AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik vragen waarom jullie het alleen bij shop in zwolle verkopen?? Kan toch dat je kleding kan bestellen samen met supps

Ik snap je gedachte. De ervaring leert dat kleding ivm maten ect ook best lastig is om via internet te bestellen. Wie weet proberen we het binnenkort wel weer:)

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Er wordt vanuit gegaan dat Waxy Maize Starch nog effectiever is waar het erom gaat als transportmiddel van voedingsstoffen en herstel spierglycogeen.

Hebben jullie fijngemalen haver in jullie assortiment?
Zoals dit http://www.xxlnutrition.nl/basic-bulk-oats/xxl-nutrition

Nee, maar ik zal morgen er eens naar kijken:)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Zag net met wat te zoeken dat de Beta-Alanine van jullie nog geen review had. En ik heb hem al een hele tijd in gebruik. :D
Vandaag deze http://forum.dutchbodybuilding.com/...-and-fit-sports-nutrition-268857/#post5598937

Top! Ik ga direct kijken:)

2 weken terug voor het eerst whey perfection geprobeerd, had de chocolade besteld. Echt de beste shake die ik al gehad heb. Vandaag 5kg whey perfection en 5kg lean gain besteld die ik ga combineren in me shake (1/1 verhouding). Ben eens benieuwd of de vetpercentage meter van degelijke kwaliteit is :)

Een vraagje is het mischien geen idee om gewoon puur gemalen havermout te verkopen zoals xxl. Denk wel dat hier vraag naar is?

Die vetpercentage meter, zit daar iets van een beschrijving bij hoe je dat moet doen of hebben jullie een linkje naar een goede uitleg of iets dergelijks?

Een vraagje is het mischien geen idee om gewoon puur gemalen havermout te verkopen zoals xxl. Denk wel dat hier vraag naar is?
Heb het al gevraagd, zelf neem ik elke dag Brinta havermout naar school in m'n b&f shakebeker met water, je kunt het al raden.. het word snel hard en het is zeer moeilijk om te eten.
Havermoutpoeder met whey is wel een go! Dus b&f consider please! :D

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Die vetpercentage meter, zit daar iets van een beschrijving bij hoe je dat moet doen of hebben jullie een linkje naar een goede uitleg of iets dergelijks?
Zit er bij, bij die van 8 euro.

Little Daddy, ik neem altijd 100ml (gewoon in de shakebeker) Brinta en 1 schepje eiwitten. Als ik dan die shake wil nemen, doe ik er 300ml water bij en roer ik het met bijv een lepel of schut ik het. Dan drink ik het gewoon snel, net zoals een shake weg. Werkt voor mij prima en is nog eens lekker ook!! :D Moet je het natuurlijk niet laten staan, dan kun je er namelijk mee metselen haha

Little Daddy, ik neem altijd 100ml (gewoon in de shakebeker) Brinta en 1 schepje eiwitten. Als ik dan die shake wil nemen, doe ik er 300ml water bij en roer ik het met bijv een lepel of schut ik het. Dan drink ik het gewoon snel, net zoals een shake weg. Werkt voor mij prima en is nog eens lekker ook!! :D Moet je het natuurlijk niet laten staan, dan kun je er namelijk mee metselen haha
Ik drink het op school, dan zit het al een paar uur erin.

Ja snap ik, maar je kunt toch later het water toevoegen? Dan heb je zegmaar alleen de 'poeders' erin en kan het niet hard worden.

Leon,

Di Creatine Malaat (3gram) in de ochtend, TMS na training(30gram).

Moet ik meer Di Crea innemen of is 3 gram genoeg omdat ik ook al TMS heb?

2 weken terug voor het eerst whey perfection geprobeerd, had de chocolade besteld. Echt de beste shake die ik al gehad heb. Vandaag 5kg whey perfection en 5kg lean gain besteld die ik ga combineren in me shake (1/1 verhouding). Ben eens benieuwd of de vetpercentage meter van degelijke kwaliteit is :)

Whey Perfection en Lean Gain zijn twee toppers!

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 08:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Duidelijk bedankt!
En hoe zit het met de invloed van WMS op de bloedsuiker spiegel?

Dat zal denk ik niet heel veel verschil maken.

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ----------

Ja, zal er nog eens mee bezig deze week. Komt wel goed:)

---------- Toegevoegd om 08:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Nee, er zit niet mee uitleg bij voor zover ik weet. Daar zou ik even naar moeten kijken.

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:40 ----------

Heb het al gevraagd, zelf neem ik elke dag Brinta havermout naar school in m'n b&f shakebeker met water, je kunt het al raden.. het word snel hard en het is zeer moeilijk om te eten.
Havermoutpoeder met whey is wel een go! Dus b&f consider please! :D

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Ik ga er zal direct al mee bezig:):D Gaat er komen!:)

---------- Toegevoegd om 08:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:41 ----------

Leon,

Di Creatine Malaat (3gram) in de ochtend, TMS na training(30gram).

Moet ik meer Di Crea innemen of is 3 gram genoeg omdat ik ook al TMS heb?

Dat is omdat je de Total muscle Solution ook neemt inderdaad voldoende nu.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven