitruPure en ben er ook zeer tevreden van. Ik doe het 45 min voor de training. En direct na de training samen met WMS en EAA. En dan half uur erna pas mijn whey shake.

Ok mooi :D.

Okee, maar ik heb geen WMS en EAA..
Of móet ik het meteen drinken na de training?

En de creatine bij mn whey in doen?

Ok mooi :D.

Okee, maar ik heb geen WMS en EAA..
Of móet ik het meteen drinken na de training?

En de creatine bij mn whey in doen?

Ik zou het als volgt doen. Uurtje voor training whey. 45 min voor training CitruPure met Creatine. Direct na de training TMS (zit ook WMS in) + CitruPure + Creatine. Half uur na training whey shake.

Mooie weekaanbieding heb je er weer van gemaakt Leon ;-)

vrijdag weer 2 potjes perfection gehad. Had aangegeven dat ik alle kado's inmiddels heb en maak er maar wat moois van maar helaas kreeg ik helemaal niets extra :p

de smaak van de cookies en cream maakte het wel weer helemaal goed.:eek::zuip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven